Nederlands MediaNetwerk

PR & Communicatie

Het Nederlands MediaNetwerk doet PR en communicatie voor verschillende spelers in media en marketingcommunicatie.

De basis is het opstellen van een op de doelgroep toegespitste perslijst op basis van de meer dan 2000 journalisten en redacteuren in ons netwerk. Door werken met vaste grids kunnen persberichten snel en efficiënt worden opgesteld. Automatische verwerking van van aan- en afmeldingen op de perslijst beperkt onderhoudswerkzaamheden aan de e-mail database tot een minimum.

Door het inzetten van de redactionele capaciteit van de websites en nieuwsbrieven van het Nederlands MediaNetwerk kan een basisresultaat van iedere PR campagne worden gegarandeerd. Door de inzet van social media - Twitter, LinkedIn, Facebook - wordt dat bereik verder vergroot.

Het PR en Communicatie basispakket kan worden uitgebreid met direct markering en eigen nieuwsbrieven. Door slimme samenwerking met andere partijen kan het Nederlands MediaNetwerk zich manifesteren als een full service bureau met bijbehorende diensten als evenementen, persconfrenties,
design, trainingen en strategie.

Neem voor meer informatie contact op met

Bas Vlugt
M 0629-06 87 83
bas@nederlandsmedianetwerk.nl

Interviews

[Startups] David Dwinger over GROW labs

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. Vandaag spreken we David Dwinger, oprichter van GROW labs

[Interview] Victor Knaap over MediaMonks en Mexico

MediaMonks opende begin dit jaar zijn elfde internationale kantoor, in Mexico-Stad. Wij spreken met Victor Knaap, CEO van MediaMonks

[Interview] Anke Kuik over Faktor en cookies

Startup Faktor lanceerde onlangs Privacy Analytics, een service waarmee zij uitgevers, e-commercespelers en adverteerders ondersteuning bieden in de voorbereiding op de AVG. We spreken met Anke Kuik, medeoprichter en CCO van Faktor

[Startups] Noel Wigdor about Jaspr Trades

Nederlands MediaNetwerk is producing a series of interviews with startups because of our Startup Competition. The finalists will get the chance to speak at the Cross Media Congress 2018 in Amsterdam on April 25th. We ask Noel Wigdor about his Jaspr Trades

[Startups] Max Brand over Maxed Guardian

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Max Brand over Maxed Guardian

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Gordon en Kevin, van lover naar loverboy

Gordon’s belang bij het openbaar maken van de foto dient te worden afgewogen tegen het privacybelang van Kevin, die daarmee eerst als nieuwe liefde en daarna als de loverboy van Gordon werd neergezet

[Column] Erwin Fisser: App-idiotie in de post #MeToo-wereld

De app is alleen al vanuit praktisch oogpunt een belachelijk idee, maar de gedachte die achter de ontwikkeling zit, is misschien nog wel erger. Het is een signaal dat de moraliteit stervende is

[Column] Bob Goulooze: Blank Goed, Zwart Fout

Sinds kort is het feitelijk correcte blank uit de gratie bij het hypercorrecte de Volkskrant en het Roomscher-dan-de-Paus-Journaal. Daar debiteert men liever feitelijke onjuistheden, dan goed na te denken over correct taalgebruik

[Column] Marvin Jacobs: Wat Nederlandse media kunnen leren van de LA Times

In Nederland wordt vrijwel altijd gekozen voor een conversationeel format: een host die praat met gasten. Begrijpelijk, want dat is productioneel het meest haalbaar. Storytellingformats (zoals S-Town of het Nederlandse Bob) vereisen investeringen die de meeste media hier blijkbaar nog niet aandurven

[Column] Arno Peperkoorn: Gijp de Trans

Ik deelde mijn mening LinkedIn. Niet in een column, maar gewoon stukkie schrijven en delen. En toen… wauw! Ik was even vergeten dat je op LinkedIn alleen maar mag zeggen hoe geweldig jij bent of hoe geweldig iemand anders is

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden