Nederlands MediaNetwerk


Improve Communication Network gaat de PR doen voor
Malaysia Airlines in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Italië en Scandinavië. Grijpen wij de telefoon enm bellen wij
Ocky Wiemeyer, mede-oprichter van Improve Communication Network.
Dag Ocky, hoe is het met je? 'Erg goed, dank je. Full swing met Improve Communication Network. Recent
Sunny Cars binnengehaald en nu dan
MAS voor Europa. Opstekers!'
Malaysia Airlines voor zo'n beetje drie kwart Europa. Vertel alles! 'Wij hebben ruime ervaring in luchtvaart PR. Van
Air UK destijds,
V Bird,
Cathay Pacific,
EL AL en nog veel meer. MAS bedienen wij gedurende de laatste 7 jaar voor de Nederlandse markt. Inmiddels hebben wij een hands-on netwerk opgericht met buitengewoon ervaren en gedreven bureaus en dito medewerkers in Frankfurt, Rome, Brussel, Parijs en Stockholm. MAS heeft ons aangezocht voor alle PR in deze landen. Met deze eigen zusterbureaus is dat een fraaie, uitdagende opdracht. We zijn er al vol tegenaan gegaan.'
Hoe verhoudt deze nieuwe klant zich tot de rest van jullie portfolio? 'Deze opdracht is perfect in lijn met onze overige klanten zoals bijvoorbeeld luchtvaartalliantie
oneworld,
EL AL,
Amadeus,
Moevenpick,
Stena Line en
Sunny Cars en meer.'
Er heerst grote dynamiek in de PR wereld. 2.0 biedt tal van nieuwe kanten maar regelgeving dreigt ook voor beperkingen te gaan zorgen. Hoe staat jullie in PR 2.0 en hoe verhouden de Europese landen zich tot elkaar? 'De dynamiek is zo groot en zo klein als je er zelf als PR man van maakt. Sleutelwoorden zijn ervaring (zeker in de journalistiek), verdieping en verbreding, open mindness en diepgaande interesse in nieuwe ontwikkelingen die ook de PR raken: word of mouth, affiliate marketing, sociale media. De regelgeving is af en toe warrig, maar in ieder geval duidelijk genoeg om te weten waar je je aan hebt te houden. Onze bureaus in Europa hebben zich daar alle in verdiept, hebben zich alles eigen gemaakt en zijn dan ook geheel op de hoogte om op alle fronten te kunnen adviseren.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is al weer oud…'
www.improve-network.com www.malaysiaairlines.com

Weergaven: 496

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): De umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 verstrekt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden