Nederlands MediaNetwerk

Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Vrouw
  • Aalsmeer
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Anna-Maria Mantel-Giannattasio

  • Tom Beek
  • Adri Munier
  • Raymond van den Bel
  • Jolanda Simons
  • Theo Meereboer
  • Rene Beijer
  • Lieke Lamb
  • Heleen van Lier
  • Janneke  Cremers
  • Dennis van Santen
  • Dennis 'iPodunk' van Santen
  • Eric Voigt
  • Ad Aerts
  • Lode Broekman
  • Sjef Kerkhofs

Groepen van Anna-Maria Mantel-Giannattasio

 

De pagina van Anna-Maria Mantel-Giannattasio

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Puur* Amsterdam evenementen
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar innovatief evenementen bureau, spreker sociale media, twitter goeroe,
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Evenementen organisatie, Amsterdam expert

Organisator bijzondere buiten de deur vergaderingen, congressen, seminars, teambuiding workshops, foto workshops, proeverijen, wandelingen en een bestand van uitdagende en charismatische sprekers over innovatie/architectuur/geschiedenis/Amsterdam
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.puuramsterdam.nl

De foto's van Anna-Maria Mantel-Giannattasio

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Anna-Maria Mantel-Giannattasio

De Social Media Club eindelijk nu ook van start in Nederland! En dat is fijn...want Social Media is bijna puber-af.



Gisteren ging de eerste, echte en enige Social Media Club Amsterdam van start.

Erno Hannink vroeg mij te spreken over Sociale Media voor innovatie ondernemers van de toekomst.… Doorgaan

Geplaatst op 18 December 2009 om 1.00

Gesproken op de nieuwjaarsborrel van de kamer van koophandel...over sociale media en natuurlijk deze hippe NING groep.

Appeltje eitje oftewel adrenaline tot aan het plafond. Vorige week een workshop sociale media gegeven.Nieuwjaarsreceptie Kamer van Koophandel Amsterdam. Pakweg 800 man. Voordat ik begon beweerde ik dat het na mijn speech twee kanten op kon...of ik liet het licht aan het einde van de tunnel zien...of men liep hoofdschuddend richting auto. Het was duidelijk. Volgens mij ben ik de nieuwe social media goeroe. natuurlijk vertelde ik de crowd ook over deze… Doorgaan

Geplaatst op 14 Januari 2009 om 10.00

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 8 Maart 2010 om 22.32 zei Jolanda Simons...
Was vandaag op een themabijeenkomst Sociale Media van het vrouwennetwerk Rabobank Almere i.v.m. Internationale Vrouwendag. Wist je dat 84 % van de sociale media vertegenwoordigd worden door vrouwen ?
 
 
 

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden