Nederlands MediaNetwerk

WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World

Gegevens gebeurtenis

WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World

Tijd: Maart 13 2009 van 21.30 tot Maart 18 2009 bij 15.30
Locatie: Wereldijwd
Website of map: http://www.tve.org/earthreport
Soort gebeurtenis: tv, broadcast
Georganiseerd door: Joshka Wessels
Meest recente activiteit: 13 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

As the World Water Forum gets underway in Turkey, Earth Report finds out how communities are preparing themselves for increasing flooding and sea level rise caused by climate change. In the Netherlands two out of three people already live below sea level. Faced with a further rise in sea level of up to 0.8 metres, the country is developing a radical national action plan that turns three centuries of flood engineering on its head. ‘Soft engineering’ allows land to be sacrificed to rivers and the sea and learning to live with flood waters rather trying to hold them back.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Joshka Wessels op 13 Maart 2009 op 10.27
Go with the Flow is broadcast on BBC World News a href="http://www.bbcworldnews.com/">http://www.bbcworldnews.com/>

http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx a href="http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx">http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx>

at the following times (all times quoted as UK time zone currently GMT):

Friday 13 March at 20:30, with repeats on Tuesday 17 March at 15:30 and Wednesday 18 March at 02:30.


See full details of the film @ http://www.tve.org/earthreport

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden