Nederlands MediaNetwerk

Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract

Gegevens gebeurtenis

Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract

Tijd: December 3 2012 vanaf 14.30 to 17.00
Locatie: Villa Heideheuvel, Media Park Hilversum
Straat: sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.villaheideheuvel.n…
Telefoon: 0356777507
Soort gebeurtenis: workshop, /, kick-off
Georganiseerd door: iMMovator
Meest recente activiteit: 23 Nov 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op 3 december kunt u TNO aan het werk zetten! Tijdens een interactieve workshop worden de onderzoeksonderwerpen van het volgende branche innovatie contract bepaald. Wat moet TNO onderzoeken over second screen (via DLNA of via de cloud)? Wat wilt u onderzocht laten worden rondom HbbTV en streaming naar de ‘Connected Home’? Pak deze unieke kans om TNO onderzoek te laten doen naar de mogelijkheden en knelpunten die voor u relevant zijn bij de uitrol van nieuwe digitale diensten.

Op maandag 3 december organiseren iMMovator en TNO een interactieve workshop als aftrap van een nieuwe periode van samenwerking met de cross-media branche. Meldt u aan, doe mee, en zet TNO aan het werk!  De workshop is voor iedereen die zich bezig houdt met de technologie rond creatie, gebruik en distributie van nieuwe mediadiensten.

Datum: Maandag 3 december
Tijden: 14:30 – 17:00 uur
Locatie: Villa Heideheuvel (Media Academie), Hilversum Media Park
Inschrijven via de iMMovator website

Programma     
Tijdens deze middag komt het volgende aan bod:

•    TNO expert Rob Koenen: HbbTV in Nederland, waar staan we?
•    TNO expert Frank den Hartog: Second Screen, met DLNA of via de cloud?

•    Introductie van onderzoeksonderwerpen, waaronder:
     o    Second screen via DLNA of via de cloud?
     o    Hoe stream ik naar de “Connected Home”?
     o    Welke kansen biedt Hybrid Broadcast Broadband Television (HbbTV) ?
     o    Hoe werken wet- en regelgeving mee – of tegen – bij het aanbieden van nieuwe diensten?

•    Discussie, en inventarisatie van onderwerpen bij deelnemers;
•    Keuzes en afspraken over vervolgstappen;
•    Afsluitende borrel

Over het Branche Innovatie Contract
In het vorige “branche innovatie contract”, afgerond begin dit jaar, schreef TNO in samenwerking met de branche onder andere twee how-to boeken (over Connected TV en over toegang tot de glasvezel) en een paper over succesvol lokaal innoveren. 

Lees hier meer over het vorige branche innovatie contract met betrekking tot Connected TV en Fiber to the Home.

Het nieuwe contract is recent van start gegaan. Er zijn ideeën over wat we willen gaan doen, maar vragen uit de branche waar we zelf nog niet aan gedacht hebben zijn minstens zo welkom! Kom daarom op 3 december naar de kick-off van dit branche innovatie contract en laat ons weten wat u wilt laten onderzoeken. Inschrijven via de iMMovator website

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Zet TNO aan het werk tijdens de kick-off van het branche innovatiecontract om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Joris Bouman (Bouman Online Strategie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Bouman rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Petrit Kabashi (CEE Platform) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Petrit Kabashi, algemeen directeur van CEE Platform, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Mikel Burger (Ve Global) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Mikel Burger en Babak Monfared van Ve Global rijden mee. Wij bellen Mikel

[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marvin Jacobs: Verslag van Radiodays Europe Podcast Day

Radiodays Europe Podcast Day is een van de meest toonaangevende internationale conferenties voor de podcastindustrie. Het programma bestond uit zo’n 30 verschillende sprekers, uiteenlopend van de man achter Google Podcasts tot individuele podcastmakers die vertelden over hun soloprojecten

[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Keeps you Texan van Lone Star Beer

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne van Keeps you Texan van Lone Star Beer

[Column] David de Jong: NPO-plannen maken Hilversum weer stukje onbestuurbaarder

Uit de vorige week gepubliceerde brief van Arie Slob blijkt dat de NPO bij het doorvoeren van die plannen weer een stukje onbestuurbaarder wordt

[Column] Martin Leeflang: Marktaandeel groeit door mentaal leiderschap

Marketeers sturen veelal op merk, maar eigenlijk is het relevanter om te sturen op groei in marktaandeel via mentaal leiderschap. CEO Martin Leeflang van Validators geeft je learnings om je op weg te helpen

[Column] Sietse Pots: De ruimte in beeld

Bijna 50 jaar nadat Neil Armstrong de eerste stappen op de maan zette, ging Apollo 11 in première in de Nederlandse bioscopen. De documentaire put uit meer dan 18.000 uur ongebruikt filmmateriaal, een enorme hoeveelheid waar een filmploeg ontzettend lang mee bezig moet zijn geweest. Het is exemplarisch voor de manier waarop de Amerikanen de maanlanding benaderden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden