Nederlands MediaNetwerk

Nico Verspaget
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Nico Verspaget

  • Rutger van der Lee
  • Edwin Schlichter
  • Iris Kleynen
  • Marcel Roozeboom
  • Richard van den Boogaard
  • Dennis Peek
  • Rolf van de Haar
  • Robert van der Zwart
  • Vincent Drubbel
  • Jan Breeman
  • Mascha Driessen
  • Arie van Dam
  • Mark Sedney
  • Laura Martin
  • Jan Dijkgraaf

Nieuw op Blue Shots TV

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Nico Verspaget

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Quadia Web TV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Founder & CEO
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Quadia is een vooraanstaand bedenker, ontwikkelaar en producent van doelgroepgerichte Web TV-uitzendingen en –kanalen die zich onderscheiden door hun interactiviteit, meetbaarheid en resultaatgerichtheid. Daarnaast is Quadia toonaangevend ontwikkelaar van Web TV-technologie, zoals Quadia Web TV Manager en Quadia Live. Quadia heeft met Ronnie Overgoor (Pitch Management) Blue Shots TV, het online tv netwerk netwerk voor de creative minded professional opgezet.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.quadia.nl
Twitter
http://twitter.com/nicoverspaget
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/nicoverspaget

Video's van Nico Verspaget

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Nico Verspaget

VAN DEN ENDE & DEITMERS NEEMT BELANG IN QUADIA WEB TV

Amsterdam, 14 december 2011 - Van den Ende & Deitmers neemt een belang van 30% in QUADIA Web TV, een toonaangevend en grensverleggend bedrijf op het gebied van online video. QUADIA levert een complete dienst inclusief online video technologie, conceptontwikkeling en videoproductie. Het Hilversumse bedrijf is actief in diverse markten zoals healthcare & pharmaceuticals, banking & insurance, overheid, ICT en Media. De extra financiële middelen die deze overeenkomst…

Doorgaan

Geplaatst op 14 December 2011 om 7.30

Blue Shots TV: Blue Talk met Jan Slagter i.s.m. Broadcast Magazine

Blue Talk is de talkshow van Blue Shots TV waar een wisselende set van presentatoren praat met een leading professional uit de wereld van marketing, media en online.



In deze aflevering, in samenwerking met Broadcast Magazine, een gesprek met voorzitter en gezicht van Omroep MAX, Jan Slagter.

 

Klik…

Doorgaan

Geplaatst op 15 September 2011 om 23.52

Donderdag 15 september: Blue Shots TV Live vanaf eDay 2011

Volg Blue Shots TV Live vanaf eDay 2011. Inspirerende gesprekken met inspirerende mensen.

Live via: www.blueshots.tv

Vanaf 09.00 uur

 

Het is ook mogelijk om de live stream op je eigen site te plaatsen. Hiervoor kun je deze embedcode gebruiken:

<iframe…

Doorgaan

Geplaatst op 14 September 2011 om 22.39

Een nieuw seizoen Blue Shots staat voor de deur

Binnenkort starten de opnames weer voor de tweede helft van 2011. We hebben weer mooie nieuwe programma's voor je. Allemaal met spraakmakende professionals uit 'ons vak'. Daarom nu nog even terug kijken in ons archief.

 

Curriculum Vitae 27 oktober 2008: Joris van Heukelom in gesprek met Jim Stolze nog voordat hij offline ging in december…

Doorgaan

Geplaatst op 30 Augustus 2011 om 9.30

Een nieuw seizoen Blue Shots staat voor de deur

Binnenkort starten de opnames weer voor de tweede helft van 2011. We hebben weer mooie nieuwe programma's voor je. Allemaal met spraakmakende professionals uit 'ons vak'. Daarom nu nog even terug kijken in ons archief.

 

Blue Shots Live! 22 april 2011: Ronnie Overgoor in gesprek met Jeroen de Bakker vanaf de Mobile Convention 2011.

Klik…

Doorgaan

Geplaatst op 29 Augustus 2011 om 9.30

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 8 Januari 2009 om 21.15 zei Sak van den Boom...
Zou heel goed kunnen.
We spraken toen met Shula en Frank. Waar over weet ik niet meer.

je kunt me ook bereiken op sak@customermediacouncil.nl

Sak
Op 8 Januari 2009 om 18.03 zei Sak van den Boom...
Dag Nicoe

welkom op deze website.
Ken je www.customermedia.nl al. Misschien is het interessant om je op deze website te registreren.

Vriendelijke groet

Sak van den Boom
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden