Nederlands MediaNetwerk

Launch of exclusive GoldVish revolution cell phone at Baselworld 2009 successful

HAUTE COMMUNICATION:
After successful launches worldwide, GoldVish is now to reveal their latest piece of outstanding art among the cell phones: the GoldVish Revolution. As from March 26th till April 2nd, GoldVish showcases its exclusive cell phone collection and their latest masterpiece ‘Revolution’ at BASELWORLD 2009.
Union of craftsmanship

The GoldVish handmade ‘Revolution’ cell phone is a real revolution in the world of high end communication as it presents a luxury cell phone and ‘haute horlogerie’ in one. GoldVish exclusively collaborated with the award winning Swiss watch maker Frédéric Jouvenot. Their craftsmanship unites the very best handmade Swiss quality of GoldVish, together with Jouvenot’s extraordinary hand made movement. Jouvenot’s classic chronograph movement comes with column wheels, automatic rewinding system and unique patented face.
Revolutionary piece of art

The GoldVish Revolution is made of 18-carat white and rose gold. Mounted with 29-carats of
VVS-1 graded diamonds and equipped with the latest in mobile technology. The GoldVish Revolution cell phone is a true revolutionary piece of art designed by Emmanuel Gueit as an addition to the GoldVish collection. Gueit: “This masterpiece is a clever blend of history, functionality, elegance and contemporary design which makes this timekeeper and cell phone in one, something totally new”. The GoldVish Revolution will be distributed in a very limited edition of nine pieces worldwide and is only available on special request. Price: 369.000 Euro.
Basel 2009

The full GoldVish collection including the Revolution and two new editions: D61 (full pavé) Illusion and the Black Titanium Illusion can be viewed at The GoldVish booth in the ‘Hall of sensation”, 3.0 stand nr. B11.
About GoldVish
GoldVish, a Geneva-based company, has firmly established its position as a leader in the exclusive segment of luxury personal communication by introducing exclusive, luxury cell phone collection. Established in 2003 the company’s uniqueness is based on combining three distinctive worlds: exclusive jewellery, haute couture and the ever-developing world of technology. For additional details or more information, please visit www.goldvish.com or e-mail the company at info@goldvish.com
_______________________________________________________________________________

Press release by Claudia Schoemacher

Weergaven: 71

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden