Nederlands MediaNetwerk

Alle blog-berichten (3,801)

Mijn band Djinn Djinni op weg naar top 100 alternatieve bands.

we staan nu op plaats 148 wereldwijd van alternatieve bands. Als we in de top 10 komen kunnen we featured artist worden bij reverbnation. Met 3.5 miljoen pageviews per dag.

Promotie kunnen we zelf niet betalen, dat zou ons €210 per maand kosten.

Daarom vragen we vrienden en kennisen om onze muziek af en toe op facebook te plaatsen, zou je mee willen helpen?

http://www.reverbnation.com/djinndjinni

Toegevoegd door Pi-Qui Baltink op 26 Januari 2015 op 14.14 — 1 commentaar

Gemeenten zitten met de gebakken peren van de participatiesamenleving

http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127

De termen “participatiesamenleving”, “zelfredzaamheid” en “de zorg moet dichter bij de burger komen”, gelardeerd met tv-spotjes die suggereren dat de ouderenzorg en de jeugdzorg er alleen maar beter op wordt, roepen woede en cynisme op bij de burger. De buren willen misschien wel een boodschap doen voor de zieke…

Doorgaan

Toegevoegd door Govert Apol op 15 Januari 2015 op 18.04 — Geen reacties

Nieuwe Achtergrond

Foto in een Nieuwe achtergrond plaatsen.

Open de foto van de nieuwe achtegrond ( er zijn er genoeg op internet ).

Daarna open je ook de foto die je in je nieuwe achtergrond wilt plaatsen.

Als je deze foto hebt geopend ga je naar het Lagenpallet en klik je dubbel

op het…

Doorgaan

Toegevoegd door Fotopersgroep T and C Photopress op 13 Januari 2015 op 21.47 — Geen reacties

Gratis Linken op onze site

Wij hebben meer dan 800 connecties.

Wilt U een GRATIS vermelding stuur dan even Uw gegevens per email.

https://fotopersgroepholland.nl/connections

Toegevoegd door Fotopersgroep T and C Photopress op 8 Januari 2015 op 19.08 — Geen reacties

Watermerk Automatiseren

Als je je fotos op internet plaatst bestaat de kans dat andere daar

ook gebruik van gaan maken.

Ja zullen velen zeggen bij mijn fotos kun je niet rechts klikken dus kun je ze ook niet pikken.

De fotos zijn ALTIJD te pikken

Ja eigenlijk is er geen oplossing te…

Doorgaan

Toegevoegd door Fotopersgroep T and C Photopress op 8 Januari 2015 op 11.31 — Geen reacties

Foto Verkleinen

Je hebt een foto en je vindt het wel leuk om deze te tonen op Internet.

Waar moet je dan opletten .

Verklein eerst je foto om zodoende verzekerd tezijn

van de beste kwaliteit.

Als je de foto niet voor dat je hem op Internet plaatst verkleind

verlies je dikwijls aan kwaliteit en aan…

Doorgaan

Toegevoegd door Fotopersgroep T and C Photopress op 8 Januari 2015 op 11.28 — Geen reacties

Excelly Awards 2014 winnaars: AkzoNobel, TenCate, Heijmans

Best Dutch Brands maakt de drie winnaars bekend van de 2014 Excelly Awards in deze categorieën:

• AEX: AkzoNobel

• AMX: TenCate

• AscX: Heijmans

De Excelly Awards zijn een erkenning voor de best ontworpen…

Doorgaan

Toegevoegd door Bea Stanford op 3 Januari 2015 op 17.00 — Geen reacties

Pedagogisch klimaat

Dit artikel is ervoor bedoeld om mijn prospects te laten zien wat mogelijk is om als tekstschrijver/inhoudelijk deskundige een bijdrage te leveren in het verlengde van politieke discussies. In Utrecht is gediscussieerd over wat te doen tegen discriminatie van homoseksuelen in de sport, bij onder meer sportverenigingen. Eén van de conclusies was dat het pedagogisch klimaat van belang is in het tegengaan van discriminatie. Ik geef in het verlengde daarvan…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 23 December 2014 op 14.30 — Geen reacties

Portfolio Fotografie Jaap Spieker.

Een fotoimpressie van Fotografie Jaap Spieker vindt u op de portfolio pagina van mijn site. lnkd.in/dRafh6m

Toegevoegd door Jaap Spieker op 18 December 2014 op 13.26 — Geen reacties

Media Life: cursus voor media professionals

Van februari tot en met april 2015 biedt ik bij het Institute for Interdisciplinary Studies (van de UvA) voor het laatst mijn open cursus Media Life aan.

Dit is een reeks interactieve hoorcolleges over het leven en werken in media. De cursus open, niet alleen voor studenten van alle hogescholen en universiteiten in Nederland, maar ook voor communicatie- en mediaprofessionals. Juist voor de…

Doorgaan

Toegevoegd door Mark Deuze op 18 December 2014 op 12.34 — Geen reacties

s

We hebben in 2014 al heel wat dynamiek in de media gezien. Sanoma, dat een flink deel van het tijdschriftenportfolio verkoopt en snoeihard inzet op digitaal en televisie. De Persgroep die grote stappen zet, Wegener overneemt - eigenlijk moet je zeggen; die het portfolio van Wegener overneemt en volledig integreert in het eigen bedrijf.



Cebuco, dat probeert de stap te maken van de promotie van mediumtype dagbladen naar promotie van nieuwsmerken maar struikelt en wordt…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 December 2014 op 9.49 — Geen reacties

DELSEY PRESENTEERT PLUGGAGE: DE KOFFER MET APPS

Het wereldwijd erkende, iconische en Franse merk DELSEY, belangrijke innovator in de reiswereld sinds 1946, heeft een gedurfd en ingenieus model ontwikkeld dat design en innovatie perfect combineert. Door de jaren heen hebben grote veranderingen gezorgd voor een andere manier van reizen. DELSEY produceert meer en meer functionele en ook innovatieve creaties.

Vandaag, na een onderzoek van twee jaar, presenteert s ’werelds tweede grootste bagagemerk zijn eerste digitaal verbonden…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 14 December 2014 op 12.32 — Geen reacties

Vindhek Beatrixpark Amsterdam Zuid onthuld - De Echo Stadsblad

Toegevoegd door Annemarieke Weber op 10 December 2014 op 11.00 — Geen reacties

5e Vindhek in AMSTERDAM onthuld

Het Beatrixpark in stadsdeel Zuid heeft - na het Vondelpark, cultuurpark Westergasfabriek, de buurt van de gerestaureerde Hallen in stadsdeel West en nieuwbouwwijk IJburg in stadsdeel Oost - nu ook een Vindhek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten. En gevonden spullen ophangen.



Het 5e Vindhek in…

Doorgaan

Toegevoegd door Annemarieke Weber op 9 December 2014 op 9.30 — Geen reacties

De dronken vegetariër is uit!



De dronken vegetariër - 71 vegarecepten met een tic

 

‘Because no great story ever started with someone eating a salad’ 

Op 4 december verscheen het boek De dronken vegetariër van schrijver, journalist en uitgever Hanny Roskamp en wijnkenners Yannick Slagter en Floor Overgoor.

Van kookboek naar drinkboek

De dronken vegetariër is meer een ‘drinkboek’ dan een kookboek. De meeste…

Doorgaan

Toegevoegd door Hanny Roskamp op 4 December 2014 op 14.22 — Geen reacties

Vrijheid van meningsuiting

(President Obama deed recentelijk deze oproep aan de FCC: President Obama's asking the @FCC keep internet open and free. Share the plan →http://www.whitehouse.gov/net-neu... #NetNeutrality De Federale Communicatie Commissie (SIC!) 

De…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 21 November 2014 op 14.00 — Geen reacties

De verhoudingen tussen grootmachten anno 2014

De verhoudingen tussen de grootmachten, uitgedrukt in bruto binnenlands product gemeten in 2009. 

Inmiddels is het artikel in Trouw al weer een week geleden geplaatst; dat is soms lastig zoeken. Voor de eenvoud voor de lezer voeg ik hieronder het artikel in naar aanleiding waarvan ik heb geschreven: …

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 14 November 2014 op 18.00 — Geen reacties

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

Mij werd vanavond een winkelverbod opgelegd bij supermarkt Albert Heijn Meins in Beijum in Groningen. ik weiger namelijk tascontrole, omdat ik geen spullen jat. Regelmatig vragen ze of ik de inhoud van mijn tas wil tonen. Het feit dat het mij gevraagd word vind ik niet fijn en ik heb dus al meerdere keren geweigerd. De kassiere heeft een medewerkster gebeld die vervolgens mij uitlegde dat het raar is dat ik dit niet…

Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui Baltink op 11 November 2014 op 20.55 — Geen reacties

De EU-lezing 2014 van het Montesquieu-instituut over de EU en veiligheid

De Europalezing wordt georganiseerd door de Stichting Europalezing in samenwerking met het Montesquieu Instituut. (klik naar de website van het instituut).  

Het Montesquieu instituut is genoemd naar Charles Louis de Secondat, baron de La Brède et de Montesquieu. Montesquieu bedacht de trias politica. Dit instituut heeft de volgende functies in onze samenleving:…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 9 November 2014 op 13.30 — Geen reacties

Vak-event over duurzame inzetbaarheid 4, 5 en 6 november in de Brabanthallen

Inzet op Maat; “meer rendement als je duurzaam inzetbaar bent!"

Zo zou iedere werkdag kunnen beginnen, voor de broodnodige energie:

https://www.youtube.com/watch?v=T8zL3HUwAgQ  (Het Drumcafé) 

Wat is duurzaam inzetbaar zijn? 

Dát heb ik begrepen: duurzaam inzetbaar zijn, is iets anders dan de levensbestendige werknemer uithangen. Werken…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 4 November 2014 op 21.30 — Geen reacties

Blog-onderwerpen op tag

Maandarchieven

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Interview] Eric Ariëns over de expansie van Sprinkle naar de Benelux]

Het Zweedse internetbedrijf Sprinkle is een digitaal platform voor content recommendation en syndication van redactionele content, foto's, video's en artikelen. Sprinkle heeft besloten het content distributie platform internationaal uit te bouwen. Te beginnen met de opening van een Benelux kantoor in Amsterdam. We spreken Eric Ariëns, Country Manager Benelux.

[Interview] Robert Withagen over Dorst & Lesser en de Raad de Sneeuwhoogte-campagne]

Renault lanceert de campagne Raad de Sneeuwhoogte in samenwerking met social media bureau Dorst & Lesser. Wij spreken Robert Withagen, Creative Director Dorst & Lesser, over de campagne.

[Interview] Joost Phoelich over de expansie van Flashtalking naar de Benelux]

Het Engelse bedrijf Flashtalking heeft vestigingen over de hele wereld. Een verdere expansie binnen Europa is voorzien in 2015. Joost Phoelich is voor de Benelux aangesteld en zal vanuit Amsterdam de activiteiten aansturen. Wij spreken hem.

[Interview] Erik Wiese over Blauw Gras en de samenwerking met Chiquita Benelux]

Social media bureau Blauw Gras is per direct verantwoordelijk voor de social media activiteiten van Chiquita Benelux, waardoor ze officieel de landsgrenzen over gaan. Wij spreken Erik Wiese, mede-oprichter van Blauw Gras.

[Interview] Bram de Rooij over Kingsday en de Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne]

Reclamebureau Kingsday ontwikkelt voor het vierde jaar achtereenvolgens de campagne Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne voor Bloemenbureau Holland, dit jaar met illusionist Hans Klok. We spreken creative director Bram de Rooij over Kingsday en de campagne.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Hersenstichting, Unox, Manutan]

Tja, hoe kun je hier als meelevend mens nou iets negatiefs over zeggen? Het gaat over een goed doel en er zit een stervend meisje in. Daar kun je met de beste wil van de wereld niet tégen zijn? De Hersenstichting verdient het dat de commercial doet wat ie moet doen: geld binnenhalen. Die boodschap is duidelijk en helder.

[Column] Joost van Liemt: Even opschonen]

De laatste paar maanden ben ik me steeds meer af gaan vragen waarom ik toch op OK of CONNECT of LINK of wat voor fraai stukje copy ook voor de bevestigingsbutton wordt geschreven, heb geklikt.

[Column] Richard van Hoorn: Extra werk voor eindredacteuren]

Sinds kort is het mogelijk om elke pagina van een tijdschrift af te stemmen op de abonnee. Zowel redactionele content als advertenties koppelen aan het profiel van de lezer leidt tot nieuwe verdienmodellen voor uitgevers en hun adverteerders.

Michiel Pot: De V-Factor]

Vroeger dachten we dat alle rechters, dokters, notarissen, advocaten, bankdirecteuren en professoren altijd te goeder trouw waren. Dankzij de inzet van klokkenluiders en de media weten we inmiddels beter.

Jody Bauer: Dé Commercialtrends van 2015]

Het is je vast niet ontgaan, maar de reclamespot Buddyhond van KNGF Geleidehond heeft de Gouden Loeki 2014 gewonnen voor de beste TV-commercial. Flappie van Bol.com en Moestuin van Jumbo

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden