Nederlands MediaNetwerk

Web Hosting partij 20Nine bestaat 10 jaar. Nederlands MediaNetwerk spreekt oprichter Nico Scherphuis.

Dag Nico. Tien jaar, gefeliciteerd! Hoe is het met je?
'Dank voor de felicitatie. Het gaat fantastisch, de 10 jaar zijn omgevlogen.'

Wat doet 20Nine?   
'20nine houdt zich voornamelijk bezig met webhosting oplossingen. Daarnaast bieden we ook e-mail marketing aan (mail-studio) en verder bouwen we mee aan websites.'
   
Hoe is het vak de afgelopen 10 jaar veranderd?
'Er zijn in de afgelopen 10 jaar veel nieuwe partijen bijgekomen met elk hun eigen expertise. Ook de techniek heeft flinke sprongen gemaakt. Kijk alleen al naar de ontwikkeling van de opslag. Onze nieuwe servers hebben bijvoorbeeld geen conventionele harddisks meer maar we gebruiken hiervoor Solid State Drives.'  

Hoe onderscheidt 20Nine zich in de markt?
'Bij ons krijgen klanten aandacht. Onze kernwaarden zijn persoonlijke en snelle service, professionaliteit en
betrokkenheid. Wij zien er niet tegenop om onze klanten buiten kantooruren of in het weekend te helpen bij het oplossen van een probleem.'

Wat is het laatste nieuws?
'Het laatste nieuws is dat we bezig zijn met de inrichting van onze nieuwe servers. Deze servers worden omstreeks 1 juni opgeleverd en dat is al reden genoeg voor een feestje. De oplevering van de servers valt samen met ons 10 jarig bestaan en dat willen wij vieren. Dit doen wij door iedere nieuwe klant een korting van 10 procent te geven op hun eerste jaarfactuur. Gebruik bij de bestelprcedure de volgende code. NMN-A010611 geldig tot en met 31-12-2011.   

www.20nine.nl

Weergaven: 230

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden