Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Januari 2011 (9)

Marjan Luit over de Grolsch Column Contest

Nieuw Revu lanceert de Grolsch Column Contest. Bellen wij Marjan Luit, senior brand development & media manager van Grolsch.



Dag Marjan, hoe is het met…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Januari 2011 op 7.30 — Geen reacties

Jasper van der Meij over qohz

Internet start-up qohz gaat de kunst markt openbreken. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Haarlem voor een goed gesprek met oprichter Jasper van der Meij.



Jasper, hoe is het met…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Januari 2011 op 9.00 — Geen reacties

Fieke den Boer over de Noodhulp=Noodzaak campagne van Artsen zonder Grenzen

Artsen zonder Grenzen zetten met hun nieuwste campagne vol in op social media. Bellen wij Fieke den Boer, online manager bij Artsen zonder Grenzen.



Dag Fieke, hoe is het met je?

'Het gaat erg goed, er komen al de hele dag nieuwe leden op LinkedIn en fans op onze Facebook pagina bij en ik zie constant Twitter…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Januari 2011 op 13.30 — Geen reacties

Peter de Visser over LinkedIn

Peter de Visser begon deze week als Account Director Marketing Solutions bij LinkedIn Nederland. Het…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 14 Januari 2011 op 11.00 — 1 commentaar

Pier Luigi Jorritsma over Dutch Moving Promotions



Dutch Moving Billboards lanceert full service promotiebureau 

Dutch Moving Promotions. Bellen wij managing director

Pier Luigi Jorritsma.



 

Dag Pier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Januari 2011 op 21.30 — Geen reacties

HOI-Q3-10: Betaalde oplage landelijke dagbladen stijgt 2 procent

Het vorige kwartaal waren er voorzichtige positieve geluiden over de oplage ontwikkeling van de landelijke dagbladen en het HOI komt deze week opnieuw met goed nieuws. Nu zal het best zo zijn dat de oplagestijging inderdaad deels gekocht is met het weggeven van iPads fietsen en wat dies meer zij - opvallend is het hoe dan ook. En we hebben het niet over een heel mager plusje…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Januari 2011 op 18.30 — Geen reacties

Arjan Kapteijns over Saatchi & Saatchi

Kevin Roberts, CEO van Saatchi & Saatchi Worldwide, komt naar Nederland voor een optreden op EmoDay. Bellen wij Arjan Kapteijns, CEO van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland.



Dag Arjan, hoe is het met je?

'Heel goed. Dankjewel. Voor mij was 2010 het…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Januari 2011 op 12.30 — Geen reacties

Marco Geeratz over Kobalt

Volgend op de overname van Kobalt door DHG Holding in december 2010, splitst Kobalt haar media- en grafimedia-activiteiten en wordt een nieuw directieteam benoemd. Nieuwe CEO van Kobalt is eigenaar Marco Geeratz. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Amstelveen voor een goed gesprek.



De…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Januari 2011 op 21.00 — Geen reacties

Martijn Standaart over NRC Media

NRC Media is zelfstandig sinds 1 januari. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Rotterdam voor een goed gesprek met commercieel directeur Martijn Standaart.



Dag Martijn, sinds deze week zelfstandig, hoe voelt…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Januari 2011 op 13.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden