Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Netwerken met L.O.L.

Tijd: Mei 14 2011 vanaf 15.00 to 18.00
Locatie: Hilversum
Plaats: Hilversum
Website of map: http://urly.nl//netwerken
Telefoon: 0644670573
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Ruud Brouwer
Meest recente activiteit: 10 Apr 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Je hebt idee een grijze muis te zijn in de menigte. Of dat je alleen staat langs de kant, te kijken naar al die pratende mensen. Je wilt meedoen! Je wilt gezien worden! Maar hoe doe je dat? Hoe maak je JEzelf zichtbaar?

Kom naar het workshop "Netwerken met L.O.L" en ervaar dat netwerken leuk en succesvol is!

Netwerkworkshop gaat over (net) werken vanuit authenticiteit en passie!

Je krijgt handvaten om jezelf sterker te presenteren. Je leert nieuwe manieren van netwerken. En vooral heb je een fantastische middag!

Herken jij jezelf? Schrijf je hier in via butto "inschrijven" op  pagina.Netwerken

Ken jij andere mensen in jouw netwerk? Geef ze webadres www.dealcompany.nl.

(net) werken vanuit authentiek ZIJN

Workshop en netwerkborrel.

Doelen :
- bewust ervaren wat authentiek zijn is
- hoe authenthiek zijn jouw werk succesvoller, plezieriger maakt
-gezamenlijk succes bereiken.
- nieuwe manieren van netwerken ontdekken
- leren van elkaar en elkaar versterken
- het geleerde direct toepassen en jouw netwerk uitbreiden

Doelgroep: voor iedereen die wil leren/eravren hoe je plezierig en succesvol kunt netwerken.

Wat is authenticiteit?:
Authentiek zijn is voor mij o.a. transparant, open, eerlijk en kwetsbaar durven zijn.

In mijn presentatie ga ik o.a. mezelf ( feedback van anderen) groots publiekelijk en anoniem presenteren.
Dit doe ik heel bewust met een doel en koppel daar een opdracht aan vast.

Een opdracht waarin ik jou en je vrienden, kennissen authenticiteit wil laten ervaren.( wees gerust! ik zet je enkel publiekelijk in de spotlight als JIJ daar JA voor durft te zeggen. Authentiek durven zijn kan soms best spannend zijn)
De opdracht houd ik nog even geheim. Je gaat, in ieder geval, wellicht, jezelf beter zien!


Werving- voucheractie: Jouw inzet wordt beloond! Nodig anderen uit!
Verdien 5,00 incl. BTW per aanmelding voor contact uit jouw netwerk.
De voucher kun je inwisselen voor (vervolg) workshop,
De voucher is vrij op naam en kun je ook kado doen aan de ander.

Twitteractie:
Een ieder die seminar op twitter retweet maakt kans op vrijkaart.
Mogelijke tekst:

Zorg dat je meer ZICHTBAAR bent! www.IDacademie.nl
5 x vrijkaarten voor RT. #zichtbaarzijn #netwerken

Locatie: Hilversum en/of Utrecht
Tijden : 15.00 - 17.30 (incl netwerkbborrel)
Inloop 15 minuten voor aanvang.
kosten : 50,00 ex. BTW (incl. 1 consumptie en onbeperkt bronwater)

Voordeel voor leden van samenwerkende netwerkverenigingen
Wilt u uw leden ook laten profiteren neem dan contact met ons op.

Reacties van deelnemers van vorig seminar:
Ruud's linkedinprofile

linkedin groep authenticiteit
linkedin groep netwerken nieuwe stijl

Stralende toekomst toegewenst ::))

Ruud
Netwerktrainer, authenticiteitscoach, motivational speaker, connector

T : 0644670573
W : www.dealcompany.nl

    www.IDacademie.nl

 E : Dealcompany@gmail.com
T: www.twiter.com/IDacademie en www.twitter.com/ruudBrouwer

Heb je nog vragen? Stuur mail naar Dealcompany@gmail.com

Aanmeldingen komen via verschillende kanalen binnen, waardoor deelnemerslijst op Mindz niet volledig is.Maximaal 40 deelnemers.

 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Netwerken met L.O.L. om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Competitie] Piet Hein van Dam over Clear

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Piet Hein van Dam van Clear

[Startup Competitie] Jan Willem Borsboom over PodcastAds

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jan Willem Borsboom, oprichter van van PodcastAds

[Startup Competitie] Sander Nagtegaal over Unless

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Sander Nagtegaal van Unless

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Top of Flop?

Geen consumentenonderzoek zal ooit de cultuur van jouw doelgroep beter omschrijven dan je consumenten zelf. Je moet alleen het gesprek aan durven gaan

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden