Nederlands MediaNetwerk

Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

  • Bart Vuijk
  • François Boulangé
  • Bibi Veth
  • willem rietdijk
  • Richard Meier
  • Bas Vlugt

Groepen van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

 

De pagina van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
La French Music / Organisator bij Alliance Française des Pays-Bas
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Organisator Concours de la Chanson Alliance Française
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik ben oprichter en Directeur van LA FRENCH MUSIC in Nederland. Dit is een muziekuitgeverij gespecialiseerd in voornamelijk Franse copyrights maar ook achtergrond muziek van commercials.
Na een 100 tal compilaties van Franse hits en artiesten, ben ik de afgelopen jaren organisator van Franse Evenementen in opdracht van de Alliance Française zoals het Concours de la Chanson, Bienvenue en France, seminars met schrijvers zoals Philippe Claudel en Eric-Emmanuel Schmitt en in mei 2009 het Festival Alliance Française in Amstelveen isw met de gemeente, de Schouwburg, P60, de Volksuniversiteit en de Muziekschool.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.alliance-francaise.nl

De foto's van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Frances van Panthaleon barones van Eck - Gramende

YVES DUTEIL KOMT NAAR NEDERLAND !

Geplaatst op 12 Februari 2009 om 15.02

FRANSE INTERESSE ?

Bonjour Medianetwerk collega's ,Het bekende "Concours de la Chanson Alliance Française" verhuist in 2009 na 25 jaar Kleine Komedie naar Schouwburg Amstelveen, een grotere zaal en betere bereikbaarheid.Eerdere finalisten: Philippe Elan, David Vos, Thomas Oliemans, Wende Snijders en Alderliefste.Juryleden: Liesbeth List, Tonny Eyk en ikzelf. Gast en jurylid, de Franse zanger Yves Duteil.Presentatie: Ivo Niehe.Vooraf aan het Concours ( op zondag 17 mei om 15 uur te Amstelveen) wordt er een Franse… Doorgaan

Geplaatst op 20 December 2008 om 12.30

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 December 2008 om 22.08 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 25 November 2008 om 8.21 zei willem rietdijk...
Goedmorgen Frances, Los van mijn werkzaamheden voor duurzaam ondernemen en reductie van Co2 na te streven, ben ik ook actief als wijn, reis - en lifestyle journalist. Voorts beweeg ik mij tussen veel franse vrienden en bedrijven die veel affiniteit met Frankrijk hebben. Van enkele reisbladen doe ik hoofdredactioneel werk als bijv bij AZUR. Ken je dat blad? Groet, Willem
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden