Nederlands MediaNetwerk

Charlotte van Regenmortel
  • Vrouw
  • Ellewoutsdijk, Zeeland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

Groepen van Charlotte van Regenmortel

 

De pagina van Charlotte van Regenmortel

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
VictorCharlyCharly Productions
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Tekst | Redactie | Educatie | Visuele Communicatie | Projectmanagement
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.victorcharlycharly.com
Twitter
http://twitter.com/VCCproductions
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/victorcharlycharly

Wat doet VictorCharlyCharly?

TEKST
VictorCharlyCharly Productions schrijft teksten voor: websites, persberichten, interviews, brochures, productleaflets en magazines.

REDACTIE
Natuurlijk kan ook de redactie en eindredactie van teksten en beeldmateriaal worden verzorgd.

EDUCATIE
VictorCharlyCharly heeft ruime ervaring met het ontwikkelen van lesmateriaal voor het onderwijs. Van het samenstellen van doorlopende leerlijnen tot de eindredactie van methodes. Daarnaast ontwikkelt VictorCharlyCharly educatief materiaal voor musea en andere culturele instellingen. 

VISUELE COMMUNICATIE
VictorCharlyCharly heeft een duidelijke visie op tekst & beeld & geluid en adviseert organisaties over het doeltreffend inzetten van visuele communicatie. Met de komst van nieuwe technologieën verandert onze manier van communiceren. VictorCharlyCharly adviseert over de manier waarop content ingezet kan worden op websites, blogs, de iPad en smartphones.

PROJECTMANAGEMENT
VictorCharlyCharly Services komt in actie voor grotere projecten, zoals de coördinatie van communicatieprojecten. Één aanspreekpunt als het gaat om de realisatie van uw website, evenement of promotiemateriaal. Ook kunnen al uw publicaties van A tot Z geregeld worden. Van bureauredactie via printing on demand tot distributie.

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden