Nederlands MediaNetwerk

Antal de Waij
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Antal de Waij

  • Eline de Neree tot Babberich
  • Joris Heijltjes
  • Anne Marije de Vries Lentsch
  • Rene van der Woerdt
  • Liza Bergman
  • Ina Strating
  • Frans Reichardt
  • Marie-Jose van Eyken
  • Bas Vlugt

Groepen van Antal de Waij

 

De pagina van Antal de Waij

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Engagement Media BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Voor goede Social Media Activatie van uw (potentiële) klanten is een strategisch kader nodig gebaseerd op uw organisatie-doelstellingen. Engagement Media heeft verschillende middelen beschikbaar zodat uw organisatie, met een korte doorlooptijd, vanuit uw doelstelling(en), Social media kunt activeren, opdat het daadwerkelijk iets oplevert. De instrumenten die wij hiervoor gebruiken zijn o.a. de Social Media Scan, Reputation Management Scan en een Social Media Strategie Sessie. Hiermee zijn wij in staat in korte tijd uw organisatie een met cijfers onderbouwd Social Media strategisch advies te geven.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.engagementmedia.nl

De foto's van Antal de Waij

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Antal de Waij

Augmented Reality & Outdoor nu crossmediaal mogelijk dankzij CBS Outdoor

Oudoor reclame bedrijf CBS Outdoor gaat binnenkort haar campagnes massaal met Augmented Reality verrijken. Wat in op menig winkelpui en in een groot aantal printmedia al normaal lijkt te worden door middel van QR codes, namelijk het verbinden van een uiting met een (mobiele) website gaat nu voor het eerst massaal gebeuren met Outdoor reclames. De komende vier weken zal CBS Outdoor al haar straatabri’s, stationsabri’s en stationsspreads voorzien van Augmented Reality. Een primeur op…

Doorgaan

Geplaatst op 7 September 2012 om 15.50

Google+ een besloten feestje van 20 miljoen gebruikers

Terwijl vele mensen de afgelopen dagen gefrustreerd achter hun computer zaten omdat ze (nog) geen uitnodiging hadden voor Google+ of omdat de uitnodiging niet werkte, is een select groepje internetters al enthousiast op ontdekkingstocht gegaan. 

“Delen wordt meer zoals in het echte leven”, is de belofte van Google+. Eerlijk is eerlijk, die belofte lijkt de nieuwe social netwerksite van de internetgigant waar te maken. Net zoals je in het echte leven niet ‘alles’  met ‘iedereen’ deelt,…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Juli 2011 om 16.35

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden