Nederlands MediaNetwerk

Afgelopen week verzilverde
Studio Room beide nominaties bij de
Customer Media Awards, voor inzendingen met
Centraal Beheer en
Rabobank. Volgende week kan er worden doorgeoogst bij de
Mercurs, er zijn vier nominaties voor de Studio Room producies
La Vie en Rose, LINDA. en Oog. Bellen wij onmiddellijk Studio Room directeur
Matthias Boswinkel.
Dag Matthias, waanzinnig gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Met mij en met de studio is het buitengewoon, dank je.'
De tijdschriften van Studio Room hebben zo'n beetje alle mogelijke prijzen al gewonnen. Hoe belangrijk is het om ook volgende week weer te winnen? 'Prijzen zijn altijd mooi. Als je erin gelooft, natuurlijk. Maar op de studio geloven we in mooi, en dus ook in prijzen. Met mate, weliswaar, maar toch. Het mooie van deze nominaties is, dat ze zowel ons werk voor publiekstijdschriften als dat voor sponsored magazines bekronen. Wij zijn daar redelijk uniek in, dat we allebei goed kunnen. En dat komt, denk ik, omdat we eigenlijk geen wezenlijk onderscheid tussen beide maken. Een tijdschrift moet gewoon hartstikke goed en aantrekkelijk zijn. Maakt niet uit of het voor de losse verkoop of voor een vaste klantengroep is bedoeld.'
Hoe werkt dat: je wint een belangrijke prijs, word je dan de dag erna gebeld met de vraag: doe mij ook maar zo'n blaadje? 'We worden altijd wel gebeld. Maar we zeggen alleen ja als we zelf in het idee geloven. We zijn niet zo goed in het maken van tijdschriften die we zelf niet zien zitten.'
Elders in deze nieuwsbrief staat een verhandeling over de de relatie tussen creativiteit en omgeving. Maakt het voor jou uit of je je werk moet doen op een industrieterrein of waar je nu zit: in een historisch pand in Naarden Vesting? 'Een bruisend industrieterrein met veel dampende rook, grote vrachtwagens en een mooie ouwe loods zou ook wel wat zijn. Een saai kantorenpark ligt wat moeilijker. Die zijn juist ontworpen om alle creativiteit in te kapselen en zo te doden. Er is dus wel een verband. Het komt maar heel zelden voor dat creativiteit geheel geisoleerd van haar omgeving kan bestaan.'
Wat is het laatste nieuws? 'Zoals? We gaan in ieder geval niet verhuizen.'
www.studioroom.nl

Weergaven: 779

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

[Cross Media Bureau 2020] Dolly van den Akker vertelt over MPG.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen

Bij De Speld gaan de deuren ook langzaam weer open. We beginnen klein en hanteren strikte regels. Hoewel ik gewend ben geraakt aan thuiswerken, kijk ik ernaar uit om straks weer samen te werken met driedimensionale collega’s

[Column] Jacqueline Smit: The one who sees it differently

Liever the one who sees it differently, dan alleen maar Van Persies in het team

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden