Nederlands MediaNetwerk

Storytelling via Social Media (0,5 dag)

Gegevens gebeurtenis

Storytelling via Social Media (0,5 dag)

Tijd: Oktober 6 2015 vanaf 9.30 to 13.00
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: 1217 GP Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 24 Jul 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Voor iedereen die kennis wil opdoen om een gefundeerde beslissing te kunnen nemen over de inzet van Social Media binnen de communicatie van een organisatie of afdeling.

Wetende dat 9 op de 10 Nederlanders op enige wijze actief is op Social Media mag je er van uitgaan dat iedereen een doel kan hebben waarbij het gebruik van Social Media van toegevoegde waarde kan zijn. Na het volgen van dit programma heb je de kennis en beschik je over de basisvaardigheden om Social Media in te gaan zetten. Indien je daadwerkelijk gebruik wilt gaan maken van de kracht van Social Media, adviseren wij je om hierna de training Social Media als campagne tool te volgen om meer praktische handvatten te krijgen.

Doelstelling: Na afloop van de training beschikt de deelnemer over voldoende kennis om een gefundeerde beslissing te nemen over inzet van social media voor de communicatie binnen het bedrijf of de afdeling. 
Indien je daadwerkelijk gebruik wilt gaan maken van de kracht van Social Media, adviseren wij je hierna de trainingSocial Media inzetten als campagne tool te gaan volgen.

Inhoud

  • Social Media: trends en ontwikkelingen
  • De kracht van online netwerken en de menselijke kant van de organisatie
  • Versterkende werking van online op offline en vice versa
  • Content: verzamelen, creëren en delen
  • Online interactie: discussies, delen, webcare
  • Communicatieniveaus
  • Social Networks: LinkedIn versus Twitter versus Facebook, doelgroepen, facts & figures
  • Implementatie in organisatie: mensen betrekken

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Storytelling via Social Media (0,5 dag) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden