Nederlands MediaNetwerk

  • SPOED! Jonge documentairemakers zoeken sponsors voor een internationale documentaire!
Een half jaar geleden heeft een jong team van filmmakers een kort
filmpje gemaakt en daarmee 4
prijzen gewonnen in Amerika. Over een week precies zullen de prijzen worden uitgereikt in Las Vegas.
Wij gaan nu een korte documentaire maken over grenzeloos ondernemen, waardoor jongeren gestimuleerd worden hun droom na te jagen.In de documentaire komt naar voren hoe de winnende
film tot stand is gekomen, middels interviews met de cast en crew.
Daarnaast wordt niet alleen de prijsuitreiking in Las Vegas gefilmd, maar ook de nevenactiviteiten die in de filmindustrie erg van belang zijn. Hierbij valt te denken aan netwerken en acquisitie doen.
Doelgroepen
Jongeren
Oudere filmliefhebbers
Bereik
Deelnemers NAB Show: +/- 100.000 (20.000 uit
andere landen dan de VS) waarvan het merendeel professionals werkzaam in de Audio Visuele Sector
Media-aandacht
Door middel van een persbericht
zullen we dit project in de publiciteit brengen. Aangezien we allen
jonge filmmakers zijn, hebben we een groot netwerk in de wereld van
televisie en pers.

Via deze oproep hopen wij mensen te vinden die ons
financieel willen ondersteunen om deze droom, want zo mag je deze reis naar Las Vegas best noemen, voor ons te verwezenlijken.  Uiteraard zullen
wij iedereen op gepaste wijze tegemoetkomen. Dan wel door middel van een
logo, product placement of wellicht heeft u zelf suggesties.

Reageer snel
en wij zullen u eeuwig dankbaar zijn.

Timo Hegtermans
06-43034039
info@timohegtermans.nl

Weergaven: 96

Berichten in deze discussie

Hey Timo,
Dan gaan die jonge filmmakers zeker mee?
Die kunnen dan helpen de docu te maken en de prijzen in ontvangst nemen..
Gr, Arie.
Dat klopt idd, die gaan mee. Maar zij moeten er net als ik en de rest ook komen.
Helaas kost zo'n reis geld en dat hebben we dan dus ook nodig.
Ook zijn we nog bezig met apparatuur etc.
Dus als er iemand is die ons kan helpen, of iemand weet die ons kan en wil helpen, heel graag!

Arie van Dam zei:
Hey Timo,
Dan gaan die jonge filmmakers zeker mee?
Die kunnen dan helpen de docu te maken en de prijzen in ontvangst nemen..
Gr, Arie.

RSS

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden