Nederlands MediaNetwerk

  • SPOED! Jonge documentairemakers zoeken sponsors voor een internationale documentaire!
Een half jaar geleden heeft een jong team van filmmakers een kort
filmpje gemaakt en daarmee 4
prijzen gewonnen in Amerika. Over een week precies zullen de prijzen worden uitgereikt in Las Vegas.
Wij gaan nu een korte documentaire maken over grenzeloos ondernemen, waardoor jongeren gestimuleerd worden hun droom na te jagen.In de documentaire komt naar voren hoe de winnende
film tot stand is gekomen, middels interviews met de cast en crew.
Daarnaast wordt niet alleen de prijsuitreiking in Las Vegas gefilmd, maar ook de nevenactiviteiten die in de filmindustrie erg van belang zijn. Hierbij valt te denken aan netwerken en acquisitie doen.
Doelgroepen
Jongeren
Oudere filmliefhebbers
Bereik
Deelnemers NAB Show: +/- 100.000 (20.000 uit
andere landen dan de VS) waarvan het merendeel professionals werkzaam in de Audio Visuele Sector
Media-aandacht
Door middel van een persbericht
zullen we dit project in de publiciteit brengen. Aangezien we allen
jonge filmmakers zijn, hebben we een groot netwerk in de wereld van
televisie en pers.

Via deze oproep hopen wij mensen te vinden die ons
financieel willen ondersteunen om deze droom, want zo mag je deze reis naar Las Vegas best noemen, voor ons te verwezenlijken.  Uiteraard zullen
wij iedereen op gepaste wijze tegemoetkomen. Dan wel door middel van een
logo, product placement of wellicht heeft u zelf suggesties.

Reageer snel
en wij zullen u eeuwig dankbaar zijn.

Timo Hegtermans
06-43034039
info@timohegtermans.nl

Weergaven: 105

Berichten in deze discussie

Hey Timo,
Dan gaan die jonge filmmakers zeker mee?
Die kunnen dan helpen de docu te maken en de prijzen in ontvangst nemen..
Gr, Arie.
Dat klopt idd, die gaan mee. Maar zij moeten er net als ik en de rest ook komen.
Helaas kost zo'n reis geld en dat hebben we dan dus ook nodig.
Ook zijn we nog bezig met apparatuur etc.
Dus als er iemand is die ons kan helpen, of iemand weet die ons kan en wil helpen, heel graag!

Arie van Dam zei:
Hey Timo,
Dan gaan die jonge filmmakers zeker mee?
Die kunnen dan helpen de docu te maken en de prijzen in ontvangst nemen..
Gr, Arie.

RSS

Interviews

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Over geven

In 1924 verscheen Marcel Mauss’ Essai sur le don. Een verhaal over geven. Want door te geven verplicht de ontvanger van de gift zich. De Romeinen zeiden het al: do ut des

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitlergroet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden