Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief November 2008 (7)

Bladformule: Flow

Titel: Flow / Uitgeverij:

Sanoma-Uitgevers / Uitgever:

Wouter Verkennis / Creatief team:

Astrid van der Hulst & Irene Smit / Art direction en vormgeving:

Frederieke Evenblij & Annelinde Tempelman - Studio 100% / Verschijnt:

zeven keer per jaar / Prijs:

6,95 euro / Omvang:

154 pagina's / Oplage:

110.000 / 1/1 fc:

6995 euro… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 November 2008 op 18.00 — Geen reacties

Even bellen met... Bert van der Veer

Bert van der Veer publiceert met

Moordcijfers een boek dat speelt in de televisiewereld. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Bert, hoe is het met je? 'Het gaat goed. Nieuwe liefde, nieuw boek, net lekker optreden gehad in

De Wereld Draait Door. Ik heb warempel zin in kerst!'

Een nieuw boek, fantastisch. Vertel alles! 'Ik noem het: een satirische thriller over de tv-wereld. Ik kon… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 November 2008 op 12.00 — Geen reacties

Bladformule: Femme

Titel:

Femme / Uitgeverij:

AM Media / Uitgever:

Annemarie van Gaal / Hoofdredactie:

Riek Tawfik / Art director:

Rachel Ericson-Carmiggelt / Verschijnt:

tweemaandelijks / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

70.000 / 1/1 fc:

3900 euro / website:

www.femme-magazine.nl Beste lezer, ik heb het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 November 2008 op 23.30 — 1 commentaar

Barbara Mulder en Suzanne Stofberg naar Fleishman-Hillard Amsterdam

Communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard Amsterdam is uitgebreid met twee nieuwe adviseurs: Barbara Mulder en Suzanne Stofberg.



Barbara Mulder

Barbara Mulder is bij Fleishman-Hillard gestart als Director Corporate Communication en Healthcare. Barbara komt van biofarmaceutisch bedrijf Crucell waar zij werkte als Director Corporate Communications. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in het communicatievak, werkte onder andere als Group Manager Corporate Communications bij… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 November 2008 op 13.57 — Geen reacties

Even bellen met... Mascha Welling

Public Relations is een vakgebied waar de laatste jaren de dynamiek vanaf spat. Een nieuwe trend is dat PR bureaus hun klanten video aanbieden. Bellen wij

Mascha Welling van

Yellow Communications.

Dag Mascha, hoe is het met je? 'Er dienen zich weer een aantal leuke video mogelijkheden aan, dus dan gaat het altijd goed. Volgens collega’s gaan mijn ogen twinkelen als ik weer een video mag maken.'

Is het inzetten van video PR 2.0?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 November 2008 op 10.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ron Sterk

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten NVB krijgt in de persoon van

Ron Sterk een nieuwe directeur. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Ron, hoe is het met je? 'Met mij uitstekend. Ben de zaken aan het afronden bij

Minerva en start op 1 januari bij de

NVB.'

Hoe eervol is het om directeur van de NVB te worden? 'Ik zie het zeker als een eer om directeur van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 November 2008 op 10.00 — Geen reacties

Bladformule: toBe

Titel: toBe/ Uitgeverij: ToBe Publishers / Hoofdredactie: Garance Bongers / Bladmanager: Hanneke de Jong/ Art director: Klaas van Wieren/ Verschijnt: twee maal per jaar / Prijs: 4,95 euro / Omvang: 132 pagina's / Oplage: 250.000 / 1/1 full colour: 6640 euro / Website: tobemagazine.nl



Het is er de tijd van het jaar voor. Nieuwe lanceringen. Buiten regent het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 November 2008 op 22.30 — Geen reacties

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden