Nederlands MediaNetwerk

WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY

Gegevens gebeurtenis

WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY

Tijd: Maart 20 2011 vanaf 15.00 to 20.00
Locatie: Sugar Factory
Straat: Lijnbaansgracht 238
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.worldwidehug.org
Telefoon: 0646608660
Soort gebeurtenis: knuffelfestijn
Georganiseerd door: Rob Schrama
Meest recente activiteit: 17 Mrt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

----Uitnodiging----

 

Op Zondagmiddag 20 maart a.s. wordt er een wereldwijde knuffel voor wereldvrede gehouden. In Amsterdam vindt dat plaats in de Sugar Factory.

Via een videoverbinding op internet leggen knuffelende Amsterdammers contact met andere vredeshuggers in steden in binnen- en buitenland.

 

Vanaf 15:00 uur komen alle facetten van het knuffelen aan bod. Metje Blaak geeft knuffellessen en de bands Tigre Blanco en Trance for Life spelen de sterren van de hemel om het huggen te bevorderen. Gastheer van de middag is stand up comedian Greg Shapiro.

 

Om 17:00 uur begeleidt wereldknuffelaar Rob Schrama het publiek naar één grote groepsknuffel die wereldwijd met andere knuffelaars virtueel wordt gedeeld. VJ Luxxx en DJ Robby, DJ Veetad en DJ Eusedo zorgen voor de juiste ambiance voor de dansparty die daarop volgt.

 

Voorafgaand verzorgt Ganpati-Spirit vanaf 13:30 uur flashmops door het centrum, waarbij nietsvermoedende voorbijgangers een welgemeende knuffel krijgen voor vrede in jezelf en in de wereld.

 

Plaats: Sugar Factory, Lijnbaansgracht 238, 1017 PH Amsterdam

Tijd:   15:00-20:00 uur

Entree: € 7,50

 

Meer inlichtingen:

www.worldwidehug.org 

 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over drama maken in coronatijd, de functie van publiek en meer

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Minimal viable content pages

One of the biggest complaints about content is that it is expensive. Expensive to produce and expensive to publish. Aside your ego gets dented when that all that expensiveness isn't doing what it is supposed to do

[Column] Michiel Veugelers: Don’t try to understand it. Feel it.

Toen de bioscopen in Nederland na de lockdown weer open mochten, met beperkingen, was er naast het maximaal aantal bezoekers per zaal en de 1,5 meter afstand-regeling een ander probleem: het aanbod

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden