Nederlands MediaNetwerk


Edgar Kuipers is aan de slag gegaan als account director bij
Euro RSCG Amsterdam. Grijpen wij de telefoon!
Dag Edgar, gefeliciteerd met je aanstelling. Hoe is het met je? 'Heel goed. Ben nu een aantal weken bezig en het voelt al helemaal vertrouwd. Supergoede en leuke collega’s en veel nieuwe projecten waar ik m’n tanden in kan zetten.'
Account Director bij Euro RSCG, is dat wat je altijd al had gewild? 'Ik wil vooral nieuwe dingen ontdekken en werken met topspecialisten. Bij Euro RSCG zitten we met een top netwerkbureau en één van de beste online bureaus van de wereld onder één dak. Dit biedt enorm veel kansen om geïntegreerde campagnes te ontwikkelen op een niveau dat geen enkel ander Nederlands bureau kan halen. Daarom zit ik hier helemaal op de juiste plek!'
Welke klanten heb je in jouw account en wat voor spannends ga je met en voor die klanten doen? Vertel alles! 'Onder andere merken als LU Bastogne, LU Cracottes, Kentucky Fried Chicken en de het koepelthema Duurzaamheid van de Nederlandse overheid. Er komt een aantal nieuwe TV commercials aan, een leuke guerilla-campagne en we zijn bezig met de ontwikkeling van een aantal grote geïntegreerde campagnes in nauwe samenwerking met het online bureau Euro RSCG 4D.'
Advertising schijnt weer op te leven. Merken jullie dat ook bij Euro RSGC? En waaraan? 'Het is bij Euro RSCG gewoon doorgegaan. Een aantal klanten heeft de afgelopen periode wel minder snel gekozen voor nieuwe campagnes en daarom bestaande campagnes langer laten doorlopen. Er worden nu echter al weer volop plannen gemaakt voor het najaar en 2011. Daarnaast hebben we een aantal nieuwe klanten binnengehaald, zoals Nutricia en het koepelthema Duurzaamheid van de Nederlandse overheid.'
Wat is het laatste nieuws? 'Ik neem aan dat jullie al op de hoogte zijn van de leuke inhaker die Euro RSCG Amsterdam voor Citroën Nederland heeft ontwikkeld rondom de kabinetsformatie? Al voor de verkiezingsuitslag was het thema van vrijwel elk televisieprogramma over politiek: Welke combinatie is hier nog mogelijk? Inmiddels is duidelijk dat het wel erg moeilijk is om een nieuw kabinet te vormen. Wie wil er met wie en wie wil er per sé niet met wie? Een onbekend probleem voor de kopers van de Citroën DS3: Zij kunnen elke combinatie tussen de dak- en carrosseriekleuren krijgen. Het gaat nog verder met keuze uit verschillende dashboardstijlen, wielen en zelfs pookknoppen. Om hier aandacht voor te vragen, reden gisteren een aantal Citroën DS3’s in verschillende kleurcombinaties achter elkaar door het centrum van Den Haag. Een meerijdend moving billboard maakte duidelijk waar het om ging: ‘Beste Informateur, bij ons zijn alle combinaties mogelijk.'
www.eurorscg.nl

Weergaven: 237

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden