Nederlands MediaNetwerk

Bas Vlugt
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Bas Vlugt

  • Saskia Strijbos
  • rob van bavel
  • Jeroen Baak
  • Esther Frijns
  • Jord Cuiper
  • Mireille Capiau
  • Frank Düring
  • PP Jaspers
  • Peter Bosma
  • Richard van Doorn
  • Bas de Wolff
  • Bastiaan van der Staay
  • Raymond de Coninck
  • Cees Polman
  • Rob Stravers
 

De pagina van Bas Vlugt

Recente activiteiten

Ginette Lavell en Bas Vlugt zijn nu bevriend
9 Aug 2013

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Nederlands MediaNetwerk
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Met ruim 9700 leden is het Nederlands MediaNetwerk het grootste social network voor media- en marketing communicatie professionals in Nederland
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.basvlugt.nl
Twitter
http://www.twitter.com/basvlugt
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/basvlugt

De foto's van Bas Vlugt

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Bas Vlugt

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Bas Vlugt

Albert Heijn plaatst steeds meer Nudge duurzame tips op verpakkingen Puur & Eerlijk assortiment

Albert Heijn heeft de intentie om de Nudge-duurzame tips op meer producten in het puur & eerlijk assortiment te vermelden. Dat verklaarde brandmanager Sanne Zwinkels tijdens een ontbijtsessie bij Rondeel ter gelegenheid van de eerste verjaardag van Nudge. Nudge ontving daarnaast het IEDP-certificaat voor organisaties waar men met plezier werkt.



Om pasta, rijst en eieren gaar te krijgen, kun je na een paar minuten koken…

Doorgaan

Geplaatst op 12 November 2011 om 17.30

Win de Journalist Award van de campagne For Diversity, Against Discrimination



De Europese Commissie organiseert dit jaar in 27 Europese landen voor de achtste keer de Journalist Award in het kader van de campagne 'For Diversity, Against Discrimination' (FDAD).

 

Deze Award eert journalisten die bijdragen aan een beter begrip van de voordelen van diversiteit en het gevecht tegen discriminatie op grond van religie of…

Doorgaan

Geplaatst op 27 Oktober 2011 om 16.30

HOI cijfers Q2-11: NRC Media ziet voor het eerst oplages beide dagbladen stijgen

De oplages van de landelijke dagbladen staan stevig onder druk. De gezamenlijke totaal betaalde gerichte oplage zakte van 1,63 miljoen naar 1,58 miljoen, een daling van 3 procent. Dat blijkt uit de HOI-cijfers die deze week zijn gepubliceerd.



De verschillen in oplage ontwikkeling tussen de dagbladen zijn groot. Zwaar geraakt wordt De Telegraaf.  In Q1-11 werd al…

Doorgaan

Geplaatst op 27 September 2011 om 22.30

[Vacature] OMG zoekt een jonge, creative webdesigner (Utrecht)

Doorgaan

Geplaatst op 13 September 2011 om 10.20

Nina Verhaag en Joska van de Akker winnaars JongeHonden RAB radio pitch

Nina Verhaag en Joska van de Akker zijn de winnaars van de JongeHonden RAB radio pitch. In totaal hebben 15 teams meegestreden en zijn 24 concepten ter beoordeling aan de jury voorgelegd.

 

De jury bestond uit Marcel Walvisch van FC Walvisch, Edward van Tilburg van Roorda Reclamebureau en George Bohlander van RAB.

 

Het winnende concept …

Doorgaan

Geplaatst op 30 Augustus 2011 om 19.51

Prikbord (48 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 December 2011 om 19.42 zei niek zuidhoff...

beste Bas,

Vincent Smit van Just connecting gaat contact met je zoeken:-)

groet,

Niek

Op 19 September 2011 om 13.21 zei Ilse Boon - Jacobs Migielsen...

Hi Bas,

Dank voor je uitnodiging.

Vriendelijke groet,

Ilse Boon

Op 25 April 2011 om 18.42 zei Marij M. Sloothaak...

Graag meld ik me nog aan voor de bijeenkomst morgen in Sudio Desmet.

Met vriendelijke groet,

Marij Sloothaak

Op 28 Februari 2011 om 10.55 zei Janny Kok...
Bas, je blijkt een supercommunicator te zijn. Gefeliciteerd met je succes op LinkedIn. Janny Kok
Op 17 Januari 2011 om 20.31 zei Marcel de Vet...

Hoi Bas,

 

Bedankt voor de uitnodiging..

 

Groeten,

Marcel

Op 7 December 2010 om 1.08 zei Rob Captijn...
Hi Bas,
Had je deze al gezien? http://tinyurl.com/36td5j8

Hartelijke groet,
Rob Captijn
Op 27 Augustus 2010 om 14.06 zei Marjel Neefjes...
He Bas,
It's a man's world, die mediawereld, geloof ik. Zijn er dan helemaal geen vrouwen die er iets over te melden hebben? Ik zat net even door het Nederlandse Medianieuws te scrollen en zag mannenkop na mannenkop voorbijkomen (behalve Chantal Janzen dan, maar die kwam dan weer niet aan het woord). Misschien tijd voor een vrouwelijke redacteur?
Op 9 Juni 2010 om 11.18 zei Barbera Sonneveldt...
Alles sal regkom! :)

Ik doe het weer op dinsdag, oke?
Op 20 Mei 2010 om 23.34 zei Peter Sorber...
Hoi Bas,

Volgende week kom ik met de echte inhoud voor nu een erg leuk filmpje over de wk toeter van TNT.

grt Peter
Op 1 Februari 2010 om 21.53 zei Roby Bellemans...
Beste Bas,

Mocht je het ooit leuk vinden om oudere Afrikaanse muziek te beluisteren... in mijn platenkast staan nog wel een paar leuke platen, onder meer die van Bazoumana Sissoko uit Mali (de plaat die te zien is op http://www.concertzender.nl/dossiers.php?part=1&child=205&page=9)
m.vr.gr.,
roby
 
 
 

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Interview] Lodewijk Varossieau over de campagne van SuperRebel en Yuki

Yuki is de nieuwste klant van reclamebureau SuperRebel. Wij spreken Lodewijk Varossieau, CEO van SuperRebel.com.

[Interview] Neil Persoon over Locals United en de lancering van Social Shopping

We spreken de oprichter van het online verkoop platform Locals United, Neil Persoon, over de lancering van Social Shopping.

[Interview] Robert Bernink over Q-music

Robert Bernink heeft Menno Koningsberger opgevolgd als algemeen directeur van Q-music. Wij spreken hem.

[Interview] Inge Fraters over de vernieuwde KIJK

Het populairwetenschappelijke magazine KIJK is vernieuwd. Met ingang van editie 7/2015 is het blad meer toegankelijk en eigentijds. We spreken Inge Fraters, hoofdredacteur van KIJK.

[Interview] Erik van Gruijthuijsen over de vernieuwing van de regionale bladen van de Persgroep

De 7 regionale kranten van Wegener, sinds kort eigendom van de Persgroep, zijn onlangs vernieuwd. Wij spreken Erik van Gruijthuijsen, directeur journalistiek van Persgroep Nederland.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Lodewijk van der Peet: Een nieuwe traditie?

Al meer dan 40 jaar geven David Milne en Marco Wempe iedere dinsdag, om 9.00 uur precies, elkaar een hand op hole één van de golfbaan in Purmerend. Ze zwerven dan zo’n 3 tot 4 uur over 18 holes zonder een woord te zeggen.

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Remco Vroom: Nike trapt af met een Virtual Reality commercial op Youtube

Dat Nike altijd voorop wil lopen in alles wat zij doen zit waarschijnlijk in hun merk DNA. Ook met de nieuwe campagne voor hun Nike Hypervenom II voetbalschoen kijken ze niet alleen

[Column] Raymond de Jong: Hoe lineair TV kijken ook toekomstbestendig blijft?

De wereld van televisie maakt een grote verandering door. Dat is maar goed ook, want lineair tv kijken doen steeds minder mensen. En daarmee staat ook de tv-reclame onder druk. Een hele generatie groeit op zonder het kijken naar tv.

[Column] Erwin van den Brink: Het Grote Verhaal

Als je in 2008 een brandbrief schrijft en in 2015 weer eentje waar hetzelfde in staat, dan doe je iets niet goed. De hoofdredacteuren en andere prominente vertegenwoordigers van de gedrukte media schrijven in een brief aan staatssecretaris Dekker van Onderwijs Cultuur en Wetenschap

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden