Nederlands MediaNetwerk

Sandra de Leeuw
  • Vrouw
  • Haarlem NH
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Sandra de Leeuw

  • Petra Beets
  • Rob Bruintjes
  • Peter van der Leij
  • Martijn Barkhuis
  • Madelene Schippers
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Nico Scherphuis
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Sandra de Leeuw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
CommunicatieNL en Beats & Boogaloo
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Freelance redacteur, SEO-consultant, tekstschrijver en social media consultant
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
organisatie evenementen / teksten schrijven of redigeren / SEO teksten maken voor websites / social media campagnes opzetten en uitvoeren / PR-campagnes opzetten en uitvoeren
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.communicatienl.nl
Twitter
http://SandraDLeeuw
LinkedIn
http://www.linkedin.com/pub/sandra-de-leeuw/9/693/592

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 27 Juli 2016 om 16.53 zei christopher benson...

Hallo schat
Mijn sames is Christopher Benson, ik ben geboren op 15 April 1975, mijn vader was afkomstig uit de Verenigde Staten van Amerika en ik ben opgegroeid in LA. Ik ben de enige zoon en kind van mijn familie, ik ben hier om te zoeken een vrouw in mijn leven-hoop is u..? Schrijf me mail (christopher7benson@hotmail.com) ik denk dat ik graag van u.
Bedankt
Christopher Benson.

Op 5 April 2011 om 22.41 zei Peter van der Leij...

Ik doe het samen met de jongen waar ik ook het tekstbureau Allerleij teksten mee heb. De bedoeling is het enige gaatje in de markt vullen...

 

Het tijdschrift is te koop bij (bijna) alle Bruna's, Ako's, Primera's en readshops... Veelal te vinden in de mannensectie, waarom mag joost weten, maar dat besloot Betapress...

Op 5 April 2011 om 22.27 zei Peter van der Leij...

Hé Sandra,

 

Alles goed? Wat doe jij nu allemaal? Naast diot tijdschrift, geloof het of niet, zit ik ook nog bij Pretium...

 

Ga je abonja worden en mij redden uit de handen van Hans?

 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden