Nederlands MediaNetwerk

De Trendwatcher of The Year Awards 2015/2016

‘Innoveren met visies & trends voor 2016 And Beyond

Amsterdam, 26 oktober 2015 / Deze week worden voor de zesde keer de TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards) uitgereikt. Dit keer vindt het jaarlijkse evenement plaats op de Accenture Innovation Awards in Utrecht op vrijdag 30 oktober a.s. van 9-11 uur. Reserveer snel en kosteloos, want vol is vol.

De organisatie van de TWOTY Awards promoot dat wij onze blik op de toekomst moeten verruimen en is dus altijd op zoek naar nieuwe visies op gebied van trends en mogelijke toekomsten. De TWOTY Awards worden georganiseerd door SecondSight, een instituut waar diverse trendwatchers, trend forecasters en futuristen hun visie en kijk op de toekomst delen. Wat zal de komende jaren belangrijker worden en waarom? En welke ontwikkelingen zijn voor 2016 And Beyond relevant? Een onafhankelijke jury van communicatie- en marketingspecialisten, strategen en innovatie-experts beoordeelt de ingezonden stukken en kijkt naar welke trends en toekomstvisies relevant zijn en waarom. Op welke ontwikkelingen zouden bedrijven en overheden zich kunnen of moeten gaan richten?

Innoveren en werken aan de toekomst zijn doelen die wij steeds vaker horen. ‘Meer mensen dan ooit tevoren werken aan innovatie en dus met de toekomst’, zegt Andrea Wiegman, oprichter van de TWOTY Awards, ‘maar toch is de toekomst complexer dan zo één, twee, drie lijkt. En innoveren zonder visie of kijk op trends kan verkeerd uitpakken. Wij vinden het belangrijk om meerdere visies naast elkaar te leggen zodat mensen een eigen visie kunnen ontwikkelen.’

De genomineerden voor TWOTY1516 zijn:

-       Trendwatcher of The Year - Jacqueline Wolfs, Sander Duivestein en Guido van de Wiel

-       Trend Forecaster of The Year - Truus Dokter, Carlos Cuellar Brown en Yang Design

-       Futurist of The Year - Rachel Armstrong en Justien Marseille 

-       Upcoming Talents - Delany Boutkan, Steven van den Haak, Sanne Visser en Silvia Naber

‘Innoveren kan niet zonder visie op de toekomst’, volgens Wiegman. ‘Je moet namelijk weten wat er leeft in een bepaalde maatschappij, wil je weten waar de komende jaren aan gebouwd of gewerkt moet worden. En andersom geldt het ook: trends zijn niet veel waard als er niets mee wordt gedaan en er slechts over wordt gesproken. Nu is de tijd om praktisch met de toekomst aan de slag te gaan en visieontwikkeling aan innovatie te koppelen. Daarom presenteer ik dit jaar de TWOTY op de Accenture Innovation Awards. Natuurlijk maken we er ook een mooi feestje van. Wij vieren dat wij over toekomsten nadenken. Markt- & trendonderzoeker Klaus van den Berg draait zijn TWOTY Nu-Disco playlist. Wij starten op 30 oktober de dag met een glas bubbels om op de vele toekomsten die momenteel in de maak zijn te proosten!’

Lees meer over de genomineerden, het juryproces en de TWOTY Awards. Voor meer informatie over de TWOTY’s 2015 2016, genomineerden of wil je bij de TWOTY Awards aanwezig zijn, bel of email dan met Andrea Wiegman - pers@secondsight.nl of 06 48926019.

Social media: @TWOTYs    #TWOTY1516   #2016AndBeyond   @SecondsightNL 

Weergaven: 104

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden