Nederlands MediaNetwerk

Richard otto
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Richard otto

  • Bas Vlugt

Groepen van Richard otto

 

De pagina van Richard otto

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Tens
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigen
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Tens Media geeft mediaproducten uit, zoals boeken, apps en websites.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.tensmedia.nl
LinkedIn
http://linkedin.com/in/richardotto2

De foto's van Richard otto

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Richard otto

Wolhalla gekozen tot Naam van het Jaar

Vandaag is tijdens het programma ‘Evers Staat Op’ op Radio 538 de winnaar bekendgemaakt van de ‘Namespotting Naam van het Jaar 2016’. De winnaar is gekozen door een jury bestaande uit professionals die zich bezighouden met merken en merknamen. 

De…

Doorgaan

Geplaatst op 5 Januari 2017 om 10.32

Onderzoek naar meest gemiste merk

Onderzoek onder 375 Nederlanders heeft uitgewezen dat de Negerzoen nog altijd mateloos populair is in ons land. Het merk werd veruit het vaakst genoemd in een online onderzoek naar verdwenen merken. Op de vraag welk verdwenen merk het meest wordt gemist in de supermarkt, antwoorde maar liefst de helft van alle respondenten de Negerzoen. De merknaam Negerzoen…

Doorgaan

Geplaatst op 23 November 2016 om 12.29

Waarom merken verdwijnen

Thuis, op het werk, in de winkelstraat en in de supermarkt zien we dagelijks honderden merken. Bijna in elke reclamefolder worden we weer getrakteerd op nieuwe producten, maar er zijn ook veel merken die het loodje leggen. Meestal vindt de aftocht van deze merken in alle stilte plaats. Wij frissen uw geheugen nog even op!

We herinneren ons allemaal nog…

Doorgaan

Geplaatst op 19 November 2016 om 15.02

Onderzoek: ‘VR en 360° breken dit jaar door’

Meer dan de helft van de Nederlandse bureaus wil nog dit jaar virtual reality gaan inzetten voor klanten. Dat blijkt uit het VR/360°-video-onderzoek van Richard Otto (Mobile Marketing NL) in opdracht van innovatiebureau CapitolaVR na onderzoek…

Doorgaan

Geplaatst op 31 Maart 2016 om 10.44

Waarom reclame ook kunst is..

Vooral door mensen uit de kunstwereld wordt er meestal laatdunkend gedaan over reclame. Dat is op zich opmerkelijk, aangezien veel creatieven juist in deze sector actief zijn. Ook als we kijken naar de letterlijke betekenis van kunst ontloopt dit niet veel met van wat goede reclamecampagnes als doelstelling hebben. 

Betekenis…

Doorgaan

Geplaatst op 1 Februari 2016 om 14.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Jantien van Tol (Talpa Radio): Luisteraars kunnen straks hun eigen radiodag samenstellen

Als talentcoach van Talpa Radio is Jantien van Tol verantwoordelijk voor de radio-opleiding van Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica en de jaarlijkse talentendag. Dit jaar zullen de radioprofessionals van Talpa Network op 29 juni weer op zoek gaan naar jong talent

[Forum] NPO deels reclamevrij. Goed idee?

Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraagvoor

[Interview] Perre van den Brink: De wereld verdrinkt in content

Perre van den Brink is Managing Director van VIRTUE in West-Europa. Hij wil dat zijn mensen net zo nieuwsgierig zijn als journalisten en op zoek gaan naar het unieke verhaal. "Als je de aandacht van consumenten wilt, zul je die moeten verdienen"

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Samen is leuker dan alleen

Is het niet grappig, dat de meest simpele dingen in de wereld, ook opeens het allermoeilijkst blijken te zijn? Van nature sluiten we ons met gemak aan bij een groep met gelijkgestemden. Dat hebben we altijd al gedaan. Bijvoorbeeld in de steentijd, toen de mannen samen gingen jagen

[Column] David de Jong: Politiek durft niet te kiezen inzake NPO

Zal ChristenUnie-minister Arie Slob de geschiedenis ingaan als de minister die het derde net regionaliseerde en reclame bij de NPO inperkt? Het uitgelekte voornemen leidt alleen al tot de nodige reuring

[Colomn] Niels Bruinsma: NPO levert bonnetje van 40 miljoen in bij de Nederlandse staat

Deze week lekte het nieuws uit dat de publieke omroep vanaf een niet nader genoemd moment tot 20:00 uur reclamevrij gaat worden. Een volgens ons opmerkelijke stap, die moeilijk te verdedigen is los van politiek gewin en de publieke opinie

[MediaWeek] Bas Vlugt: Alexander, Shula, René, Wilfred & Hélène

Van het meest opvallende medianieuws was toch wel het meest opvallend het uitgelekte beleidsvoornemen van de regering om het NPO tot aan 20:00 uur reclamevrij te maken

[Column] Boudewijn van Ewijk: De stille evolutie van programmatic

Wie had ooit gedacht dat de van origine grootste concurrenten als de Persgroep, Sanoma en TMG met elkaar zouden samenwerken? Dat zij hun krachten nu bundelen om samen profielen op basis van first party data aan adverteerders te leveren? Ik vind het een slimme move

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden