Nederlands MediaNetwerk

Irma van der Lubbe
  • Hoorn, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Irma van der Lubbe

  • Fenneke Visscher
  • Marian Vleerlaag
  • Ron Langdon
  • Johan Peters
 

De pagina van Irma van der Lubbe

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Vitamedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Mede-eigenaar, journalist/tekstschrijver, media-adviseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Vitamedia is een compact en flexibel communicatiebureau. Wij denken met klanten mee over hoe zij hun doelgroepen kunnen bereiken in het veranderende medialandschap. En met een budget dat onder druk staat. Wij dragen creatieve oplossingen en adviezen aan die we vervolgens uitwerken; van communicatieplan tot digitale nieuwsbrief, van bladformule tot journalistieke producties. Dat doen wij intern of in samenwerking met gespecialiseerde freelancers. Op tijd. Binnen het budget. Met zorg.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.vitamedia.nl

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 4 Februari 2009 om 17.53 zei Ron Langdon...
Hi Irma,
Bedankt voor je bericht. Ik ben ook bij jullie op bezoek geweest. Mooi site. Inhoudelijk zie ik ook wederkerige aansluitingspunten.Onze focus is dan wel - communicatie via new media en bewegend beeld.
GR
Ron
Op 3 Februari 2009 om 17.13 zei Annemiek de Waard...
Hé Irma,
Welkom!
Op 3 Februari 2009 om 12.44 zei Annelies Roon...
Hee, Irma, gezellig!
Nou ja, bij wijze van spreken dan; tot dusverre ben ik een nogal lui lid van het NMN. Maar wat niet is...
Overigens staat het aanhaken bij jullie website inmiddels op mijn 'to do lijst'. Maar ja, first things first.

Wie weet tot gauw!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden