Nederlands MediaNetwerk

Jeroen Verkroost
  • Man
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (1)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Jeroen Verkroost

Recente activiteiten

Jeroen Verkroost posted a blog post

Drie types sprekers en hoe ze te vermijden

Op marketingcongressen zie ik vaak sprekers die grofweg in drie categorieën zijn te verdelen: de visionairs, de verkopers en de vertegenwoordigers van de multinationals. Steek je hand op als je ze herkent…De visionairs In hoog tempo slingeren de visionairs haarscherpe voorspellingen de zaal in over de toekomst van online/digital/data marketing. “Bent u nog bezig met Virtual reality? Is alweer helemaal uit! Alles wordt augmented reality!” De zaal knikt instemmend, mobieltjes worden getrokken en…See More
26 Sept 2016
Jeroen Verkroost heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
23 Jan 2016
Jeroen Verkroost heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
20 Feb 2010
Jeroen Verkroost is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
12 Feb 2010

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Verkroost.com
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
CDO
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Advies
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.verkroost.com
Twitter
http://jer00n
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/jeroenverkroost

De blog van Jeroen Verkroost

Drie types sprekers en hoe ze te vermijden

Op marketingcongressen zie ik vaak sprekers die grofweg in drie categorieën zijn te verdelen: de visionairs, de verkopers en de vertegenwoordigers van de multinationals. Steek je hand op als je ze herkent…

De visionairs

In hoog tempo slingeren de visionairs haarscherpe voorspellingen de zaal in over de toekomst van online/digital/data marketing. “Bent u nog bezig met Virtual reality? Is alweer helemaal uit! Alles wordt augmented reality!” De zaal knikt…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2016 om 13.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Ton Rozestraten over de samenwerking tussen RTL en Adfactor

RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. We spreken met Ton Rozestraten, CCO van RTL

[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma over NDC Brand Concepts

NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.

[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?

De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.

[Interview] Ruud van der Linden over de onlinevideomarkt en zijn StreamOne

StreamOne ontving onlangs een kapitaalinjectie van verschillende investeerders waardoor het nu versneld de internationale ambities kan waarmaken. We spreken met CEO Ruud van der Linden over de ontwikkelingen op de onlinevideomarkt.

[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE

Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. We spreken hem onder meer over Brand Partnerships.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Trollen en dwarsliggers

Trollen zijn de losers van internet. Hun doel is mensen op de kast te jagen, tot razernij te drijven. Elke Facebookgroep heeft er wel een paar. Lieden die er genoegen in scheppen anderen te flamen, door hun onkunde als evangelie te presenteren. Als dit trollinggedrag gekoppeld is aan andere waandenkbeelden, kan zomaar een beweging ontstaan

[Column] Frank Waals: PAS OP, SCHOKKENDE BEELDEN!

Voordat je verder leest wil ik je alvast waarschuwen voor een aantal schokkende beelden. Kleine kinderen en tere zieltjes de kamer uit, want wat je nu gaat zien is ver-schrik-ke-lijk!

[Column] Wilbert van der Heijden: Kim Kardashian of Parijs?

Naaktfoto’s van Kim gelekt! Geïnteresseerd google ik onmiddellijk door. Nu Matthijs van Nieuwkerk publiekelijk bekende op seks te googelen, is die rem er bij mij af. Pikant is wel dat nagenoeg op hetzelfde moment dat de naaktfoto’s van Kim uitlekten, er in Parijs bloedige aanslagen werden gepleegd

[Column] Deike Schulz: De R zit in de maand: knuffel een boek, of een blog!

De R zit weer in de maand, dus stond ik onder het motto rust, reinheid en regelmaat voor mijn boekenkast met de oprechte ambitie om mijn boeken te knuffelen. Dit alles was aangewakkerd door een lees/bladersessie in een stapel Duitse tijdschriften, die ik aan het einde van de vakantie had verorberd

[Column] Marvin Jacobs: Waarom slaat een 13 jaar oud medium pas nu aan?

De podcast is afgelopen zomer geëvolueerd van ‘veelbelovend’ tot ‘gevestigd’ medium. Door mijn vakantie miste ik een paar weken de nieuwsupdates over podcasting. Het leek wel alsof het medium in mijn afwezigheid ineens volwassen was geworden

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden