Nederlands MediaNetwerk

Johan D. Rissik
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
 

De pagina van Johan D. Rissik

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
InterEvent evenementen organisatie b.v.
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur / Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
InterEvent is een organisatiebureau gespecialiseerd in de ontwikkeling, marketing en volledige organisatie van hoogwaardige consumentenbeurzen en events. Sinds de oprichting in 1995 is InterEvent snel uitgegroeid tot een succesvolle organisator van toonaangevende consumentenbeurzen in meerdere niche marktgebieden.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.interevent.org

De foto's van Johan D. Rissik

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Johan D. Rissik

Drievoudige moord

De feestdagen naderen en daarmee de uitpuilende etalages. ‘Koop mij! Koop mij!’ is de boodschap, we kunnen er niet genoeg van krijgen. Toch luidt de bekende bezweringsformule ‘het zijn maar spullen.’ Brand? Inbraak? Overval op straat? Alles kan ons gestolen worden, behalve onze gezondheid.

Nou hoor je mij niet zeggen dat ik liever ingezwachteld op de IC lig, dan dat mijn auto zonder schrammetje is. Maar het is te kort door de bocht om materiële zaken als randverschijnsel af te doen,… Doorgaan

Geplaatst op 9 November 2010 om 10.53

Het stille genieten overleeft Social Media-tijdperk

Naarden, 26-10-2010 - Wat betekent het stille genieten nog in ons jachtige bestaan? Met die vraag bestookte de organisator van de sfeerbeurs La Table levensgenieters, waarvan de verrassende reacties in de Boom der Bekentenissen op de beurs in De Grote Kerk van Naarden-Vesting worden gehangen. Het buitenleven, spiritualiteit en culinair genot zijn nog altijd favoriet.



In een tijd dat de bits en bytes ons om de oren vliegen, is de traditie nog altijd springlevend zo blijkt uit de… Doorgaan

Geplaatst op 26 Oktober 2010 om 14.59

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Startups] Jack Simons over Voor een Ander

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Jack Simons, initiator van Voor een Ander

[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown

De jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing

[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea

Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland

[Interview] Marieke ’t Hart, Hoofdredacteur van het Jaar 2017

Tijdens de afgelopen Mercur-uitreikingen in Amsterdam werd Marieke ’t Hart verkozen tot Hoofdredacteur van het Jaar. We spreken met het boegbeeld van VROUW over de verkiezing

[Interview] Isabelle Dacz: We aim for the moon

In het najaar van 2017 fuseren MEC en Maxus+Helder in een nieuw GroupM-bureau: Wavemaker. Samen met Managing Director Edward Knol zorgt CEO Isabelle Dacz voor de dagelijkse leiding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Red Bull beteugelen, 6 methodes die niet werken (en wat we wél moeten doen)

Op de gemiddeld meest deprimerende dag, de derde maandag van het jaar, hoorde, zag en las ik verschillende plekken over een oproep van kinderartsen tot het verbieden van energy drinks

[Column] Marianne van Soomeren: Goede voornemens

2018 is begonnen en het lijkt erop dat veel mediapartijen zich van hun beste kant willen laten zien. Vooral richting de consument

[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof

De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen

[Column] Arno Peperkoorn: We moeten echt van Hoe Dan naar Doe Dan

We moeten de mensen snappen die kopen. Mensen doorgronden. Die mensen hebben kleur, zijn oud, jong, komen uit vele landen, hebben andere culturele achtergronden en religies

[Column] Frank Waals: Het vlaggenschip Trump is op ramkoers

Niet alleen de mensen die de media te woord staan, maar ook de media zelf liggen al een behoorlijke tijd onder vuur en een vergrootglas, met FOX News voorop. Al hoeven ze daar zelf niet eens veel moeite voor te doen

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden