Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Januari 2011 (9)

Marjan Luit over de Grolsch Column Contest

Nieuw Revu lanceert de Grolsch Column Contest. Bellen wij Marjan Luit, senior brand development & media manager van Grolsch.



Dag Marjan, hoe is het met…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Januari 2011 op 7.30 — Geen reacties

Jasper van der Meij over qohz

Internet start-up qohz gaat de kunst markt openbreken. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Haarlem voor een goed gesprek met oprichter Jasper van der Meij.



Jasper, hoe is het met…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Januari 2011 op 9.00 — Geen reacties

Fieke den Boer over de Noodhulp=Noodzaak campagne van Artsen zonder Grenzen

Artsen zonder Grenzen zetten met hun nieuwste campagne vol in op social media. Bellen wij Fieke den Boer, online manager bij Artsen zonder Grenzen.



Dag Fieke, hoe is het met je?

'Het gaat erg goed, er komen al de hele dag nieuwe leden op LinkedIn en fans op onze Facebook pagina bij en ik zie constant Twitter…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Januari 2011 op 13.30 — Geen reacties

Peter de Visser over LinkedIn

Peter de Visser begon deze week als Account Director Marketing Solutions bij LinkedIn Nederland. Het…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 14 Januari 2011 op 11.00 — 1 commentaar

Pier Luigi Jorritsma over Dutch Moving Promotions



Dutch Moving Billboards lanceert full service promotiebureau 

Dutch Moving Promotions. Bellen wij managing director

Pier Luigi Jorritsma.



 

Dag Pier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Januari 2011 op 21.30 — Geen reacties

HOI-Q3-10: Betaalde oplage landelijke dagbladen stijgt 2 procent

Het vorige kwartaal waren er voorzichtige positieve geluiden over de oplage ontwikkeling van de landelijke dagbladen en het HOI komt deze week opnieuw met goed nieuws. Nu zal het best zo zijn dat de oplagestijging inderdaad deels gekocht is met het weggeven van iPads fietsen en wat dies meer zij - opvallend is het hoe dan ook. En we hebben het niet over een heel mager plusje…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Januari 2011 op 18.30 — Geen reacties

Arjan Kapteijns over Saatchi & Saatchi

Kevin Roberts, CEO van Saatchi & Saatchi Worldwide, komt naar Nederland voor een optreden op EmoDay. Bellen wij Arjan Kapteijns, CEO van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland.



Dag Arjan, hoe is het met je?

'Heel goed. Dankjewel. Voor mij was 2010 het…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Januari 2011 op 12.30 — Geen reacties

Marco Geeratz over Kobalt

Volgend op de overname van Kobalt door DHG Holding in december 2010, splitst Kobalt haar media- en grafimedia-activiteiten en wordt een nieuw directieteam benoemd. Nieuwe CEO van Kobalt is eigenaar Marco Geeratz. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Amstelveen voor een goed gesprek.



De…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Januari 2011 op 21.00 — Geen reacties

Martijn Standaart over NRC Media

NRC Media is zelfstandig sinds 1 januari. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Rotterdam voor een goed gesprek met commercieel directeur Martijn Standaart.



Dag Martijn, sinds deze week zelfstandig, hoe voelt…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Januari 2011 op 13.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Weg met WhatsApp, Big Tech versus de staat, Tik Tok techniek

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden