Nederlands MediaNetwerk


Edgar Kuipers is aan de slag gegaan als account director bij
Euro RSCG Amsterdam. Grijpen wij de telefoon!
Dag Edgar, gefeliciteerd met je aanstelling. Hoe is het met je? 'Heel goed. Ben nu een aantal weken bezig en het voelt al helemaal vertrouwd. Supergoede en leuke collega’s en veel nieuwe projecten waar ik m’n tanden in kan zetten.'
Account Director bij Euro RSCG, is dat wat je altijd al had gewild? 'Ik wil vooral nieuwe dingen ontdekken en werken met topspecialisten. Bij Euro RSCG zitten we met een top netwerkbureau en één van de beste online bureaus van de wereld onder één dak. Dit biedt enorm veel kansen om geïntegreerde campagnes te ontwikkelen op een niveau dat geen enkel ander Nederlands bureau kan halen. Daarom zit ik hier helemaal op de juiste plek!'
Welke klanten heb je in jouw account en wat voor spannends ga je met en voor die klanten doen? Vertel alles! 'Onder andere merken als LU Bastogne, LU Cracottes, Kentucky Fried Chicken en de het koepelthema Duurzaamheid van de Nederlandse overheid. Er komt een aantal nieuwe TV commercials aan, een leuke guerilla-campagne en we zijn bezig met de ontwikkeling van een aantal grote geïntegreerde campagnes in nauwe samenwerking met het online bureau Euro RSCG 4D.'
Advertising schijnt weer op te leven. Merken jullie dat ook bij Euro RSGC? En waaraan? 'Het is bij Euro RSCG gewoon doorgegaan. Een aantal klanten heeft de afgelopen periode wel minder snel gekozen voor nieuwe campagnes en daarom bestaande campagnes langer laten doorlopen. Er worden nu echter al weer volop plannen gemaakt voor het najaar en 2011. Daarnaast hebben we een aantal nieuwe klanten binnengehaald, zoals Nutricia en het koepelthema Duurzaamheid van de Nederlandse overheid.'
Wat is het laatste nieuws? 'Ik neem aan dat jullie al op de hoogte zijn van de leuke inhaker die Euro RSCG Amsterdam voor Citroën Nederland heeft ontwikkeld rondom de kabinetsformatie? Al voor de verkiezingsuitslag was het thema van vrijwel elk televisieprogramma over politiek: Welke combinatie is hier nog mogelijk? Inmiddels is duidelijk dat het wel erg moeilijk is om een nieuw kabinet te vormen. Wie wil er met wie en wie wil er per sé niet met wie? Een onbekend probleem voor de kopers van de Citroën DS3: Zij kunnen elke combinatie tussen de dak- en carrosseriekleuren krijgen. Het gaat nog verder met keuze uit verschillende dashboardstijlen, wielen en zelfs pookknoppen. Om hier aandacht voor te vragen, reden gisteren een aantal Citroën DS3’s in verschillende kleurcombinaties achter elkaar door het centrum van Den Haag. Een meerijdend moving billboard maakte duidelijk waar het om ging: ‘Beste Informateur, bij ons zijn alle combinaties mogelijk.'
www.eurorscg.nl

Weergaven: 258

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden