Nederlands MediaNetwerk

WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY

Gegevens gebeurtenis

WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY

Tijd: Maart 20 2011 vanaf 15.00 to 20.00
Locatie: Sugar Factory
Straat: Lijnbaansgracht 238
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.worldwidehug.org
Telefoon: 0646608660
Soort gebeurtenis: knuffelfestijn
Georganiseerd door: Rob Schrama
Meest recente activiteit: 17 Mrt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

----Uitnodiging----

 

Op Zondagmiddag 20 maart a.s. wordt er een wereldwijde knuffel voor wereldvrede gehouden. In Amsterdam vindt dat plaats in de Sugar Factory.

Via een videoverbinding op internet leggen knuffelende Amsterdammers contact met andere vredeshuggers in steden in binnen- en buitenland.

 

Vanaf 15:00 uur komen alle facetten van het knuffelen aan bod. Metje Blaak geeft knuffellessen en de bands Tigre Blanco en Trance for Life spelen de sterren van de hemel om het huggen te bevorderen. Gastheer van de middag is stand up comedian Greg Shapiro.

 

Om 17:00 uur begeleidt wereldknuffelaar Rob Schrama het publiek naar één grote groepsknuffel die wereldwijd met andere knuffelaars virtueel wordt gedeeld. VJ Luxxx en DJ Robby, DJ Veetad en DJ Eusedo zorgen voor de juiste ambiance voor de dansparty die daarop volgt.

 

Voorafgaand verzorgt Ganpati-Spirit vanaf 13:30 uur flashmops door het centrum, waarbij nietsvermoedende voorbijgangers een welgemeende knuffel krijgen voor vrede in jezelf en in de wereld.

 

Plaats: Sugar Factory, Lijnbaansgracht 238, 1017 PH Amsterdam

Tijd:   15:00-20:00 uur

Entree: € 7,50

 

Meer inlichtingen:

www.worldwidehug.org 

 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor WERELDWIJDE KNUFFEL IN SUGAR FACTORY om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden