Nederlands MediaNetwerk

Hoe krijg ik vrienden? 29 maart: symposium Kom Je Ook?

Gegevens gebeurtenis

Hoe krijg ik vrienden? 29 maart: symposium Kom Je Ook?

Tijd: Maart 29 2012 vanaf 9.30 to 17.30
Locatie: Stadsschouwburg Amsterdam
Straat: Leidseplein 26
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.ssba.nl
Telefoon: 0206389901
Soort gebeurtenis: symposium
Georganiseerd door: Hugo van de Poel
Meest recente activiteit: 13 Mrt 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Kom Je Ook? 11: Onze Club

Wat heb je als culturele instelling aan leden? Op 29 maart 2012 organiseert Kom Je Ook het symposium 'Onze Club', over lidmaatschappen in kunst, erfgoed en cultuur. Investeren in je vriendenkring lijkt onvermijdelijk in deze tijden van bezuiniging. Een actief betrokken publiek kent bovendien veel voordelen. Kom Je Ook biedt inzicht in inspirerende en succesvolle praktijkvoorbeelden uit het binnen- en buitenland. Daarnaast is er deze dag ruimte voor de DOEN Pitch en het volgen van diverse lunchworkshops.

Sprekers zijn o.a. Martin Barden over de 200.000 vrienden van Tate; Herman Paardenkooper over het Concertgebouw, de grootste culturele vriendenvereniging van Nederland; Dirk van Delft, over het miljoen dat Museum Boerhaave het afgelopen jaar binnenhaalde; Naomi Russell, over fondsenwerving van London tot Amsterdam; Eric-Jan de Graaff, over de succesvolle lidmaatschappen van Foam; Arnoud Odding; over het museale clubgevoel; Doede Jaarsma en Thijs Box, over de vrienden van AT5.

Donderdag 29 maart 2012, 9.30-17:30 uur
Stadsschouwburg, Amsterdam 

Koop hier je kaartje:
http://www.komjeook.org/onzeclub
De prijs loopt op met elk verkocht kaartje, dus wees er snel bij!

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Hoe krijg ik vrienden? 29 maart: symposium Kom Je Ook? om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden