Nederlands MediaNetwerk

Adverteren & Sponsoring

Het Nederlands MediaNetwerk heeft ruim 9300 leden en is het grootste social network voor media- en communicatieprofessionals in Nederland. Het netwerk onderscheidt zich zowel op omvang als op kwaliteit. Lidmaatschap is voorbehouden aan communicatieprofessionals.

De gecombineerde traffic van de websites NederlandsMediaNetwerk.nl en NederlandsMediaNieuws.nl is 150.000 tot 250.000 pageviews per maand.

Wekelijks publiceren we Nederlands MediaNieuws, een digital magazine met meer dan 12.000 abonnees.

De Nederlands MediaNetwerk LinkedIn Group heeft 12.500 leden. Ook heeft het Nederlands MediaNetwerk de grootste LinkedIn groep voor Nederlandse Mediabureau Professionals, met ruim 2300 leden.


Drie maal per jaar organiseren wij het Nederlands MediaNetwerk Event met aantrekkelijke programma's op aansprekende locaties.


Sponsoring

Het Nederlands MediaNetwerk wil werken met maximaal 10 sponsors die zich voor de periode van 12 maanden aan het Nederlands MediaNetwerk verbinden. Op dit moment zijn er 7 sponsors: NRC Media, Sanoma Media, Cebuco, ZenithOptimedia, CBS Outdoor, ANP Perssupport en MediaTest.

Voor iedere sponsor wordt een tailor made pakket ontwikkeld dat kan onder meer bestaan uit advertising, direct marketing, event sponsoring, PR, redactionele samenwerking en recruitment.

Neem voor meer informatie contact op met Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl
M 0629-06 87 83

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Startups] Oscar den Ouden over Merktroubadour

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Oscar den Ouden, mede-oprichter van Merktroubadour.

[Startups] David Vermeulen over The Inner Circle

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.

[Startups] Cristian Vorstius Kruijff over Artishock

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Cristian Vorstius Kruijff, mede-oprichter van Artishock.

[BedrijfsProfiel] Abovo Media

Abovo Media is één van de weinige mediabureaus in Nederland die écht full-service is. Met creatie en media onder één dak. Zowel online als offline. Wij staan voor kwaliteit, service en verantwoordelijkheid. Al vijftien jaar lang.

[Startups] Floyd Sijmons en Hidde Rensink over Helpling

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Floyd Sijmons en Hidde Rensink, oprichters van Helpling Nederland.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Rutger Mackenbach: Reclame draait niet om inhoud

Mensen uit het reclamevak gaan op 5 maart met elkaar in gesprek over reclame met inhoud. De aanleiding is een campagne (voor Triodos bank) waarvan een deel van het vak vindt dat deze slecht is. En een reclamebureau (Dawn) dat vindt dat die campagne

[Column] Joost van Liemt: Kiezen en gekozen worden

Verstoppertje spelen. Iedereen kent het en iedereen heeft het gespeeld. Het aftellen, het verstoppen en de spanning van het gevonden worden, heerlijk toch? Het is een eeuwenoud spel, dat nog steeds gespeeld wordt. Ook door volwassenen.

Michiel Pot: Utopia, een succesvolle mislukking

Bij de lancering van Utopia gaven John de Mol en zender SBS6 aan dat wat hen betrof het succes van Utopia bepaald zou worden door het aantal mensen dat naar het programma zou gaan kijken. Sterker nog, als dat niet

[Column] Herman Bos: Marketeers: groei door buiten de kaders te denken!

Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat consumenten eigenlijk amper unieke kenmerken aan merken kunnen koppelen. We kennen de merken die we regelmatig kopen goed en merken die we niet of onregelmatig kopen of gebruiken, kennen we feitelijk helemaal niet.

[Column] Andrew Groeneveld: Op de koffie bij de vijand

Toen onlangs een gewapende jongeman de NOS-studio van dichtbij kwam bekijken, moest de complete avondploeg van het journaal naar buiten, de vrieskou in. Gelukkig mochten ze even opwarmen bij de buren van RTL

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden