Nederlands MediaNetwerk

ReMix&ReMatch; nieuwe business in de culturele sector!

Gegevens gebeurtenis

ReMix&ReMatch; nieuwe business in de culturele sector!

Tijd: Mei 15 2014 vanaf 13.30 to 19.00
Locatie: KvK Amsterdam, de Ruyterkade 5, 5e etage
Straat: de Ruyterkade 5
Plaats: Amsterdam
Soort gebeurtenis: event
Georganiseerd door: KvK, AEB, CLICKNL
Meest recente activiteit: 24 Apr 2014

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

ReMix & ReMatch, Nieuwe business in de culturele sector                           

3e H2O bijeenkomst: Heritage, Onderzoek en Onderneming: Ondernemen in en met de culturele sector

Wanneer:          15 mei 2014, van 13.30  - 19.00 uur, inclusief netwerkborrel

Waar:                   Kamer van Koophandel, de Ruyterkade 5, Amsterdam, 5e etage

Organisatie:      Kamer van Koophandel (project Kansenkanon) en Amsterdam Economic Board in samenwerking met de innovatienetwerken CLICKNL Cultural Heritage en CLICKNL Games

AANMELDEN:   via deze LINK

 

Nieuwe business in de culturele sector

Kansen en mogelijkheden om te ondernemen met en in de culturele sector!

Hoe nieuwe klanten te trekken, te binden, te boeien, binnen en buiten de muren? Beleving creëren, ambassadeurs verkrijgen, samenwerken, doorverbinden  en cross-overs inzetten? 

Onderzoek met wetenschappers opzetten, anders verdienen, spelenderwijs nieuwe klanten verkrijgen en communities bouwen? Met GoogleGlass of Oculus Rift een nieuwe bezoekerservaring waar maken?
Inspirerende verhalen en ontmoetingen met instellingen en ondernemers op 15 mei!

Tijdens de bijeenkomst kiest u ook hoe u met samenwerking en verdieping vervolgens aan de slag wilt!

Inspirerende sprekers!

Drie keynote sprekers  zullen verschillende aspecten van ondernemen in en met de culturele sector belichten:

  • Hoe verzette het TextielMuseum met succes de bakens? , door Frans Smit (verandermanager)
  • De customer journey als vliegende start voor Nike, door  Paul Santen (expert op het gebied van sports marketing)
  • Profijtelijk matchen van cultuur en retail, door Gerard Challa (directeur van Museumwebshops)

 

ReMix & ReMatch

In 2 rondes kunt u vervolgens gezamenlijk een verdiepingsslag maken rond de onderwerpen:

  • Van CustomerJourney naar Klant-Ervaringscirkel
  • Uw business model van de toekomst
  • Gamification
  • Kennis & onderzoek + faciliteiten & regelingen,
  • Conscious Heritage
  • Gebruik Erfgoedsoftware
  • Commercieel Denken en Doen

Vervolg

Het vervolgaanbod zal  bestaan uit losstaande workshops, of vorming van een serie sessies met een vaste groep van deelnemers die verdere samenwerking met elkaar willen onderzoeken.

De onderwerpen zullen afhangen van de vraag van de deelnemers en worden  geïnventariseerd  op 15 mei.

Wilt u de deelnemers van H2O Remix & Rematch al op voorhand virtueel ontmoeten maak dan online kennis op Sciomino: dé marktplaats voor kennis en kunde binnen de creatieve industrie.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor ReMix&ReMatch; nieuwe business in de culturele sector! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden