Nederlands MediaNetwerk

Madelene Schippers
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Madelene Schippers

  • Dennis Baffoe
  • Patrick Bömer
  • Sandra de Leeuw
  • Cherelle de Graaf
  • Rolf van Schouwen
  • Ziggy Klazes
  • Pieter Vonck
  • Inge Monsees
  • Annemieke Windt
  • Jan Willem van Dorssen
  • Laura Amato
  • Hans Nikkels
  • Erik Boele - de Zeeuw
  • Sonja de Fockert
  • Joris Evendik

Groepen van Madelene Schippers

 

De pagina van Madelene Schippers

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MadaboutBusiness
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Weblogsvoorbedrijven.nl: 1e hulp bij opzetten website/blog in Wordpress, tevens trainingen en workshops.
Voorbeeldigleren.nl: huiswerkbegeleiding VO, workshops en trainingen volgens Leren Leren Methode
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.madaboutbusiness.nl
Twitter
http://twitter.com/opencircles
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/madaboutbusiness

De blog van Madelene Schippers

Hoe je het maximum uit radioreclame haalt

"Kan de radio wat harder?"

Een boekje als pleidooi voor betere en effectievere radiocommercials. Dagelijks zijn er talloze commercials op de radio te horen. Nederland luistert steeds meer naar de radio. En adverteerders en mediabureaus schakelen radio steeds vaker in. Terecht, want radio is een geweldig medium voor wie het goed weet te gebruiken. Toch valt er nog wel wat te verbeteren aan de creatieve kwaliteit van radioreclame.

Dit boekwerkje is een praktische gids die het… Doorgaan

Geplaatst op 7 Mei 2010 om 12.38

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 10 Mei 2010 om 13.40 zei Juully Ruyters...
Ha Madeleine, nee dat is geen innovatie. We zien elkaar volgende week he samen met Suzanne. Groetjes, Juully
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden