Nederlands MediaNetwerk

Met nog vele borrels en nieuwjaarsrecepties voor de boeg besloot ik na diverse gesprekken met goede relaties, vrienden en collega ondernemers eens de balans op te maken. Met in het achterhoofd de crisis, de geannuleerde bijeenkomsten, geld, belangen en vereenzelviging van de rol die je in de maatschappij speelt.

Het is realiteit dat ook Bettonville zich in een veranderingsproces bevindt. De onrust in de markt en de beweging die onze klanten maken dwingen ons kritisch naar onszelf te (blijven) kijken. Ingebakken overtuigingen “we zijn effectief bezig, zijn oprecht leuke en betrokken mensen, werken met passie”, zijn goed maar blokkeren ook soms zuivere expressie.

Toch verwachten wij de komende jaren te groeien. Samen met boeiende relaties die de kracht van evenementen erkennen en kritisch durven blijven kijken naar ‘ wat stop ik erin en wat is het resultaat’. Bettonville speelt in dit proces een actieve en positieve rol. Het vertrouwen is groot dat wij onze positie als effectief event communicatiebureau kunnen verankeren. Omdat bedrijven met minder budget, scherpe targets en marketingplannen hun strategie moeten halen. En mocht de toekomst anders uitwijzen dan moeten zekerheden worden losgelaten. Vanuit de leegte creëren, een bron van vreugde.

Deel je dromen, zakelijke doelen en verwachtingen. Wil je reageren dan kan dat via mijn weblog via mijn persoonlijke mail, telefonisch, bij een goed glas wijn, een cappuccino, in de kroeg of op de zaak

Ellen Bettonville.
ellen@bettonville.nl

Weergaven: 34

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden