Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief November 2008 (7)

Bladformule: Flow

Titel: Flow / Uitgeverij:

Sanoma-Uitgevers / Uitgever:

Wouter Verkennis / Creatief team:

Astrid van der Hulst & Irene Smit / Art direction en vormgeving:

Frederieke Evenblij & Annelinde Tempelman - Studio 100% / Verschijnt:

zeven keer per jaar / Prijs:

6,95 euro / Omvang:

154 pagina's / Oplage:

110.000 / 1/1 fc:

6995 euro… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 November 2008 op 18.00 — Geen reacties

Even bellen met... Bert van der Veer

Bert van der Veer publiceert met

Moordcijfers een boek dat speelt in de televisiewereld. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Bert, hoe is het met je? 'Het gaat goed. Nieuwe liefde, nieuw boek, net lekker optreden gehad in

De Wereld Draait Door. Ik heb warempel zin in kerst!'

Een nieuw boek, fantastisch. Vertel alles! 'Ik noem het: een satirische thriller over de tv-wereld. Ik kon… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 November 2008 op 12.00 — Geen reacties

Bladformule: Femme

Titel:

Femme / Uitgeverij:

AM Media / Uitgever:

Annemarie van Gaal / Hoofdredactie:

Riek Tawfik / Art director:

Rachel Ericson-Carmiggelt / Verschijnt:

tweemaandelijks / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

70.000 / 1/1 fc:

3900 euro / website:

www.femme-magazine.nl Beste lezer, ik heb het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 November 2008 op 23.30 — 1 commentaar

Barbara Mulder en Suzanne Stofberg naar Fleishman-Hillard Amsterdam

Communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard Amsterdam is uitgebreid met twee nieuwe adviseurs: Barbara Mulder en Suzanne Stofberg.



Barbara Mulder

Barbara Mulder is bij Fleishman-Hillard gestart als Director Corporate Communication en Healthcare. Barbara komt van biofarmaceutisch bedrijf Crucell waar zij werkte als Director Corporate Communications. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in het communicatievak, werkte onder andere als Group Manager Corporate Communications bij… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 November 2008 op 13.57 — Geen reacties

Even bellen met... Mascha Welling

Public Relations is een vakgebied waar de laatste jaren de dynamiek vanaf spat. Een nieuwe trend is dat PR bureaus hun klanten video aanbieden. Bellen wij

Mascha Welling van

Yellow Communications.

Dag Mascha, hoe is het met je? 'Er dienen zich weer een aantal leuke video mogelijkheden aan, dus dan gaat het altijd goed. Volgens collega’s gaan mijn ogen twinkelen als ik weer een video mag maken.'

Is het inzetten van video PR 2.0?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 November 2008 op 10.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ron Sterk

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten NVB krijgt in de persoon van

Ron Sterk een nieuwe directeur. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Ron, hoe is het met je? 'Met mij uitstekend. Ben de zaken aan het afronden bij

Minerva en start op 1 januari bij de

NVB.'

Hoe eervol is het om directeur van de NVB te worden? 'Ik zie het zeker als een eer om directeur van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 November 2008 op 10.00 — Geen reacties

Bladformule: toBe

Titel: toBe/ Uitgeverij: ToBe Publishers / Hoofdredactie: Garance Bongers / Bladmanager: Hanneke de Jong/ Art director: Klaas van Wieren/ Verschijnt: twee maal per jaar / Prijs: 4,95 euro / Omvang: 132 pagina's / Oplage: 250.000 / 1/1 full colour: 6640 euro / Website: tobemagazine.nl



Het is er de tijd van het jaar voor. Nieuwe lanceringen. Buiten regent het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 November 2008 op 22.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden