Nederlands MediaNetwerk

Affilinet lanceert Publisher Communication Center voor optimale aandacht uitgevers en ondersteuning affiliate-partners

Affilinet, onderdeel van de AdLINK Group, lanceert een nieuw Publisher Communication Center. Hiermee ondersteunt het bedrijf adverteerders bij het optimaliseren van de communicatie met uitgevers. Een effectief en persoonlijk Publisher Management is namelijk een cruciale succesfactor in affiliate-marketing. Met ruim 1.500 programma’s en 420.000 uitgevers is affilinet een van de meest vooraanstaande affiliate-netwerken in Europa.

Het nieuwe Publisher Communication Center biedt in één oogopslag een overzicht van de uitgeverprestaties en omvat tools voor effectiever uitgeverbeheer. Gebruikers kunnen uitgeversgroepen gestructureerd segmenteren en categoriseren. Daarnaast is het Publisher Communication Center voorzien van een gloednieuwe mailingfunctie. Adverteerders communiceren hiermee direct met hun virtuele salesteam. Op deze manier besparen nieuwe affilinet-uitgevers tijd en kosten en verbeteren ze de persoonlijke zorg voor partners.

Na de lancering van functies voor het verkrijgen van nieuwe statistieken en creatief beheer voor adverteerders richt affilinet zich op de zorg voor uitgevers. Uitgebreide weergave- en filteropties helpen om uitgevers te sorteren op criteria als kanaal, segment, commissie en periode. Met uitstekend gestructureerde overzichten kunnen adverteerders snel commissies vergelijken, nieuwe tarieven en bonussen detecteren en e-mailen met up-to-date informatie en bijvoorbeeld creaties. Zo kunnen ze hun uitgevers individueel promoten.

“Uitgebreide aandacht voor uitgevers is essentieel voor het langetermijnsucces van een affiliate-programma. Hoe beter adverteerders zorgen voor hun uitgevers, des te gemotiveerder zijn ze om de producten van de adverteerder te verkopen”, zegt Auke Boersma, Country Manager Netherlands bij affilinet. “Met het nieuwe Publisher Communication Center creëren we de optimale condities voor onze adverteerders. Ze kunnen hierdoor continu en eenvoudig contact onderhouden met hun uitgevers en een optimale zorg bieden. Een betere zorg voor uitgevers resulteert in een succesvoller programma – en in maximale affilinet-sales.”


Over affilinet

Affilinet is de specialist voor affiliate-marketing binnen de AdLINK Group. Met vestigingen in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Nederland beheert affilinet een leidend Europees affiliate-netwerk en is het bedrijf marktleider in de Duitssprekende landen. In Europa zijn rond de 1.500 bedrijven (adverteerders) geregistreerd, naast ongeveer 400.000 website-eigenaren (uitgevers). affilinet biedt naast het klassieke affiliate-netwerkbeheer met puur resultaatgerichte vergoedingsmodellen een bijzonder omvangrijk aanbod van diensten en flexibele productoplossingen, alsmede innovatieve marketinginstrumenten. Al meer dan tien jaar is affilinet succesvol actief op het gebied van affiliate-marketing. Gerenommeerde ondernemingen als &1, eBay, ADAC, mobile.de, Otto, Stiftung Warentest, Süddeutsche Zeitung en Yahoo! maken gebruik van het platform en vertrouwen op het voortreffelijke product- en dienstenaanbod van affilinet.

www.affili.net


Over AdLINK Group

AdLINK Group is het toonaangevende, onafhankelijke marketingnetwerk in Europa voor digitale marketing. Met AdLINK Media, affilinet, net;dialogs, Sedo en het merkcomponent in zijn portfolio heeft AdLINK Group specialisten in presentatie, partnerschap, online direct- en een-op-eenmarketing, maar ook op het gebied van e-mailmarketing. Het bedrijf heeft ongeveer 450 medewerkers en zeventien vestigingen in negen Europese landen en in de Verenigde Staten. Ook werkt AdLINK Group nauw samen met partners in Centraal- en Zuid-Amerika en Azië. AdLINK Group biedt klanten zo een wereldwijd netwerk voor online marketing.

www.adlinkgroup.net

Weergaven: 64

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden