Nederlands MediaNetwerk

Blogbijdragen Maart 2009 (61)

Weijmans Studio naar SVBmedia Eindhoven

Na een interne bureauselectie heeft Weijmans Studio uit Helmond besloten de mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia Eindhoven. Volgens Hans Dekkers (Bedrijfsleider van Weijmans Studio) is SVBmedia erg goed in staat om de doelgroepen van de opdrachtgevers van Weijmans Studio effectief te bereiken met media tegen een zeer scherp ingekocht tarief. “Het inkoopvolume van een landelijk mediabureau met optimaal regionale kennis en kunde is voor ons doorslaggevend geweest in onze keuze”… Doorgaan

Toegevoegd door Erwin Peeters op 31 Maart 2009 op 8.54 — Geen reacties

SVBmedia supplier van Sport & Zaken

SVBmedia is een van de toonaangevende mediabureaus in Nederland met vestigingen in Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en Apeldoorn. Herco Tibboel, CEO van SVBmedia: “Het zo effectief mogelijk bereiken van de doelgroep tegen een zo scherp mogelijk ingekocht tarief, dat is onze meetbare toegevoegde waarde. Wij zien het als onze maatschappelijke verantwoordelijkheid om onze kennis en expertise ook zo nu en dan aan organisaties beschikbaar te stellen, die ons normaal gesproken niet zouden… Doorgaan

Toegevoegd door Erwin Peeters op 31 Maart 2009 op 8.51 — Geen reacties

Afghanistan Marketing

Meerdere steden in Nederland hebben geprobeerd de Afghanistan-top binnen te halen. De stad waar deze top het meest thuishoort heeft de pitch gewonnen. Een goede zaak, voor Den Haag, voor de steden die de hofstad voor moesten laten gaan en voor Nederland.

Den Haag is veel, maar zeker - en met recht - de Internationale stad van Vrede en Recht. Niet zozeer de stad van creativiteit, innovatie en handelsgeest (Amsterdam). Of neem ‘Rotterdam Durft’, dat een minder gewenste associatie zou kunnen… Doorgaan

Toegevoegd door Peter Wybenga op 30 Maart 2009 op 23.13 — Geen reacties

Even bellen met... Annika Welschen

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is

Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!

Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'

Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Ronald Verschueren (Netmarketing) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Steam is het programma over corporate innovatie op Blue Shots TV en wordt gepresenteerd door Han Gerrits van Innovation Factory. In deze aflevering is Ronald Verschueren van Netmarketing zijn gast en gaan ze in op een aantal interessante en voor marketeers relevante zaken… Meer resultaat uit uw website? NetMarketing verhoogt het effect van uw website door uw website te onderzoeken naar de gebruikersvriendelijkheid. De unieke kracht is dat wij… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 30 Maart 2009 op 10.00 — Geen reacties

Sensationeel begin van de Afrikaanse kwalificatiewedstrijden WK 2010

In Afrika is afgelopen weekend de eerste ronde gespeeld van de kwalificatiewedstrijden voor de WK 2010. Daar zitten een paar verrassende uitslagen bij. Nu is het een gegeven dat uitslagen in Afrika vaak verrassend zijn en dat het thuisvoordeel zwaarder weegt dan in Europa maar toch, sommige resultaten mochten er zijn. Vooraf werd erop gerekend dat we naast gastland

Zuid-Afrika op het WK 2010 vrijwel zeker konden zijn van

Egypte en

Ivoorkust, het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 Maart 2009 op 23.00 — Geen reacties

Hard aan de schrijf

Vandaag weer een inspirerend gesprek gevoerd hoe mijn website moet gaan werken. Morgen komt Jen om verder het design te ontwikkelen. Nu moet ik heel hard werken om alle teksten op tijd gereed te hebben!

Toegevoegd door Inge Beckers op 28 Maart 2009 op 20.07 — Geen reacties

Sociale media verklaart in video

Vaak wordt me gevraagd uit te leggen wat RSS is, of Twitter, of podcasten. Kortom, wat zijn toch die sociale en internet media. Wat heb je eraan en wat kan je ermee? Dat kan ik natuurlijk doen, maar dat is ook door Common Craft gedaan. Daar hebben ze prachtige, duidelijke en deels geanimeerde video’s over gemaakt. En met de leuke en handige videowebsite Dik.nl heb ik er al een aantal bijeengebracht.

Meer op mijn… Doorgaan

Toegevoegd door Bart van Maanen op 27 Maart 2009 op 13.55 — Geen reacties

Crisis in de bouw?

Architecten, aannemers en bouwadviesbureaus hebben het moeilijk. Gevolg: personeel wordt ontslagen en freelancers niet meer ingehuurd en men maakt zich grote zorgen over de leger rakende orderportefeuille. En ondertussen is er voldoende geld beschikbaar bij de (rijke) woningbouwverenigingen, geld dat een behoorlijke impuls aan nieuwbouw en renovatie zou kunnen geven.



Na wekenlang achterkamertjesoverleg kwam het kabinet deze week dan met de langverwachte actieplannen om de crisis cq… Doorgaan

Toegevoegd door Marcel Roozeboom op 27 Maart 2009 op 9.30 — Geen reacties

Waar ik zoal mee bezig ben?

Sinds een paar jaar ben ik actief in (b)logland. Ih houd er zelf een aantal bij die vooral gaan over mijn mening, het autowereldje of de luchtvaart. Maar ik wil ook nog wel eens iets oreren op de netwerklog van Yellowbird of weblogs van derden die een beetje content behoeven. Wil je weten wat ik zoal aan teksten uitdraai? Kijk dan even bij: www.altijdeenmening.web-log.nl - www.auto.blog.nl - www.luchtvaartensamenleving.nl. Voor de goede orde, soms is het even te druk om ze allemaal dagelijks te… Doorgaan

Toegevoegd door Leo Pool op 27 Maart 2009 op 9.00 — Geen reacties

Ik ben klaar voor de Beneliga

Ik las op Nu.nl dat KNVB-voorzitter Michael van Praag een serieuze studie wil doen naar een competitie tussen Nederlandse en Belgische clubs. Eindelijk, want dat plan circuleert al jaren rond zonder dat er echt iets mee gedaan wordt.



Affiches als: Anderlecht - Ajax, Feyenoord - Charleroi, Club Brugge - PSV. Zitten de betrokken clubs daarop te wachten? Het Belgische voetbal is het Nederlandse niet. Praktisch gezien, betekent het langer en nog meer reizen. Je zult als Heerenveen in het… Doorgaan

Toegevoegd door Johan Peters op 26 Maart 2009 op 20.15 — Geen reacties

Merge marketing the new way of communicating for Small and Medium sized Enterprises?

Two different organisations using the same marketing and communications? ReachNL, a Dutch communications agency, introduces merge marketing to make international communication more accessible to Small and Medium Sized Enterprises (SME’s). ReachNL, a Dutch communications agency, helps foreign SME’s enter the Dutch market. The organisation introduces merge marketing, to make international communication more accessible to SME’s. ‘This way,… Doorgaan

Toegevoegd door Laura Martin op 26 Maart 2009 op 9.29 — Geen reacties

Launch of exclusive GoldVish revolution cell phone at Baselworld 2009 successful

HAUTE COMMUNICATION:

After successful launches worldwide, GoldVish is now to reveal their latest piece of outstanding art among the cell phones: the GoldVish Revolution. As from March 26th till April 2nd, GoldVish showcases its exclusive cell phone collection and their latest masterpiece ‘Revolution’ at BASELWORLD 2009.

Union of craftsmanship



The GoldVish handmade ‘Revolution’ cell phone is a real revolution in the world of high end communication as it presents a luxury… Doorgaan

Toegevoegd door Claudia Schoemacher op 25 Maart 2009 op 7.28 — Geen reacties

Even bellen met... Olivier Wegloop



Boomerang lanceerde vorig jaar

Boomerang Create, een breed netwerk van jonge creatieven die werken

in design, film, fotografie, illustratie en

reclame. Opdrachtgevers maken steeds vaker gebruik van de diensten van deze poel des creativiteit. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Olivier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2009 op 11.30 — Geen reacties

Lot Keijzer (Twist) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

In deze aflevering praat Joris met Lot Keijzer, Managing Director van Twist Amsterdam. Klik hier voor de uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 24 Maart 2009 op 9.14 — Geen reacties

Marketinggrapje valt verkeerd

Marketing hoeft niet ingewikkeld te zijn. Je pakt een populaire naam, plakt hem op je product en dan achterover leunen terwijl je verkoop vertienvoudigt. Althans, zo dacht men bij de Duitse diepvries producent Sprehe. Hun 'Obama-Fingers' raken een gevoelige snaar bij zwart Amerika.



Zelf is het bedrijf zich van geen kwaad bewust. Hun diepvries…
Doorgaan

Toegevoegd door Mark Maathuis op 24 Maart 2009 op 2.00 — Geen reacties

Kick off: De TV Kantine

Programma: De TV Kantine/ Zender:

RTL 4/ Eerste uitzending:

20 maart /Tijdstip:

22.12 uur/ Aantal kijkers:

1.780.000

'Geen ster is veilig voor De TV Kantine Elke week biedt De TV Kantine een afgeronde verhaallijn, waarin verschillende

GN’ers (Gepersifleerde Nederlanders) – aan alle in totaal 71 gestalte gegeven door

Carlo Boszhard & Irene Moors – een… Doorgaan

Toegevoegd door Ton Boom op 24 Maart 2009 op 0.30 — Geen reacties

Zanzibar zweet

De lange regens staan voor de deur in Zanzibar. Je merkt het aan de korte plaatselijke regenbuien, maar vooral aan de opbouw van de luchtvochtigheid. Het kwik piekt rond de veertig en het zweet zeikt de hele dag tussen je plooien en naden. Een strakke blauwe lucht kan in no time plaats maken voor een onheilspellende zwarte spookhemel die kraakt en flitst en dikke druppels laat vallen die blaasjes vormen op de plassen. Maar even later is deze tijdelijke verduistering verdwenen en trekt… Doorgaan

Toegevoegd door Frank Janssens op 20 Maart 2009 op 23.56 — Geen reacties

Maandarchieven

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden