Nederlands MediaNetwerk

Job Franken
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (4)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Job Franken

  • paul beek
  • Femke Schippers
  • Inge Meilink
  • jelle Kolleman
 

De pagina van Job Franken

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Bellamy Projecten
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Enig personeelslid, onderdeel van MT, OR, RvC en RvA
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik schrijf artikelen en boeken. Mijn laatste boek is gepubliceerd in april 2009. Het gaat over eigenschappen van innovatieve ondernemers en is geschreven op basis van 12 interviews met 'innopreneurs'. Met behulp van 'repertoires analyse' kunnen we belangrijke karaktertrekken benoemen van deze mensen.

De blog van Job Franken

Onbeschoft

Wat een genot moet het zijn om de macht weer terug te hebben nadat je jaren als een dodo je best hebt gedaan om te overleven als kopende partij. Voor het uitbreken van de crisis was er geen enkele markt waar je als consument enige macht had: er was zo veel meer vraag dan aanbod. Makelaars die je uitlachten als je een uurtje bedenktijd vroeg: “nu nemen anders krijgt de volgende het huis. Ze staan al buiten”. Sollicitanten die hun eerste bonus konden incasseren door alleen maar naar het gesprek… Doorgaan

Geplaatst op 14 Juli 2009 om 14.06

Het (net)werkt

Ik ben geen heel actieve gebruiker van mijn sociale netwerken. Op hyves steekt de teller al bij 33 vrienden en via Linkedin ken ik er zo’n 100. Ook heb ik een luid snurkend Plaxo account met zo’n 40 contacts, alhoewel ik zojuist bij het checken hiervan binnen enkele minuten weer zo’n 10 connection requests eruit heb gemikt. Daarnaast ben ik nog wel eens te vinden op het ‘happy few‘… Doorgaan

Geplaatst op 21 April 2009 om 11.30 — 1 commentaar

Goedemorgen Nederland

Woensdagmorgen mogen Judith en ik in Goedemorgen Nederland over ons boek komen vertellen. Erg leuk! Vandaag worden er opnames gemaakt bij 1 van de geïnterviewde ondernemers en wij komen, ijs en weder dienende, woensdagmorgen tussen 07.00- 09.00 uur aan bod. Later is alles natuurlijk te bekijken via uitzendinggemist.nl. Wat een droomstart!

Geplaatst op 20 April 2009 om 16.32

Mijn nieuwe managementboek: Bakfiets garnaal & stormparaplu, over eigenschappen van innovatieve ondernemers

Op 22 april verschijnt mijn nieuwe boek bij Business Contact: "Bakfiets, garnaal & stormparaplu, over eigenschappen van innovatieve ondernemers". Ik ben concreet op zoek naar media om ons boek bekend te maken, of te helpen verkopen. Wij hebben de mogelijkheid om alle content, al dan niet aangepast naar thema/medium/doelgroep, overal te distribueren. In ruil voor jouw eyeballs kunnen we bijvoorbeeld op maat gesneden artikelen maken, workshops ontwikkelen, kortom, alle mogelijke invalshoeken… Doorgaan

Geplaatst op 7 April 2009 om 12.00

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden