Nederlands MediaNetwerk

WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World

Gegevens gebeurtenis

WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World

Tijd: Maart 13 2009 van 21.30 tot Maart 18 2009 bij 15.30
Locatie: Wereldijwd
Website of map: http://www.tve.org/earthreport
Soort gebeurtenis: tv, broadcast
Georganiseerd door: Joshka Wessels
Meest recente activiteit: 13 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

As the World Water Forum gets underway in Turkey, Earth Report finds out how communities are preparing themselves for increasing flooding and sea level rise caused by climate change. In the Netherlands two out of three people already live below sea level. Faced with a further rise in sea level of up to 0.8 metres, the country is developing a radical national action plan that turns three centuries of flood engineering on its head. ‘Soft engineering’ allows land to be sacrificed to rivers and the sea and learning to live with flood waters rather trying to hold them back.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor WERELDWIJDE UITZENDING "GO WITH THE FLOW" BBC World om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Joshka Wessels op 13 Maart 2009 op 10.27
Go with the Flow is broadcast on BBC World News a href="http://www.bbcworldnews.com/">http://www.bbcworldnews.com/>

http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx a href="http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx">http://www.bbcworldnews.com/Pages/default.aspx>

at the following times (all times quoted as UK time zone currently GMT):

Friday 13 March at 20:30, with repeats on Tuesday 17 March at 15:30 and Wednesday 18 March at 02:30.


See full details of the film @ http://www.tve.org/earthreport

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als meer betrouwbaar ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden