Nederlands MediaNetwerk

Workshop: 'Klaar voor de GDPR?'

Gegevens gebeurtenis

Workshop: 'Klaar voor de GDPR?'

Tijd: Mei 23 2018 vanaf 9.30 to 12.30
Locatie: Mediacentrum, Media Park
Straat: Joop van den Endeplein 1
Plaats: Hilversum
Website of map: https://goo.gl/maps/gpHDFjb6G…
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Osina Soumete
Meest recente activiteit: 23 Apr 2018

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

25 mei gaat de nieuwe data verordening GDPR of AVG in. Van marketeers tot HR-managers, van omroepen tot retailers, iedereen krijgt ermee te maken. Ben jij er al helemaal klaar voor? Of wacht jij de deadline af om te bepalen wat nu echt de impact is? Of ben je juist nog bezig met de puntjes op de i te zetten? Na het succes van de eerste workshop organiseren we op woensdag 23 mei nog een workshop ‘Klaar voor de GDPR?’. Tijdens de workshop gaat Sheevani Bharatsingh van The Law Factor in op de belangrijkste facetten van deze nieuwe verordening. Na deze workshop heb jij meer inzicht in de GDPR en weet je wat je moet doen om snel GDPR compliant te worden.

 

Workshop ‘Klaar voor de GDPR’

Voor wie: iedereen die persoonsgegevens verzamelt en verwerkt
Datum en tijd: Woensdag 23 mei van 09:30-12:30 uur (inloop vanaf 09:00 uur)
Locatie: Learning Space van Media Perspectives, gelegen in het Mediacentrum (Joop van den Endeplein 1) op het Media Park.
Kosten: €175,- exclusief BTW. Partners van Media Perspectives profiteren van een kortingstarief en betalen €150,- ex BTW.

 

Na afloop van de workshop:

  • Heb je basiskennis van GDPR
  • Weet je welk effect GDPR zal hebben op jouw werkzaamheden
  • Heb je inzichten in hoe de nieuwe wet gehandhaafd zal worden
  • Kun jij beoordelen of jouw bedrijf klaar is voor de GDPR

 

Over Sheevani Bharatsingh

Sheevani behaalde in 2015 haar master Privaatrecht aan de Universiteit van Utrecht. Gedurende en na haar studie liep Sheevani stage bij een aantal grotere en kleine advocatenkantoren. Daarnaast schreef zij tijdens haar studie artikelen voor het juridisch studentenblad Juncto. Sheevani was ook werkzaam bij de Rechtswinkel in Huizen. Sheevani werkt sinds maart 2017 bij The Law Factor op het Mediapark in Hilversum. The Law Factor omschrijft zichzelf als het bedrijf met advocaten voor innovators. Al vele jaren helpen ze innovators bij het bouwen en beschermen van hun business. Door intensieve samenwerking met internationaal opererende ondernemers in bijvoorbeeld high tech systems, life sciences, ICT, design, media en entertainment, herkennen en begrijpen zij hun issues.

Je kunt je inschrijven via deze link.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Workshop: 'Klaar voor de GDPR?' om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Raymond van Kasterop (Clear Channel) over outdoor advertising

Buitenreclame-exploitant Clear Channel gaat goed. Drie keer goed eigenlijk. Outdoor doet het als medium goed, het is hoogconjuctuur en Clear Channel gaat zelf ook prima

[Interview] Marc Adriani: Ik heb er alle vertrouwen in dat Edwin Evers terugkomt bij Talpa

In de zomer van 2018 startte Marc Adriani bij Talpa Network als directeur Radio. In die hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor de koers van de radiozenders Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica

[Interview] Nisrine Sahla: NOS Stories zit middenin de doelgroep

Nisrine Sahla is redacteur en verslaggever bij NOS Stories, dat nieuws brengt uit de belevingswereld van jongeren op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op dertien- tot en met achttienjarigen en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws, uitleg geven en ze helpen een mening te vormen. Wij spreken met Nisrine Sahla over haar werk en haar ambities

[Interview] Thijs Boon: De digitale media zitten in een existentiële crisis

Thijs Boon is oprichter van VICE Benelux. Twaalf jaar lang was hij CEO, in maart 2018 werd hij President Digital van VICE Media EMEA. We spreken hem over zijn nieuwe werkzaamheden, over geld verdienen en dalende kijkcijfers

[Interview] Marc van Warmerdam: arthousefilms hebben het onverminderd moeilijk

Imagine Filmdistributie brengt Donbass van Sergei Loznitsa op 7 februari 2019 uit in de bioscopen. De Nederlander Marc van Warmerdam was een van de producenten van de film over het gespannen leven in Oost-Oekraïne waarin fake news hoogtij viert

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[MediaWeek] Bas Vlugt: Oorlog op de mediawerkvloer en in de boardroom

Wat een mediaweek! Dat zeg ik natuurlijk elke keer als ik aan deze rubriek begin maar de afgelopen week en de begin van deze week waren dagen voor de volgers van wat er in het Hilversumse en Amsterdamse gebeurt werkelijk om al je vingers bij af te likken

[Column] Erwin Fisser: Slechts 15 procent van de lezers haalt het einde van deze column

Wat leven we toch in een heerlijk kwantificeerbare tijd. ‘Weer je dagelijkse 10.000 stappen norm gehaald? Gefeliciteerd, dat is dan al een streak van 15 dagen. Slechts 13 procent van de mannen van jouw leeftijd wereldwijd presenteerden hetzelfde!’

[Column] Machiel Verkuyl: Afhaken

Turend over mijn laptop probeer ik te verzinnen wat voor media hét onderwerp van 2019 gaat zijn. U hoort of ziet de onderwerpen vast elke dag voorbijkomen, is het circulaire economie? Is het Purpose? China? De prijsstijgingen die we verwachten? Consolidatieslagen bij mediabedrijven

[Column] Jerome Kuijken: Aaaii Love Branded Content

Moeten we irritante reclame verbieden? Ik vind eigenlijk van wel. Irritante reclame stompt het publiek af en heeft reclame een slechte naam gegeven. Ik geloof echt dat wij, de brandedcontentmakers, de Loden Leeuwen op termijn overbodig maken

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Slaapverwekkend Philips, ontspannen met Perla, irritant effectief Becam

Juist door te fluisteren krijg je aandacht. Steeds meer video’s op YouTube maken daar gebruik van, vooral omdat mensen die vaak met koptelefoons op bekijken. Mijn aandacht heeft de commercial dus en wat dan volgt zijn 8 minuten beelden van koffiezetten. Saai zou je denken, maar eigenlijk is het heel prettig

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden