Nederlands MediaNetwerk

Menno Lindeblad
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (1)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Menno Lindeblad

Recente activiteiten

Menno Lindeblad posted a blog post

We are looking for a Client Director

At ParadigmataMedia.nl we’re on a mission: to save the world from boring advertising. And as our mission gets more traction throughout the world, we need more help.As an independent boutique agency our creative business approach and innovative set of weapons is attracting a lot of attention. We’ve opened up an Amsterdam office and are closely looking at Asia as well. We’ve got no shortage of ambition and entrepreneurship and let creativity be leading in…See More
13 Okt 2016
Menno Lindeblad heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
13 Okt 2016
Menno Lindeblad is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
21 Apr 2014

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Paradigmata Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
At Paradigmata Media we’re on a mission: to save the world from boring advertising.

Online marketing power voor ondernemers: dat is ons specialisme. Wij helpen je met effectieve oplossingen waardoor je online gevonden wordt, kunt groeien en klanten kunt behouden: traffic, clicks, conversie en interactie met je klanten. Paradigmata Media werkt met hart en ziel aan nieuws, strategie, positionering en zichtbaarheid. Een samensmelting van Media, Marketing, Immersive Journalism, 360° Video en PR

Onder Paradigmata Media vallen AmsterdamToday.eu, Executive Business, MKB-Persberichten, VEED Magazine, MyWeddingDay en de besloten mediagroep op LinkedIn “Freelance Journalism” met ruim 2000 actieve nationale en internationale mediaprofessionals.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.paradigmatamedia.nl
LinkedIn
http://www.linkedin.com/groups/Freelance-Journalism-8249555/about

De blog van Menno Lindeblad

We are looking for a Client Director

At ParadigmataMedia.nl we’re on a mission: to save the world from boring advertising. And as our mission gets more traction throughout the world, we need more help.

As an independent boutique agency our creative business approach and innovative set of weapons is attracting a lot of attention. We’ve opened up an Amsterdam office and are closely looking at Asia as well. We’ve got no shortage of ambition and entrepreneurship and let creativity be…

Doorgaan

Geplaatst op 13 Oktober 2016 om 9.07

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Ton Rozestraten over de samenwerking tussen RTL en Adfactor

RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. We spreken met Ton Rozestraten, CCO van RTL

[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma over NDC Brand Concepts

NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.

[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?

De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.

[Interview] Ruud van der Linden over de onlinevideomarkt en zijn StreamOne

StreamOne ontving onlangs een kapitaalinjectie van verschillende investeerders waardoor het nu versneld de internationale ambities kan waarmaken. We spreken met CEO Ruud van der Linden over de ontwikkelingen op de onlinevideomarkt.

[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE

Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. We spreken hem onder meer over Brand Partnerships.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Trollen en dwarsliggers

Trollen zijn de losers van internet. Hun doel is mensen op de kast te jagen, tot razernij te drijven. Elke Facebookgroep heeft er wel een paar. Lieden die er genoegen in scheppen anderen te flamen, door hun onkunde als evangelie te presenteren. Als dit trollinggedrag gekoppeld is aan andere waandenkbeelden, kan zomaar een beweging ontstaan

[Column] Frank Waals: PAS OP, SCHOKKENDE BEELDEN!

Voordat je verder leest wil ik je alvast waarschuwen voor een aantal schokkende beelden. Kleine kinderen en tere zieltjes de kamer uit, want wat je nu gaat zien is ver-schrik-ke-lijk!

[Column] Wilbert van der Heijden: Kim Kardashian of Parijs?

Naaktfoto’s van Kim gelekt! Geïnteresseerd google ik onmiddellijk door. Nu Matthijs van Nieuwkerk publiekelijk bekende op seks te googelen, is die rem er bij mij af. Pikant is wel dat nagenoeg op hetzelfde moment dat de naaktfoto’s van Kim uitlekten, er in Parijs bloedige aanslagen werden gepleegd

[Column] Deike Schulz: De R zit in de maand: knuffel een boek, of een blog!

De R zit weer in de maand, dus stond ik onder het motto rust, reinheid en regelmaat voor mijn boekenkast met de oprechte ambitie om mijn boeken te knuffelen. Dit alles was aangewakkerd door een lees/bladersessie in een stapel Duitse tijdschriften, die ik aan het einde van de vakantie had verorberd

[Column] Marvin Jacobs: Waarom slaat een 13 jaar oud medium pas nu aan?

De podcast is afgelopen zomer geëvolueerd van ‘veelbelovend’ tot ‘gevestigd’ medium. Door mijn vakantie miste ik een paar weken de nieuwsupdates over podcasting. Het leek wel alsof het medium in mijn afwezigheid ineens volwassen was geworden

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden