Nederlands MediaNetwerk

Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Redactie Nederlands MediaNetwerk

  • Koos Hussem
  • Nienke Schipper-Pauw
  • Sander Pluijm
  • jennifer Resida
  • Marleen van de Merwe
  • Tialda Lublink
  • Didi Koller
  • Inge Schut
  • Frank van Eijk
  • Marjolein van Wijck
  • Dennis R. Pietersma
  • Henk Marseille
  • Ronald Bouquet
  • Gerold Forsthövel
  • Dennis Potgraven

Groepen van Redactie Nederlands MediaNetwerk

 

De pagina van Redactie Nederlands MediaNetwerk

Recente activiteiten

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Nederlands MediaNetwerk
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Redactie
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Een platform waar nieuws, opinie en professionals op communicatiegebied samenkomen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.medianetwerk.nl
Twitter
http://www.twitter.com/medianetwerk

Video's van Redactie Nederlands MediaNetwerk

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Redactie Nederlands MediaNetwerk

HOI: Oplage NRC Handelsblad groeit weer

 

 

 

Voor het eerst in ruim tien jaar groeit NRC Handelsblad weer. De betaalde oplage van NRC Handelsblad steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar met 0,2 procent tot gemiddeld 189.450 kranten per dag. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde HOI-cijfers over het tweede kwartaal van dit jaar. “De groei zal ook de rest van het jaar doorzetten”, voorspelt NRC-directeur Hans Nijenhuis.

 

NRC Handelsblad groeit dankzij de vernieuwde redactionele…

Doorgaan

Geplaatst op 27 September 2011 om 10.30

De Financiële Telegraaf helpt beleggers met het maken van keuzes

Vanaf vandaag biedt DFT.nl, de website van De Financiële Telegraaf, beleggers hulpmiddelen aan die kunnen helpen bij het maken van beleggingskeuzes. Telegraaf Media Nederland stelt hiermee als eerste uitgever in Nederland zulke professionele tools voor een breed publiek ter beschikking. Een aantal van de tools zijn gratis. Beleggers die meer willen, kunnen tegen een gereduceerd maandtarief van vijf tot zestien Euro extra tools afnemen



DFT.nl heeft…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 20.00

Discovery Channel sterkste televisiemerk 2010

Discovery Channel, dé mannenzender van Nederland, is uitgeroepen tot het sterkste televisiemerk van Nederland in 2010. Deze publicatie over de sterkste merken van Nederland is gebaseerd op ’s werelds grootste onderzoek naar merkperceptie: BrandAsset Valuator



In het onderzoek worden merken beoordeeld door 1500 respondenten op vier pijlers: Differentiatie, Relevantie, Waardering en Vertrouwdheid. Bij het…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 19.00

Sanoma Media: Achtste Pink Ribbon Magazine

Vandaag presenteerde Sanoma Media de nieuwste uitgave van het Pink Ribbon Magazine. Dit is het achtste opeenvolgende jaar dat Sanoma geheel belangeloos het tijdschrift maakt. De opbrengst komt voor de volle 100% ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, voor de strijd tegen…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 17.30

Eerste editie Grazia Fashion Train by NS HIspeed

Fashion glossy Grazia en NS HIspeed organiseren op 11 oktober de eerste editie van de Grazia Fashion Train. De trein reist met 10 uitverkoren Grazia lezeressen van Amsterdam naar Parijs waar de fashionliefhebbers vervolgens hun hart kunnen ophalen aan de nieuwste…

Doorgaan

Geplaatst op 26 September 2011 om 16.30

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 7 December 2010 om 1.11 zei Rob Captijn...
Beste redactie,
Hadden jullie deze al gezien? http://tinyurl.com/36td5j8
Rob Captijn
Op 23 September 2009 om 16.15 zei Marlies Swart...
Dank voor het plaatsen! Hoe meer aandacht voor Pink Ribbon Magazine, des te beter.
Ik roep iedereen op: Koop Pink Ribbon Magazine, samen in de strijd tegen borstkanker!

Groeten, Marlies
Op 10 September 2009 om 20.30 zei frank paumen...
Beste Redactie,

Hopelijk met de toevoeging van Frank e.e.a. compleet gemaakt.

Dank voor dfe mkelding.

Frank
 
 
 

Interviews

Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines

Wij spreken Luc van Os over Hearst, de overname van G+J Media en de toekomst van tijdschriften

[Interview] Erik Roddenhof: We hebben aan succes geproefd en dat smaakt naar meer

Per 1 januari 2017 werd Erik Roddenhof CEO van de Persgroep Nederland. Hij begeeft zich in een dynamische mediatak die zichzelf in een moordend tempo aan het herontdekken is. “Dé krantenlezer bestaat al lang niet meer. Onze lezers volgen ons via apps, websites, social media en de papieren krant”

[Interview] Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk: Abovo Media is groot geworden door eigenwijs te blijven

De eigenaren en directeuren van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland hebben beiden voor het eerst een notering in DeMedia100

[Interview] Peter de Mönnink: De mediawereld is multidimensionaal confuus

2017 was een meer dan bijzonder jaar voor Peter de Mönnink. Nadat Sanoma het meerderheidsbelang in SBS had verkocht aan Talpa ontstond een unieke situatie

[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman

Bloemenbureau Holland heeft in samenwerking met The Gardeners een onlinevideocampagne opgezet voor Mooiwatplantendoen.nl. Hierin verovert mannenman Maxim Hartman de harten van vrouwen met verschillende planten

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first

89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis

[Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media

Ik stel voor om geen geforceerde initiatieven meer te lanceren die vanuit de oude media door de strot van de nieuwe generatie dienen te worden geduwd. Laat ze lekker met rust

[Column] Julie van Mol: Tien jaar terug

Als je mijn columns hebt gelezen, realiseer je je welke wurggreep er gaande is in de boekenwereld. Een literatuurwetenschapper zei laatst tegen mij: "Maak je niet zo druk om die ouderwetse boekhandels. Online verkoop is de toekomst." Toen kermde mijn hart

[Column] Martin Leeflang: Gouden Loeki - waarom negatief eigenlijk positief is

De komende tijd maak ik een columnreeks over wie volgens mij de Gouden Loeki 2017 moet winnen. Elke drie, vier weken bespreek ik een nieuw aspect van de effectiviteit en waardering van commercials én ik maak mijn persoonlijke top 10 van genomineerden

[Column] Marvin Jacobs: De 9 podcasttrends voor 2018 (deel 1)

2017 was een cruciaal jaar in de podcastrevival die in 2014 begon. In de VS staat het medium op de radar bij adverteerders, Hollywood jaagt op de film- en tv-rechten van podcasts

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden