Nederlands MediaNetwerk

Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract

Gegevens gebeurtenis

Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract

Tijd: December 3 2012 vanaf 14.30 to 17.00
Locatie: Villa Heideheuvel, Media Park Hilversum
Straat: sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.villaheideheuvel.n…
Telefoon: 0356777507
Soort gebeurtenis: workshop, /, kick-off
Georganiseerd door: iMMovator
Meest recente activiteit: 23 Nov 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op 3 december kunt u TNO aan het werk zetten! Tijdens een interactieve workshop worden de onderzoeksonderwerpen van het volgende branche innovatie contract bepaald. Wat moet TNO onderzoeken over second screen (via DLNA of via de cloud)? Wat wilt u onderzocht laten worden rondom HbbTV en streaming naar de ‘Connected Home’? Pak deze unieke kans om TNO onderzoek te laten doen naar de mogelijkheden en knelpunten die voor u relevant zijn bij de uitrol van nieuwe digitale diensten.

Op maandag 3 december organiseren iMMovator en TNO een interactieve workshop als aftrap van een nieuwe periode van samenwerking met de cross-media branche. Meldt u aan, doe mee, en zet TNO aan het werk!  De workshop is voor iedereen die zich bezig houdt met de technologie rond creatie, gebruik en distributie van nieuwe mediadiensten.

Datum: Maandag 3 december
Tijden: 14:30 – 17:00 uur
Locatie: Villa Heideheuvel (Media Academie), Hilversum Media Park
Inschrijven via de iMMovator website

Programma     
Tijdens deze middag komt het volgende aan bod:

•    TNO expert Rob Koenen: HbbTV in Nederland, waar staan we?
•    TNO expert Frank den Hartog: Second Screen, met DLNA of via de cloud?

•    Introductie van onderzoeksonderwerpen, waaronder:
     o    Second screen via DLNA of via de cloud?
     o    Hoe stream ik naar de “Connected Home”?
     o    Welke kansen biedt Hybrid Broadcast Broadband Television (HbbTV) ?
     o    Hoe werken wet- en regelgeving mee – of tegen – bij het aanbieden van nieuwe diensten?

•    Discussie, en inventarisatie van onderwerpen bij deelnemers;
•    Keuzes en afspraken over vervolgstappen;
•    Afsluitende borrel

Over het Branche Innovatie Contract
In het vorige “branche innovatie contract”, afgerond begin dit jaar, schreef TNO in samenwerking met de branche onder andere twee how-to boeken (over Connected TV en over toegang tot de glasvezel) en een paper over succesvol lokaal innoveren. 

Lees hier meer over het vorige branche innovatie contract met betrekking tot Connected TV en Fiber to the Home.

Het nieuwe contract is recent van start gegaan. Er zijn ideeën over wat we willen gaan doen, maar vragen uit de branche waar we zelf nog niet aan gedacht hebben zijn minstens zo welkom! Kom daarom op 3 december naar de kick-off van dit branche innovatie contract en laat ons weten wat u wilt laten onderzoeken. Inschrijven via de iMMovator website

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden