Nederlands MediaNetwerk

Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Redactie Nederlands MediaNetwerk

  • Koos Hussem
  • Nienke Schipper-Pauw
  • Sander Pluijm
  • jennifer Resida
  • Marleen van de Merwe
  • Tialda Lublink
  • Didi Koller
  • Inge Schut
  • Frank van Eijk
  • Marjolein van Wijck
  • Dennis R. Pietersma
  • Henk Marseille
  • Ronald Bouquet
  • Gerold Forsthövel
  • Dennis Potgraven

Groepen van Redactie Nederlands MediaNetwerk

 

De pagina van Redactie Nederlands MediaNetwerk

Recente activiteiten

Agnes van Duffelen is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep PR

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor PR
12 Jul
Ad van der Ree en Redactie Nederlands MediaNetwerk zijn nu bevriend
20 Apr

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Nederlands MediaNetwerk
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Redactie
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Een platform waar nieuws, opinie en professionals op communicatiegebied samenkomen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.medianetwerk.nl
Twitter
http://www.twitter.com/medianetwerk

Video's van Redactie Nederlands MediaNetwerk

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Redactie Nederlands MediaNetwerk

HOI: Oplage NRC Handelsblad groeit weer

 

 

 

Voor het eerst in ruim tien jaar groeit NRC Handelsblad weer. De betaalde oplage van NRC Handelsblad steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar met 0,2 procent tot gemiddeld 189.450 kranten per dag. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde HOI-cijfers over het tweede kwartaal van dit jaar. “De groei zal ook de rest van het jaar doorzetten”, voorspelt NRC-directeur Hans Nijenhuis.

 

NRC Handelsblad groeit dankzij de vernieuwde redactionele…

Doorgaan

Geplaatst op 27 September 2011 om 10.30

De Financiële Telegraaf helpt beleggers met het maken van keuzes

Vanaf vandaag biedt DFT.nl, de website van De Financiële Telegraaf, beleggers hulpmiddelen aan die kunnen helpen bij het maken van beleggingskeuzes. Telegraaf Media Nederland stelt hiermee als eerste uitgever in Nederland zulke professionele tools voor een breed publiek ter beschikking. Een aantal van de tools zijn gratis. Beleggers die meer willen, kunnen tegen een gereduceerd maandtarief van vijf tot zestien Euro extra tools afnemen



DFT.nl heeft…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 20.00

Discovery Channel sterkste televisiemerk 2010

Discovery Channel, dé mannenzender van Nederland, is uitgeroepen tot het sterkste televisiemerk van Nederland in 2010. Deze publicatie over de sterkste merken van Nederland is gebaseerd op ’s werelds grootste onderzoek naar merkperceptie: BrandAsset Valuator



In het onderzoek worden merken beoordeeld door 1500 respondenten op vier pijlers: Differentiatie, Relevantie, Waardering en Vertrouwdheid. Bij het…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 19.00

Sanoma Media: Achtste Pink Ribbon Magazine

Vandaag presenteerde Sanoma Media de nieuwste uitgave van het Pink Ribbon Magazine. Dit is het achtste opeenvolgende jaar dat Sanoma geheel belangeloos het tijdschrift maakt. De opbrengst komt voor de volle 100% ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, voor de strijd tegen…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 17.30

Eerste editie Grazia Fashion Train by NS HIspeed

Fashion glossy Grazia en NS HIspeed organiseren op 11 oktober de eerste editie van de Grazia Fashion Train. De trein reist met 10 uitverkoren Grazia lezeressen van Amsterdam naar Parijs waar de fashionliefhebbers vervolgens hun hart kunnen ophalen aan de nieuwste…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 16.30

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 7 December 2010 om 1.11 zei Rob Captijn...
Beste redactie,
Hadden jullie deze al gezien? http://tinyurl.com/36td5j8
Rob Captijn
Op 23 September 2009 om 16.15 zei Marlies Swart...
Dank voor het plaatsen! Hoe meer aandacht voor Pink Ribbon Magazine, des te beter.
Ik roep iedereen op: Koop Pink Ribbon Magazine, samen in de strijd tegen borstkanker!

Groeten, Marlies
Op 10 September 2009 om 20.30 zei frank paumen...
Beste Redactie,

Hopelijk met de toevoeging van Frank e.e.a. compleet gemaakt.

Dank voor dfe mkelding.

Frank
 
 
 

Interviews

[Interview] Darre van Dijk: Relevant blijven is het moeilijkste van ons vak

Creatieve duizendpoot Darre van Dijk heeft plaats 96 bemachtigd in DeMedia100. Een positie die hij in december bij de bekendmaking van de top 100 in 2018 graag behoudt en liefst natuurlijk verstevigd. Van Dijk heeft in zijn carrière zo'n 200 awards

[Interview] Chantal Janzen: Veranderend televisielandschap brengt onrust - en dat is goed

Alleskunner Chantal Janzen bekleedt een toptienpositie in DeMedia100. Naast theater, film en heel veel televisie, is ze uitgever van het magazine en merk &C. Net bevallen van zoon Bobby heeft ze even wat rustiger aan gedaan

[Interview] Caren Wassink over LINDA.tv en de samenwerking met Videoland

LINDA.tv werkt samen met Videoland voor het uitzenden van een documentaireserie over eetstoornissen van Jessica Villerius. Nederlands MediaNetwerk spreekt met Caren Wassink, directeur B2B bij Mood for Magazines, de uitgever van LINDA.

[Interview] Carlijn Offergelt over Brand Your Party: een onmisbare aanvulling in de marketingmix

Onlangs publiceerden we een artikel over Brand Your Party, een voor Nederland nieuw concept dat online marketing met offline experience combineert. We spreken Carlijn Offergelt, oprichter van Brand Your Party, die de ins&outs met ons deelt.

[Interview] Isaac Diepenhorst: De communicatie tussen bureaus wordt steeds belangrijker

Isaac Diepenhorst is Account Director bij Blauw Gras. We spreken met hem over ontwikkelingen in het medialandschap en over de kracht van contentmarketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Joyce Haasbeek: Emotie versus humor

In alle merkcommunicatie is storytelling hot. Het aanbod is zo overweldigend, dat een product het niet enkel redt op wat het is of doet; de consument moet zich er zodanig mee verbonden voelen, dat het daadwerkelijke impact heeft op zijn of haar dag

[Column] Bob Goulooze - Mooipraat

De media beïnvloeden ons denken. Soms ons doen en nog somser onze uitspraak. Taal is niet vastgeroest. Woorden komen en verdwijnen. Wat wel vast staat is de uitspraak van die woorden

[Column] Marianne van Soomeren - PAS OP: Overstekende influencers

Vorige week was ik bij het Influencer Marketing Event. Omdat ik in de organisatie zat, waren de presentaties geen verrassing meer. Maar er is toch één punt wat mij bezig blijft houden: crossovers

[Column] Erwin Fisser: Ongewild verkeersappen en onbewust kinderporno downloaden

Een raadsel: Wat is in de publieke opinie dé oplossing voor elk maatschappelijk probleem wanneer het er niet is, maar is altijd geldverspilling wanneer het er wel is?

[Column] Herman Spinhof: Journalisten in dienst van de gemeente

"Gelukkig zijn hier geen journalisten", riep de nieuwbakken burgemeester Dominic Schrijer van Zwijndrecht in een interview met binnenlands bestuur in september 2014

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden