Nederlands MediaNetwerk

Cas Heuvelmans
  • Man
  • Wijk bij Duurstede
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (6)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Cas Heuvelmans

  • Bas Vlugt
  • Henk Verbooy
  • Lieke Lamb
  • Sander Hulsman
  • Luc Van Peteghem
  • Stella Jansen
  • Klaas Doornbos
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Cas Heuvelmans

Recente activiteiten

Cas Heuvelmans posted a blog post

Even wat zand uit mijn vagina spoelen

De meeste mensen bedenken rond 31 december hun goede voornemens. Ik had tijdens de zomervakantie het goede voornemen ontwikkeld om me bij terugkomst wat minder terughoudend op te stellen op de sociale media. Wie mij kent, weet: ik ben niet te beroerd m’n mening te geven. En door de jaren heen heb ik zelfs geleerd soms te erkennen dat die er wel eens naast zit. Maar online denk ik vaak: wie zit er op m’n mening te wachten? Laat ik teveel meewegen wat (potentiële) opdrachtgevers zouden denken. Of…See More
19 Aug 2016
Cas Heuvelmans posted a blog post

Friendly Fire: Jon Stewart neemt Nancy Pelosi onder vuur

Onlangs was Nancy Pelosi te gast bij de Daily Show met Jon Stewart, de late-night talkshow die in Nederland op Comedy Central te zien is. Pelosi is de House Minority Leader, de ‘fractievoorzitter’ van de Democraten in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden. Aangezien Stewart bekend staat als redelijk op de hand van de Democraten, beloofde dit gesprek vooraf weinig vuurwerk. Zo moet ook Pelosi het gesprek ingegaan zijn. Vol goede moed begon ze aan het vraaggesprek, maar die moed zonk haar snel…See More
6 Feb 2014
Cas Heuvelmans posted a blog post

AutoSalon Rotterdam – Alternatieve RAI of Rotterdams onderonsje?

De eerste editie van de AutoSalon in Ahoy Rotterdam trok bij de presentatie van het event een behoorlijk grote broek aan. Zo lezen we op de site: ‘Tijdens de eerste editie van dit spectaculaire evenement worden merken als Audi, Citroën, Ferrari, Ford, Honda, Jaguar, Lamborghini, Lexus, Mazda, Maserati, Nissan, Opel, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen en nog veel meer tentoongesteld. Ronkende motoren, glimmende bolides, luxe lifestyle-presentaties en verschillende themapleinen. Op de AutoSalon…See More
2 Dec 2013
Cas Heuvelmans heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
2 Dec 2013
Cas Heuvelmans en Bas Vlugt zijn nu bevriend
2 Dec 2013
Cas Heuvelmans posted a blog post

Waarom autofabrikanten niet in computerbladen adverteren? (blog in Engels)

Some days ago an editor-in-chief of a computer magazine asked me why car brands wouldn’t advertise in his magazine. After all, the magazine’s target group is formed by men, relatively well-off, with a stronger than average interest in all things technical. That sounds like the ideal fit for any car brand. And cars are becoming more and more computerised: with in-car entertainment systems, social media integration, and apps-like dashboard functionality. Still, in spite of all these developments,…See More
25 Mrt 2013
Cas Heuvelmans posted a blog post

Onderweg naar de ‘social business’: social media in automotive

Onlangs was ik bij een bijeenkomst van de Social Media Club Utrecht over Social Media in Automotive. Als twee interessegebieden en werkvelden samenkomen, dan moet je daar bij zijn, nietwaar? Het programma beloofde veel interessants: sprekers van de IVA (dé opleiding voor de autosector en tevens gastheer van de avond), de ANWB en Renault. Een paar conclusies.De avond was vrij toegankelijk voor studenten van de IVA: van de 950 studenten die de opleiding heeft, waren er zo’n 10, misschien 15. Dat…See More
20 Nov 2012
Cas Heuvelmans en Henk Verbooy zijn nu bevriend
13 Aug 2012

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
TerrierCom / Automotive PR Nederland
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar/consultant
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Public relations, mediarelaties, communicatiebeleid, trainingen, teksten, communicatiestrategie, (social) mediastrategie.

Klanten o.a.: BAM Civiel, Chevron, FETIM, Indian Motorcycle, Thule, TRW, Valeo, Victory Motorcycles.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.terriercom.nl
Twitter
http://twitter.com/casheuvelmans
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/casheuvelmans

De blog van Cas Heuvelmans

Even wat zand uit mijn vagina spoelen

De meeste mensen bedenken rond 31 december hun goede voornemens. Ik had tijdens de zomervakantie het goede voornemen ontwikkeld om me bij terugkomst wat minder terughoudend op te stellen op de sociale media. Wie mij kent, weet: ik ben niet te beroerd m’n mening te geven. En door de jaren heen heb ik zelfs geleerd soms te erkennen dat die er wel eens naast zit. Maar online denk ik vaak: wie zit er op m’n mening te wachten? Laat ik teveel meewegen wat (potentiële) opdrachtgevers zouden denken.…

Doorgaan

Geplaatst op 19 Augustus 2016 om 11.03

Friendly Fire: Jon Stewart neemt Nancy Pelosi onder vuur

Onlangs was Nancy Pelosi te gast bij de Daily Show met Jon Stewart, de late-night talkshow die in Nederland op Comedy Central te zien is. Pelosi is de House Minority Leader, de ‘fractievoorzitter’ van de Democraten in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden. Aangezien Stewart bekend staat als redelijk op de hand van de Democraten, beloofde dit gesprek vooraf weinig vuurwerk. Zo moet ook Pelosi het gesprek ingegaan zijn. Vol goede moed begon ze aan het vraaggesprek, maar die moed…

Doorgaan

Geplaatst op 6 Februari 2014 om 12.44

AutoSalon Rotterdam – Alternatieve RAI of Rotterdams onderonsje?

De eerste editie van de AutoSalon in Ahoy Rotterdam trok bij de presentatie van het event een behoorlijk grote broek aan. Zo lezen we op de site: ‘Tijdens de eerste editie van dit spectaculaire evenement worden merken als Audi, Citroën, Ferrari, Ford, Honda, Jaguar, Lamborghini, Lexus, Mazda, Maserati, Nissan, Opel, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen en nog veel meer tentoongesteld. Ronkende motoren, glimmende bolides, luxe lifestyle-presentaties en verschillende themapleinen. Op de AutoSalon…

Doorgaan

Geplaatst op 2 December 2013 om 13.14

Waarom autofabrikanten niet in computerbladen adverteren? (blog in Engels)

Some days ago an editor-in-chief of a computer magazine asked me why car brands wouldn’t advertise in his magazine. After all, the magazine’s target group is formed by men, relatively well-off, with a stronger than average interest in all things technical. That sounds like the ideal fit for any car brand. And cars are becoming more and more computerised: with in-car entertainment systems, social media integration, and apps-like dashboard functionality. Still, in spite of all these…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Maart 2013 om 21.32

Onderweg naar de ‘social business’: social media in automotive

Onlangs was ik bij een bijeenkomst van de Social Media Club Utrecht over Social Media in Automotive. Als twee interessegebieden en werkvelden samenkomen, dan moet je daar bij zijn, nietwaar? Het programma beloofde veel interessants: sprekers van de IVA (dé opleiding voor de autosector en tevens gastheer van de avond), de ANWB en Renault. Een paar conclusies.

De avond was vrij toegankelijk voor studenten van de IVA: van de 950 studenten die de opleiding heeft, waren er zo’n 10,…

Doorgaan

Geplaatst op 20 November 2012 om 17.27

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE

SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm

[Interview] Hesling Reidinga over Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon aka KRFL

Samen sta je altijd sterker. Dat moeten Rikki Khanna en Hesling Reidinga hebben gedacht toen ze met zwaargewichten Maarten Versteege en Michel de Goede fuseerden en een nieuw creatief bureau opzetten: KRFL. We spreken met Reidinga over de transitie van Khanna\Reidinga

[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit

[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities

Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten

[Interview] Ernst Vos over blowUP media

blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Volvo, Interpolis, Ford

Deze keer drie campagnes die een aanspraak doen op emotie. Allereerst Volvo. De autofabrikant laat met de campagne zien wat de kracht is van het kiezen, bouwen en volhouden van een propositie. In een video van iets meer dan drie minuten laat het merk zien dat auto’s in ons leven vooral een ondergeschikte rol spelen

[Column] Julie van Mol: Geen verminking, maar geslaagde plastische chirurgie

Ons telefoongesprek beschouwde ik als een pitch. Het was erop of eronder. Hem overtuigen, óf net als velen zonder netwerk in de professionele fictieschrijverij of zonder gevestigde naam lang leuren met een manuscript

[Column] Bob Goulooze: Weg met John de Mol

De vraag dringt zich op: hoe leuk is een voetbalcompetitie als één club altijd het kampioenschap behaalt? Niet denk ik. Daarom zou mijn suggestie zijn: weg met John de Mol! Geef hem een oeuvreprijs, of noem de prijs de John de Mol Media Award

[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!

Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen

[Column] Deike Schulz: Back in life, back in (cyber)reality anno 1997

In de televisiereportage Digitale Diva’s uit 1998 vertelt Yvonne dat Nara Zoyd ontstond door een deel van haarzelf te nemen en dat helemaal uit diepen en uit te vergroten. Dit met het effect dat zij op een gegeven moment niet meer wist wat schijn en wat werkelijkheid was

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden