Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Augustus 2009 (6)

Even bellen met... Martijn van Opstal



Sport1 hervat komend weekend de studio-uitzendingen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Bellen wij

Martijn van Opstal, verantwoordelijk voor productie en communicatie bij

Sport 1.

Dag Martijn, hoe is het met je? 'Goed! We staan aan de vooravond van onze studio uitzendingen, zijn druk met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Augustus 2009 op 15.30 — Geen reacties

Crisisjaren: Xander de Buisonjé plundert erfgoed André Hazes

Opeens ligt de crisis als een gapende wond voor mijn neus. Dienstenbond CNV heeft de arbeidssituatie van freelance camera- en geluidsmensen onderzocht. Conclusie: deze is onaanvaardbaar slecht. De loonontwikkeling sterk is achtergebleven bij de inflatie, geluidsmensen zijn er nog beroerder aan toe dan cameramensen. Ze krijgen niet betaald voor ervaring en driekwart kampt met betalingsachterstanden van opdrachtgevers. Ronald Plasterk laat in een reactie weten dat hij de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Augustus 2009 op 23.30 — 1 commentaar

Crisisjaren: De VARA heeft Nederland afgemaakt

Het mag in de krant - en natuurlijk ook op het net; Nederland is af! En de VARA heeft het geregeld. In de afgelopen negen jaar blijkt de klus te zijn geklaard door het televisieprogramma De Leugen Regeert, waarin Felix Meurders een niet aflatende reeks misstanden in de media aan de kaak heeft gesteld.



Als we de VARA moeten geloven, is alles nu geregeld. Ze kunnen het programma niet meer vullen omdat de misstanden in de media eenvoudigweg op zijn. Het complete… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Augustus 2009 op 16.00 — Geen reacties

Even bellen met... Aernoud Bourdrez

Onlangs verscheen

GRRR, een boek dat 75 succesvolle strategieën biedt om conflicten te voorkomen of op te lossen. Bellen wij auteur

Aernoud Bourdrez.

Dag Aernoud, hoe is het met je? 'Goed! Net vader geworden van een tweeling, dus mijn leven ziet er even heel anders uit. Iemand omschreef het treffend als de mooiste schrik van je leven.'

In de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Augustus 2009 op 10.00 — Geen reacties

Even bellen met... Ocky Wiemeyer



Improve Communication Network gaat de PR doen voor

Malaysia Airlines in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Italië en Scandinavië. Grijpen wij de telefoon enm bellen wij

Ocky Wiemeyer, mede-oprichter van Improve Communication Network.

Dag Ocky, hoe is het met je? 'Erg goed, dank je. Full swing met Improve Communication Network. Recent

Sunny… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Augustus 2009 op 13.00 — Geen reacties

Crisisjaren: Marc-Marie Huijbregts terug op de buis, Maurice de Hond er vanaf (en Catherine Keyl strijkt neer op het televisiekerkhof)

Rare crisis. Neem publiekstijdschriften, print is toch de hoek waar de klappen vallen. Er wordt daar ongetwijfeld heel wat geïncasseerd maar omvallen ho maar. Nu zitten tijdschriften al jarenlang in een netelige positie maar tijdens deze crisis is de bom vooralsnog niet gebarsten. In 2006 verdwenen 19 tijdschrifttitels uit het schap, in 2007 slechts 3 en in 2008, toen we aan de crisis mochten proeven, vielen 14 titels om. Als 2009 al een slagveld gaat opleveren - het is er nog niet. In de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 Augustus 2009 op 14.00 — Geen reacties

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden