Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

3DNL Update Event: Nova Zembla

Tijd: December 1 2011 vanaf 14.00 to 17.00
Locatie: Pathe Tuschinski
Plaats: Amsterdam
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: 3DNL
Meest recente activiteit: 23 Nov 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op 1 december organiseert 3DNL een update middag in Pathe Tuschinski in Amsterdam. Eind november gaat de eerste Nederlandstalige 3D speelfilm Nova Zembla in première. De hoogste tijd om het 3DNL netwerk bij elkaar te brengen om de laatste 3D ontwikkelingen in Nederland te bespreken, de nieuwe 3D film Nova Zembla te bekijken en met makers Eyeworks en Tree-ON te praten over het productieproces van Nova Zembla.

Nova Zembla

Nova Zembla vertelt de historische zeereis onder leiding van Willem Barentsz, die in de zestiende eeuw via de Noordelijke route naar Indië voer. Tijdens die reis moest de bemanning onder erbarmelijke omstandigheden overwinteren op de Russische eilandengroep Nova Zembla.

Tijdens het 3DNL update event praten we met Hans de Weers en Reinout Oerlemans (onder voorbehoud) van Eyeworks, Jurrien Steenkamp van Tree-ON en Yke Erkens van More2Cam over het productieproces van de film. Tijdens de 3DNL bijeenkomst in juni werd al verteld dat het doel was om scènes op locatie zo goed en mooi mogelijk op te nemen, zodat er niet lange tijd in de postproductie aan de 3D gesleuteld moest worden. Bij welke scènes is dat goed gelukt? Bij welke is er toch veel aangepast in de postproductie? Met welke uitdagingen kregen ze te maken?

Update

Daarnaast worden tijdens de bijeenkomst nieuwe 3D ontwikkelingen uitgewisseld met het 3DNL netwerk. Zo zal United kort vertellen over de Marco Borsato 3D productie en Dimenco presenteert de stand van zaken met betrekking tot 3D zonder brillen.

Heeft u nieuws dat u graag wilt delen met de rest van het netwerk? Laat het ons weten via een e-mail naar 3dnl@immovator.nl!

Programma (onder voorbehoud)

14.00 Inloop

14.15 3DNL Update
Welke ontwikkelingen op 3D gebied in Nederland zijn er te melden? Bijdrages van o.a. United inzake de Borsato 3D productie en van Dimenco over de stand van zaken met betrekking tot 3D zonder brillen.

14.35 Film: Nova Zembla

Na de film is er een paneldiscussie onder leiding van George Freriks (iMMovator) met onder andere Hans de Weers (Eyeworks), Yke Erkens (More2Cam), Jurriaan Steenkamp (Tree ON) en (onder voorbehoud) Reinout Oerlemans (Eyeworks).

17.00 Afsluiting en netwerkborrel

Locatie: Pathe Tuschinski in Amsterdam

Inschrijven

Wilt u aanwezig zijn bij deze 3DNL bijeenkomst? Leden van 3DNL kunnen zich inschrijven via een e-mail naar 3dnl@immovator.nl met uw gegevens.

Kijk voor meer informatie op de iMMovator website.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor 3DNL Update Event: Nova Zembla om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden