Nederlands MediaNetwerk

Lieke Lamb
  • Vrouw
  • wassenaar
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Lieke Lamb

  • Bas Vlugt
  • Linda Duits
  • Jolanda Pikkaart
  • Ayman van Bregt
  • Bas Paternotte
  • Rene Beijer
  • Martin Specken
  • Janneke  Cremers
  • Maaike Schnabel
  • Joss Siebers
  • Roland van Geest
  • Richard Lamb
  • Nathalie Soeteman
  • Silvia de Haan
  • Anja Corbijn van Willenswaard
 

De pagina van Lieke Lamb

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
trendwatcher.com balancebabes.com
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's, education of children (autism related problems) and the future of women: gender related issues
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://balancebabes.com

De foto's van Lieke Lamb

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Lieke Lamb

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Lieke Lamb

Mark Rutte ontvangt trendwatchers-duo…



Klik hier en bekijk het trendboek 'Your Future!'

Woensdag 11 januari 2012 werd het trendwatchers-duo Lieke en Richard Lamb ontvangen door Mark Rutte in het Torentje. Aanleiding was de publicatie van hun nieuwste boek…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2012 om 15.30

The Media Gap

Gisterenavond, toen ik terugkwam van een avondje weg en mijn Tweetdeck aanzette, viel mijn oog op een berichtje waarin iemand vroeg wat toch die helikopter te betekenen had die hij hoorde. Ik liet me er verder niet door afleiden en ging door op mijn andere scherm waar ik net besloten had iets meer met mijn Google+ account te gaan doen omdat er daar naar mijn…

Doorgaan

Geplaatst op 31 Juli 2011 om 14.30

enge mannen

Welke idioot laat zijn kind dan ook zomaar bij zo’n vent achter? Wie huurt er dan ook een mannelijke oppas? Op Internet veel verontwaardiging over ‘het monster van Riga’ zoals de pers hem inmiddels subtiel heeft betitelt. Een man, buitenlander, een homo, spreekt de taal slecht, ziet er eng uit…. ja alle vooroordelen komen op media als facebook ed in een constante stroom voorbij. En even leek het mij of er mensen waren die de schuld van alles wat er in de grote…

Doorgaan

Geplaatst op 16 December 2010 om 0.00

De man met de dode boom

Dode bomen zijn dood. De fut is er uit. Geen voeding meer en geen energie. (https://www.youtube.com/watch?v=6CqRcCHk_Pc& ) Moderne media en moderne mensen weten het heel zeker: het papieren tijdperk is voorbij en de inktpotten en drukpersen zijn vervangen door reeksen eentjes en nulletjes. Het ouderwets omslaan van (te) grote vellen papier is vervangen door drukken op (te) kleine knopjes en toetsen. En daar er al geluiden opgingen… Doorgaan

Geplaatst op 12 Juli 2010 om 23.54

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden