Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Mei 2010 (8)

Vierde Nederlands MediaNetwerk Event





Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Mei 2010 op 8.30 — 2 commentaren

Even bellen met... Jerry Lieveld

Vandaag lanceert

Jerry Lieveld mobile apps & games studio

Mobtzu. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jerry, gefeliciteerd! Wat een dag. Hoe is het met je? 'Erg goed! Na intensieve voorbereiding zijn we vandaag officieel van start gegaan met Mobtzu.'

Wat is Mobtzu? 'Mobtzu is een mobile apps en games studio. We… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Mei 2010 op 13.30 — Geen reacties

Even bellen met... Remco Vroom



Walt Disney lanceert de eerste augmented reality outdoor campagne.

TAB Worldmedia is verantwoordelijk voor de realisatie. Bellen wij directeur

Remco Vroom.

Dag Remco, hoe is het met je? 'Ha Bas, 't gaat super. Nee, dat zeg ik niet zomaar... wij hebben zojuist onze eerste landelijke augmented reality outdoor campagne gelanceerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Mei 2010 op 7.00 — Geen reacties

René Witzel over... JCDecaux



JCDecaux maakte deze week prima cijfers over het eerste kwartaal van dit jaar bekend. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Diemen en sprak met

René Witzel, directeur

JCDecaux Nederland.

Dag René, hoe is het met je? “Jawel. Het gaat goed met JCDecaux en met mijzelf. Ik ben een gelukkig mens.”

Mooie cijfers... Vertel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Mei 2010 op 16.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Dijkgraaf



Jan Dijkgraaf verruilt

Audax voor

PowNed, waar hij per 1 augustus hoofdredacteur wordt. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan. Felicitaties! Hoe is het met je? 'Bas, zoals altijd: ik heb het zeer naar mijn zin. Je kunt nog lang genoeg een stabiele hartslag hebben en tot het zo ver is probeer ik er het leukste van te maken.'

Hoe… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Mei 2010 op 14.30 — 1 commentaar

Paul van Niekerk over... een format voor HD-commercials

Steeds meer televisieprogramma zijn beschikbaar in HD, nu de commercials nog.

SPOT heeft zich ingespannen om een standaard neer te zetten. Nederlands MediaNieuws ging op bezoek bij SPOT directeur

Paul van Niekerk.

Dag Paul, hoe is het met je? 'Uitstekend. Ik ben druk in de weer met ons tijdbestedingsonderzoek 2010. Op 16 juni zullen de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 Mei 2010 op 13.00 — Geen reacties

Ingmar de Lange over... brand-utilities



Mountview directeur

Ingmar de Lange heeft in de afgelopen maanden zijn gedachten en ideeën over brand-utilties aangescherpt.

Nederlands MediaNieuws zocht hem op.

Dag Ingmar, hoe is het met je? 'Goed, ik ben erg blij dat de presentatie 'A Useful Guide to the Brand Utility' zo… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 22.30 — Geen reacties

Olivier Wegloop over... Feest.je

Bij

Boomerang heerst een ongekende dynamiek. Alleen al in de afgelopen dagen kwam

Diesel als nieuwe klant binnen, werd een mooie campagne gedaan voor

KPN en nu is er de introductie van

Feest.je. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Olivier Wegloop, creatief directeur bij

Boomerang.

Dag Olivier, hoe is het met je? 'Ik heb geen klachten. Er is genoeg te eten, schoon drinkwater, geen oorlog en we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 15.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden