Nederlands MediaNetwerk

Sak van den Boom
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Sak van den Boom

  • Michel Lub
  • Arie den Boon
  • Christianne Timmermans
  • Suzanne de Bakker
  • Maarten Pathuis
  • Frank Janssens
  • Jan Bongers
  • Jeroen Mirck
  • Ignjat Miletic
  • Mohamed el-Fers
  • Erwin van der Zande
  • Ellen van Ree
  • Maaike de Boer
  • Hans Boot
  • jaap sluis
 

De pagina van Sak van den Boom

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
www.customermedia.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ad
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Gathering and sharing knowledge about customer media
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.customermedia.nl

Prikbord (22 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 10 Maart 2009 om 17.24 zei Maarten Pathuis...
Sak, ik héb er al werk van gemaakt. Kan je mij desondanks nog even hetzelfde antwoord sturen als je Leontine hieronder hebt gestuurd? dank en groet, Maarten
Op 9 Maart 2009 om 19.29 zei Pip Farquharson...
Hartelijke bedankt voor je tip Sak.
Groetjes,
PiP
Op 9 Maart 2009 om 18.40 zei Jan Bongers...
Hallo Sak,

Dank je wel voor je tip. Ja, ik ga me deze week aanmelden.

Hartelijke groet
Jan
Op 11 Februari 2009 om 17.39 zei noelle aarts...
bij deze aangemeld!
Met de hartelijke groeten, Noelle
Op 11 Januari 2009 om 19.21 zei Vivian van Brussel...
Dag Sak,

Dank je voor de tip.
Ik ga me deze week registreren op je site.

Fijne avond en tot de volgende keer.

Groetjes,
Vivian
Op 10 Januari 2009 om 22.18 zei Leo Bankersen...
Hallo Sak,
Bedankt voor de tip. Ik ga het bekijken.
Groet,
Leo Bankersen
Op 10 Januari 2009 om 12.41 zei Joost Klinkenberg...
Dag Sak,
Dank voor je suggestie. Ziet er prima uit. Compliment voor dit initiatief, want ik neem aan dat dat van jou is. Heb me even ingeschreven.
Groet, Joost
Op 8 Januari 2009 om 22.08 zei Lyanne Lamar...
Beste Sak,

Ik ken de site, krijg en lees de RSS-feeds, maar ben nog niet aangemeld. Ga ik doen, bedankt voor je tip.

Groet, Lyanne
Op 8 Januari 2009 om 21.02 zei Arnoud Versluis...
Dag Sak,
Leuk om je reactie te ontvangen. Met mij gaat het goed, nog steeds werkzaam bij Meeùs, nee Unirobe Meeùs Groep. Veel ontwikkelingen, blijft dynamisch. In oktober Masterstudie RUG afgerond, nu even genieten van quality time. Met jou alles goed? Lijkt me leuk om een keer bij te praten. Ik heb geprobeerd me aan te melden op customermedia.nl, lukt me nog niet. Dat doe ik toch via registreren?
Hartelijke groet, Arnoud
Op 8 Januari 2009 om 20.05 zei Saskia Broersma Jenezon...
ik ken die site niet maar ga zeker even kijken, bedankt voor de tip.
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden