Nederlands MediaNetwerk

Natasja la Lau
  • 50, Vrouw
  • Leiderdorp
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Natasja la Lau

  • Robert van der Zwart
 

Welkom, Natasja la Lau!

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
la Lau Communicatie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Freelance communicatie adviseur en trainster
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Zeer ervaren senior communicatie manager/adviseur met leidinggevende en ondernemers kwaliteiten. Veel kennis van en ervaring in de ICT- en farmaceutische branche en zakelijke dienstverlening. Ervaren in het adviseren van opdrachtgevers over de te voeren communicatiestrategie (zowel online als offline) en de inzet van de juiste communicatiemiddelen waarbij het resultaat altijd voorop staat. Denk aan resultaat zoals meer naamsbekendheid, leadgeneratie, reputatieverbetering, omzetverhoging en goeie verstandhouding met stakeholders.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://lalaucommunicatie.com
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/natasjalalau

De foto's van Natasja la Lau

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Natasja la Lau

Pas op bij het zoeken naar blote plaatjes van Carice en downloads van dj Tiesto

Er schijnen op internet nogal wat mensen naar plaatjes van een blote Carice van Houten te zoeken. Onnodig, zou je denken, want je hoeft alleen maar naar ‘Zwartboek’ te kijken om op je wenken bediend te worden. Of naar ‘De Passievrucht’ en ‘Komt Een Vrouw Bij De Dokter’.

Goed, we zoeken plaatjes. En dat is gevaarlijk. Want Carice van Houten is ‘gevaarlijk’. Bij…

Doorgaan

Geplaatst op 27 September 2012 om 19.00

De moeder van Mark Peters heeft ook gelijk

Een belangrijke dag voor Mark Peters. De ICT’er moet vandaag een presentatie geven over de vervanging vanhet corenetwerk en hij wil de directie ervan overtuigen dat zijn keuze voor een nieuwe omgeving de juiste is. Hij is zenuwachtig en heeft slecht geslapen. Zijn humeur: -10. Hij trekt zijn kleren van de vorige dag aan. Zijn moeder zei tenslotte altijd: het gaat niet om hoe…

Doorgaan

Geplaatst op 24 September 2012 om 19.36

Luister naar je hart .... zeker in de acquisitie

Elke (zelfstandige) communicatie man/vrouw krijgt te maken met een scala aan opdrachtgevers. Leuke, lastige, hilarische, veeleisende….. noem maar op. Ook ik heb hiermee te maken. Is dit vervelend? Nee, not at all. Dat maakt mijn werk ook zo leuk. En tuurlijk lig ik hier soms ook wakker van. 

In deze tijd waar het aanbod vele malen groter is dan de vraag kunnen opdrachtgevers veeleisend zijn. Ik neem het ze niet kwalijk. Waarom niet zoeken naar het schaap met 5 poten, tegen een…

Doorgaan

Geplaatst op 10 Mei 2012 om 15.54

Vacatures voor het demissionair kabinet

Beste leden van het scheidend kabinet,

Nu jullie vanaf morgen werkloos zijn heb ik de vrijheid genomen om een paar leuke vacatures voor jullie te zoeken. Om voor het hele kabinet een nieuwe job te vinden, zonder betaling, vond ik te ver gaan. Tenslotte moet ik als freelance communicatie adviseur ook mijn brood verdienen. Daarom heb ik me tot de top van het demissionaire kabinet beperkt, Verhagen, Rutte en Wilders.

Voor Verhagen heb ik de leuke functie van Oproep…

Doorgaan

Geplaatst op 23 April 2012 om 19.03

Fusiecommunicatie … zelfs een cappuccino doet wonderen

Fusies, overnames, samenvoegingen … ook in 2012 zijn die nog steeds aan de orde van de dag. Onder het motto “leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker” adviseer ik mijn klanten over interpersoonlijke, interne en externe communicatie.

Onlangs heb ik bij een organisatie, die gaat fuseren, een flink aantal medewerkers geïnterviewd omdat de manager ons (ICT-trainingsbureau Axolot waar ik als trainster werk) had gevraagd om de communicatie behoefte te inventariseren. “Is er…

Doorgaan

Geplaatst op 17 April 2012 om 12.31

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 20 Januari 2009 om 10.28 zei Haitske van de Linde...
Ik zie dat jij er donderdag ook bij bent. Leuk, dan treffen we elkaard an al :-)
Op 30 Juni 2008 om 16.31 zei Natasja la Lau...
Ben jij onze nieuwe collega?

Wil jij een afwisselende en verantwoordelijke baan in een leuk en professioneel team?
Heb je bureau-ervaring en ben jij een doener en adviseur in één? Kom dan solliciteren bij Yellow Communications.
 
 
 

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden