Nederlands MediaNetwerk

Marc den Hertog over de lancering van tekstenbureau Voor alles een tekst

Marc den Hertog en Kees Sterrenburg lanceren tekstenbureau Voor alles een tekst. Grijpen wij de telefoon en bellen wij Marc den Hertog.


Dag Marc! Felicitaties met de oprichting van jullie bureau. Hoe is het met je?

'Goed, dankjewel. Druk ook. Maar zelfstandig ondernemer zijn, geeft een geweldig gevoel van vrijheid. Daar mag af en toe best wat koppijn tegenover staan.'


Wat gaan jullie precies doen? Vertel alles!

'Om bij dat laatste in te haken: alles. Anders had het bedrijf wel 'Voor weinig een tekst' geheten. Voor alles een tekst wil echt voor alles een tekst kunnen leveren. Dus niet alleen de alledaagse dingen zoals artikelen, folders en websites. Maar ook de minder alledaagse zaken. Een handleiding bijvoorbeeld. Een jaarverslag. Of een scenario.'


Ik begrijp dat jullie vinden dat een breed tekstenbureau van hoge kwaliteit simpelweg ontbreekt in Nederland. Verklaar u nader!

'Dat vinden we niet zozeer, het is meer dat we daar achter kwamen. We kunnen dan ook geen bureau bedenken dat je met Voor alles een tekst kunt vergelijken. Een breed, zeg maar compleet, tekstenbureau dat alle denkbare teksten levert van hoog niveau.'


Jij doet de dagelijkse gang van zaken, Kees Sterrenburg is tekstueel toezichthouder. Hoe moeten we dat voor ons zien? Jij doet al het werk en hij is in zijn eentje die twee mannetjes van de Muppetshow op het eerste balkon?

'Ja. Daar komt het wel op neer. Maar we hebben samen het concept en de naam Voor alles een tekst bedacht. En het belang van een klankbord moet je niet onderschatten.'


Wat zijn jullie ambities voor 2011? En hoe ziet jullie ideale klantportfolio eruit?

'Groeien. Meer teksten schrijven en onze stal uitbreiden. Voor alles een tekst streeft naar een diverse portfolio met opdrachtgevers die - geëngageerd zijn is wat zwaar - laat ik zeggen positief in de maatschappij staan. Verder werkt Voor alles een tekst graag rechtstreeks voor opdrachtgevers maar ook voor bureaus. Daar wordt een mooie balans in gezocht.'


Wat is het laatste nieuws?

'De website is klaar.'


www.vooralleseentekst.nl

Weergaven: 127

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden