Nederlands MediaNetwerk

Alle groepen (69)

  • nederlandse vakfotografen

    14 leden Meest recente activiteit: 4 Sept 2013

  • Brainstormclub

    7 leden Meest recente activiteit: 5 Aug 2011 brainstormclub: helpt elkaar aan nieuwe ideeen. voornamelijk maatschappelijk, culturele en sociale invalshoeken.

  • Radio wereld

    2 leden Meest recente activiteit: 26 Apr 2011 Ieder die iets heeft met het medium Radio.

  • SMUC.nl

    3 leden Meest recente activiteit: 4 Nov 2010 Deze groep is bedoeld als klankbordgroep/redactieraad voor SMUC.nl, een startend onafhankelijk medium voor en door jongeren. Wij nodigen iedereen…

  • Out of Home Media

    6 leden Meest recente activiteit: 29 Apr 2017

  • non-profit

    5 leden Meest recente activiteit: 5 Apr 2011 Voor communicatieprofessionals en bedrijfsjournalisten in de non-profitsector.

  • Acting pro

    4 leden Meest recente activiteit: 31 Mrt 2011 Een spreekbuis van acteurs. Ben je acteur of actrice of zoekt je één? Dan ben je in de goede plek! Heb je iets nodig (fotos, hulp voor een…

  • Corporate / Personal Branding

    8 leden Meest recente activiteit: 26 Mrt 2011 Online jezelf of je bedrijf laten zien via een passende communicatie of netwerk-stijl is het belangrijkste element voor een succesvolle 'online…

  • HOLLANDSTOCK

    9 leden Meest recente activiteit: 18 Apr 2012 Een subgroep van het Nederlands MediaNetwerk voor stockfotografen

  • journalisten

    4 leden Meest recente activiteit: 1 Apr 2011

  • Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

    43 leden Meest recente activiteit: 7 Feb 2017 Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier…

  • Illustrator

    4 leden Meest recente activiteit: 26 Jan 2015 Het Nederlands MediaNetwerk is natuurlijk niet compleet zonder een illustratorengroep.

  • Companyspot.nl

    2 leden Meest recente activiteit: 14 Mei 2010 Companyspot.nl is een nieuw platform met bedrijfsprofielen waar studenten, starters en Young Professionals informatie kunnen vinden over potentiële…

  • InDeGids

    2 leden Meest recente activiteit: 10 Aug 2009 MKB bedrijvensite en Internet gids, onder de naam In De Gids.

  • Geluidsnabewerking

    8 leden Meest recente activiteit: 8 Mei 2011 Ontmoetingsplaats voor geïnteresseerde van geluid in de post productie.

  • Online PR en PR 2.0

    10 leden Meest recente activiteit: 16 Mei 2013

  • The Harlem Legacy

    6 leden Meest recente activiteit: 10 Feb 2010 The Harlem Legacy is een samenwerking verband tussen Haarlemse creatieve bedrijven.

  • Groep Twente

    20 leden Meest recente activiteit: 4 Feb 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Twente.

Interviews

[Interview] Annemarie Brouwer (Traffic4u) over de IAB Talent Award

Door IAB Nederland zijn voor de tweede maal de Programmatic Awards uitgereikt. Annemarie Brouwer van Traffic4u mocht de Talent Award voor Campaign Manager in ontvangst nemen

[Interview] Frank Volmer over de eerste periode zonder bureau- en volumekortingen

Begin 2018 gooide Frank Volmer een bom op medialand: Ster schafte bureau- en volumekortingen af en hanteert sindsdien een vaste prijs. Wij spreken met de directeur over hoe het de eerste maanden is gegaan

[Interview] Derk Nijssen over de stap naar het buitenland en programmatic bij XITE

XITE lanceerde vorige zomer als eerste een gepersonaliseerde tv-zender en dendert dit jaar verder met het aanbieden van programmatic advertising en de lancering van XITE in de VS. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks

[Interview] Rick Vriesema over AMMA's en Exterion

Rick Vriesema, Head of National Sales bij Exterion Media, won de prestigieuze Carl Lipp-prijs tijdens de AMMA Awards en is mediavertegenwoordiger van het jaar. We spreken hem over de prijs en het bedrijf waar hij nu zo’n zeven jaar werkt

[Interview] Robert Witteman over zijn rol binnen NRC Media

Robert Witteman is recent gestart bij NRC Media als Senior Marketing Analist. Hiervoor heeft hij in diverse functies gewerkt binnen media, marketing en onderzoek.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Zijn The Best Social Awards de nieuwe Oscars?

Betekent de verschuiving van tv naar social het einde van televisiecommercials gericht op de grote massa? Van reclame waarbij met hagel wordt geschoten en vaak leidt tot irritatie? De verschuiving zorgt in ieder geval voor de definitieve doorbraak van branded content, want waar de doelgroep is, is de adverteerder en in het gefragmenteerde landschap is er voor ieder wat wils

[Column] Podcast Day: zoeken naar de geheimen van een nieuw medium

"Het is alsof je werkt in de filmindustrie van 100 jaar geleden." Aan het woord is Andy Bowers, oprichter van Panolpy; één van de grote producenten in de Amerikaanse podcastwereld

[Column] Femke Leemeijer: Nepnieuws

Vanochtend hoorde ik op Radio 1 dat Nederlanders zich weinig zorgen maken over nepnieuws. Slechts 30 procent van ons ligt wakker van de vraag of een nieuwsbericht dat in onze nationale media verschijnt feitelijk waar is

[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Robin van Wechem over het belang van kritische storytelling

Journalist Van Wechem gaat met Deike Schulz en Didier Kick in gesprek over eerlijke en open communicatie als basis voor succesvolle marketing. Als consultant geeft van Wechem kritisch advies aan bedrijven die willen kijken hoe hun manier van communiceren overkomt op hun stakeholders

[Column] Ronja Slierendrecht: Tijd versus pageviews

We zijn te veel bezig met pageviews en vergeten waar het echt om draait. Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw publiek graag tijd besteedt aan de content die je maakt? Als je deze en andere bijbehorende vragen stelt, kom je al gauw uit op de elementen die jouw platform onderscheiden van andere mediaorganisaties en daar ligt jouw succesformule

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden