Nederlands MediaNetwerk

Lesley de Beer
  • Amsterdam, Medemblik/ Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Lesley de Beer

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Nationale Beeldbank
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Nationale Beeldbank is een stockfotobureau dat gespecialiseerd is in typisch alledaags Nederlands beeld . Momenteel biedt Nationale Beeldbank meer dan een miljoen rechtenvrije foto’s van ruim 5500 fotografen.

Nederlandse Stockfotografie is een unieke niche markt waarop wij uitstekend inspelen.
Concurrenten van de Nationale Beeldbank, als je daar van kan spreken, zijn o.a. Getty Images, Shutterstock en iStockphoto. Deze bedrijven bieden meestal gestileerde beelden van Amerikaanse websites. Nationale Beeldbank onderscheidt zich van haar concurrenten door typisch Nederlandse foto’s aan te bieden tegen veelal een lagere prijs dan haar concurrenten. En zeg nu zelf, zie je liever een echt Nederlands beeld, of een bright smile van een Amerikaan in je communicatie-uitingen?
Nationale Beeldbank kent momenteel twee redactionele prijsklassen, wetende; een prijs voor website gebruik (ook wel LowRes en 72 DPI genoemd) € 9,99 en een prijs voor drukwerkgebruik (ook wel HiRes en 300 DPI genoemd) € 59,-.
Tevens kunnen wij je van dienst zijn al heb je een beeld nodig die je commercieel wilt gebruiken. Neem daarvoor met ons contact op.

Wil je nog voordeliger je stockfoto’s kopen? Dan kan dat door een abonnement te nemen, je kunt dan als snel tot max €29,50 euro per stockfoto besparen en wie wil dat niet in deze tijden?
Betalen kan via Creditcard, Ideal of op factuur. Tot snel bij de Nationale Beeldbank!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.nationalebeeldbank.nl
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/lesleydebeer

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden