Nederlands MediaNetwerk

Richard Lamb
  • Wassenaar
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (7)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Richard Lamb

  • hessel van oorschot
  • Lieke Lamb
  • Nick Kivits
  • Jan Dijkgraaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Richard Lamb

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Bureau Trendwatcher.com
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Futuroloog / Trendwatcher / CEO
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Inspirerende visionaire (key-note) trend-presentaties; brainstormsessies (ToekomstTafel; BigBrainstorm; TO DO Brainstormmodel; SpeedTalk) en strategische adviespraktij (Talk-to-the-Trendwatcher; CrisisConsult; Strategische Innovatie Sessie).
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.Trendwatcher.com

De blog van Richard Lamb

Kuifje als rolmodel voor de journalistiek

Sinds de opkomst van het Internet lijkt de rol van de journalistiek te veranderen. Burgerjournalistiek via de sociale media is voor iedereen bereikbaar geworden. Hoe zal de journalistiek zich de komende jaren ontwikkelen?

Beluister de 'TrendsVerwachting voor de Journalistiek' zoals uitgezonden bij BNR Nieuwsradio...…

Doorgaan

Geplaatst op 10 Februari 2012 om 14.25

TrendsVerwachting voor de Media

Een kip met gouden eieren. Dat is nou NIET het beeld als je denkt aan Radio, TV, kranten en tijdschriften. Advertentie-inkomsten nemen al jaren af, wat de situatie bij veel media penibel maakt. Maar wat betekent dit voor hun toekomst? Beluister hier de ‘TrendsVerwachting voor…de Media’ zoals uitgezonden bij BNR Nieuwsradio.…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Juli 2011 om 14.00

De ‘Dit is handig.nl 2011 Awards’

De ‘Dit is handig.nl 2011 Awards’

Handige / innovatieve producten & diensten die in 2011 zullen doorbreken bij het grote…

Doorgaan

Geplaatst op 28 December 2010 om 16.46

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Startup Competitie] Piet Hein van Dam over Clear

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Piet Hein van Dam van Clear

[Startup Competitie] Jan Willem Borsboom over PodcastAds

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jan Willem Borsboom, oprichter van van PodcastAds

[Startup Competitie] Sander Nagtegaal over Unless

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Sander Nagtegaal van Unless

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Top of Flop?

Geen consumentenonderzoek zal ooit de cultuur van jouw doelgroep beter omschrijven dan je consumenten zelf. Je moet alleen het gesprek aan durven gaan

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden