Nederlands MediaNetwerk

Cross Media Café - Nieuwe Interfaces & Design

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Café - Nieuwe Interfaces & Design

Tijd: Mei 30 2017 vanaf 14.00 to 17.00
Locatie: Beeld en Geluid
Straat: Media Parkboulevard 1
Plaats: Hilversum
Website of map: http://immovator.nl/agenda/cr…
Telefoon: 0356777507
Soort gebeurtenis: netwerkbijeenkomst
Georganiseerd door: iMMovator
Meest recente activiteit: 4 Mei 2017

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op 30 mei zal het Cross Media Cafe gaan over nieuwe interfaces voor media, en welke nieuwe designkeuzes hierbij mogelijk worden. Tijdens dit café willen we opnieuw designers aan het woord laten die laten zien hoe specifiek het design aspect van belang is voor het succes van nieuwe media diensten. Dat gaat van scherm design voor verschillende schermen, tot design van de interactie tussen devices. Speciale aandacht zal daarbij uitgaan naar design van VOD diensten, location based diensten, diensten voor smartphones, design voor Facebook / Snapchat etc.

Heeft u suggesties voor ontwikkelingen die zeker aan bod moeten komen?

Aarzel niet om contact op te nemen met Monique van Dusseldorp, samensteller van de bijeenkomst, via events@immovator.nl 

Ongeveer een week voor het evenement zal het volledige programma bekend worden gemaakt. In de tussentijd zullen ook enkele sprekers openbaar gezet worden, dus houdt de website in de gaten. 

Media Park tour

Wil je meer weten over wat het Media Park te bieden heeft als nieuwe vestigingsplaats voor jouw bedrijf? Meld je aan voor een korte introductie en rondgang over het Media Park, voorafgaand aan het Cross Media Café. Er is slechts een aantal plekken beschikbaar. We starten om 12.00u (uiteraard met broodje) en eindigen om 13.30u bij Beeld en Geluid. 

Meld je aan via: tanja@mediapark.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Café - Nieuwe Interfaces & Design om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden